自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 135


41#
發表於 10-10-6 00:49 |只看該作者
愉景,空氣較好。


大宅

積分: 1325

醒目開學勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 10-10-6 11:05 |只看該作者
其實由愉城搭mtr去金鐘都係30mins咋, 全程車有位坐; 另外過對面福來村亦有小巴去銅鑼灣/灣仔! 所以交通配套反而好過麗港城呢。


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 10-10-6 14:10 |只看該作者
綠楊好正呀,係舊d,but旺中帶靜,又近地鐵,我以前住過,而且樓價穩定,間格肆正,可以考慮,反而荃威太唔方便啦,我有親人住緊,麻麻地。


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章


44#
發表於 10-10-6 14:15 |只看該作者
麗港.

升得快, 轉手快. 保值d..

魚景.. 而家都未酊97價.


男爵府

積分: 9397


45#
發表於 10-10-6 14:25 |只看該作者
麗港升得快? 都未到97價


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 10-10-6 14:46 |只看該作者
原帖由 三順 於 10-10-6 14:10 發表
綠楊好正呀,係舊d,but旺中帶靜,又近地鐵,我以前住過,而且樓價穩定,間格肆正,可以考慮,反而荃威太唔方便啦,我有親人住緊,麻麻地。




綠楊請問屋入面會唔會好黑唔夠光猛?


另外, 原來滙景先係MTR上蓋, 麗港城唔係, 不過滙景太貴啦

[ 本帖最後由 恩盈 於 10-10-6 14:48 編輯 ]


禁止訪問

積分: 166


47#
發表於 10-10-6 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 10-10-6 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10181


49#
發表於 10-10-6 17:20 |只看該作者
匯景好方便,睇送食飯,所以麗港城就較平,無話長天橋超唔掂,咁荃景、荃灣中心、荃威就唔洗住。睇自己能力,荃灣區較新有翠豐台。


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 10-10-6 17:45 |只看該作者
綠楊個外牆問題好似仲未解決, 如果小業主將d原有鐵窗改為鋁窗, 如果漏水, 地鐵係唔會負責, 到而家整個屋村外牆都好殘舊啦, 不過單位無窗台好見使囉 ...

原帖由 恩盈 於 10-10-5 22:19 發表


唔該晒!!!






另外, 借問聲, 綠楊新村大家點睇?


伯爵府

積分: 16353


51#
發表於 10-10-6 20:03 |只看該作者
我都係覺得愉景新城好D


侯爵府

積分: 22863


52#
發表於 10-10-6 20:36 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-5 16:36 發表
都係2房,你地會揀麗港城定愉景新城?
麗港成......


王國長老

積分: 119115

王國長老


53#
發表於 10-10-6 21:11 |只看該作者
麗港城, 交通方便得多.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 1115

醒目開學勳章


54#
發表於 10-10-6 21:21 |只看該作者
睇吓喺邊度做嘢啦, 喺港島, 尖沙咀, 東九工作, 我一定選麗港城.


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


55#
發表於 10-10-6 21:38 |只看該作者
我唔知愉景新城係邊

但麗港城真係好舊, 又保養得麻麻
去 MTR (藍田) 唔近, 要搭小巴
係有個商場仔, 有超市, 有食肆
買送買日用品幾方便, 自成一國


侯爵府

積分: 22102

馬年勳章


56#
發表於 10-10-6 21:40 |只看該作者
原帖由 hongkongC9 於 10-10-6 21:21 發表
睇吓喺邊度做嘢啦, 喺港島, 尖沙咀, 東九工作, 我一定選麗港城.


港島都要睇邊度, 東區/太古城個邊就ok, 中上環就荃灣方便的, 九龍都係, 油尖旺/西九就一定係荃灣近, 去屯門元朗/東涌都方便, 基本上荃灣就好似香港既中間, 去好多地方都唔使轉車


禁止訪問

積分: 22846


57#
發表於 10-10-6 21:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 10-10-7 00:00 |只看該作者
原帖由 恩盈 於 10-10-6 14:46 發表




綠楊請問屋入面會唔會好黑唔夠光猛?


另外, 原來滙景先係MTR上蓋, 麗港城唔係, 不過滙景太貴啦

睇個單位向邊度啦,我以前住單信夠光猛架,而且冇窗台好實用,2房果隻所幾好用,房一般,不過都大過我而家住呢度。


子爵府

積分: 11100


59#
發表於 10-10-7 00:21 |只看該作者
麗港城


禁止訪問

積分: 408


60#
發表於 10-10-7 00:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo