單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 190


41#
發表於 10-9-30 09:09 |只看該作者
我都心有同感,因為個時我大住個肚,仲有個女,我見個社工仲衰,次次整喊我


原帖由 catherine6233 於 10-9-26 03:04 發表
講真~~我玩左Bk都係一年多既時間~~但係我睇過既,都係D人睇少我地D單親家庭&拎綜綬既人~~
我睇到時,我真係好唔開心,因為我代入左個角色,我會諗佢地做咩唔問下我咩原因先呀???我好想咁做既咩???我都想我可以返工個B有 ...


洋房

積分: 43


42#
發表於 10-10-3 09:45 |只看該作者
唉唉..我都係過來人,完全明白你意思同感受,只要問心無愧就得啦.. 加油!!
耐無上BK , 連A/C都開不返要開新,BK友我回來了。


別墅

積分: 738


43#
發表於 10-10-6 00:12 |只看該作者
我o個時都係大住肚咖......
原帖由 chicici 於 10-9-30 09:09 發表
我都心有同感,因為個時我大住個肚,仲有個女,我見個社工仲衰,次次整喊我
Priscilla Gabriel^^090807vs120724


複式洋房

積分: 156


44#
發表於 10-10-15 11:42 |只看該作者
catherine媽媽你好~
我係bk o既新手~平時都係睇多過回~
但見到你呢個post真係要回一回~

我14歲爸爸過左身~媽咪身子唔好有病~
所以果時都有拎綜援!但完全冇人睇唔起or比野我地聽過~因為拎綜援有d咩得罪佢地?我地買米都有稅啦~噤我地就唔係立稅人喇wor~d人噤講係因為佢身在福中~唔知咩叫困難~冇助~
而家到我長大左~讀完書~出左黎做野都7年喇~呢幾年我唔敢講我對社會有幾多貢獻~不過我養得起頭家了^^~


禁止訪問

積分: 4406

好媽媽勳章


45#
發表於 10-10-15 13:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 119115

王國長老


46#
發表於 10-10-16 01:55 |只看該作者
無需咁介意既, 自己問心無愧, 人地講乜由得佢囉, 相信大多數人唔係針對有需要人士, 係指一d好食懶非, 有手有腳冇需要都唔肯去做野既人. 社會人士唔係針對你地既.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


民房

積分: 4


47#
發表於 10-10-16 21:02 |只看該作者
借AC..
我好細個時,屋企有阿爸阿媽同5兄弟姊妹,後黎老豆死左,屋企就拎綜援,一拎就拎左10年...
所以我好細個就有一個意識:將來一定唔會畀機會自己咁貧窮
我一路好努力讀書,讀大學,搵工,之後搵左一個養得起我有餘又大家相親相愛既老公...而家佢仲會畀家用我媽咪,我終於達成目標,成功脫離貧窮既命運
一個人對自己既人生係應該有Planing同埋負責任,咁先叫做對得住自己
見到呢度有d細路女,20歲女就做左單親媽咪,我不禁搖頭嘆息,點解咁細個會生仔?係咪意外有左?點解生育之前會無考慮經濟狀況?點解唔諗清諗楚老公係咪一個可以過人世既對象?
唔係一句"我都唔想咁樣架"就大晒,一個人既出生係無得揀,但係之後條路點行係你話事,去到今時今日咁後生就要拎綜援,其實亦係你自己當初選擇既結果
我唔係睇唔起窮人,而家睇唔起一d唔爭野,將自己既人生安排得亂七八糟既人,,同時為佢地既仔女將來條路咁難行而感到難過


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


48#
發表於 10-10-16 22:13 |只看該作者
我諗無人會係結婚時諗到到最後會同個老公離婚卦!?!?!?

當然唔努力係自己既責任, 但有時D野係無得避, 係咪唔想離婚唔想拎綜援唔想變單親, 就連無晒感情都或者有第3者都要夾硬係埋一齊呢?? 每個人條命都唔同, 我都想讀到書, 上大學, 搵份好工, 搵個好老公, 有個完整既家, 一家人樂也融融.

但事實唔係咁丫嘛, 我結婚生女時都無諗過到最後會攪到變單親架喎, 我淨係知有時D野唔到你唔認命架, 唔係單靠努力就可以改變命運架


男爵府

積分: 9627


49#
發表於 10-10-16 23:10 |只看該作者
原帖由 wing 於 10-10-16 22:13 發表
我諗無人會係結婚時諗到到最後會同個老公離婚卦!?!?!?

當然唔努力係自己既責任, 但有時D野係無得避, 係咪唔想離婚唔想拎綜援唔想變單親, 就連無晒感情都或者有第3者都要夾硬係埋一齊呢?? 每個人條命都唔同, 我都想 ...


Wing,

我係爸爸來架, 我都完全感受到你的感受,

喂, 出面有兩個post, 我好喜歡架,

一個係曬野啦, 什麼都可以曬架.

另一個便是交流煮廿蚊一餐簡單菜式,

期待你的post.


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


50#
發表於 10-10-17 00:24 |只看該作者
halo eric 爸爸~

晒命我都有份架, 晒咗一次咁大把囉

廿蚊POST我一陣又去蒲下先

原帖由 eric5354 於 10-10-16 23:10 發表


Wing,

我係爸爸來架, 我都完全感受到你的感受,

喂, 出面有兩個post, 我好喜歡架,

一個係曬野啦, 什麼都可以曬架.

另一個便是交流煮廿蚊一餐簡單菜式,

期待你的post. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo