想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


41#
發表於 11-2-25 19:37 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-24 22:19 發表
我今日m 到呀...都會做第3次的iui...真係希望可以bingo啦...因為只得3次機會咋....
聽日見醫生喇...希望遲d可以谷倒2隻靚蛋啦...嘿嘿.


點解只得3次機會? 係咪IUI有限期架?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


42#
發表於 11-2-25 22:49 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-25 19:28 發表


我都有book咗陳E生呀, 宜家我都仲煩僅應唔應該去好. 28/3 見董E生, 17/4去陳E生. 唉! 董E生點都去架啦! 最慘係嗰兩個期太接近會重叠. 兩個去好似好浪費, 唔低. 有時諗宜家取消陳E生再book係咪好D呢? 哈哈! 我係咪 ...

點會貪心呢, 我唸好多jm都係咁, 我都係book左偉澤, 蘇醫生, 陳醫生同埋我將會做iui o既藍醫生 ^^". 偉澤就應該唔做啦, 佢話IUI要$15000左右, 我將會做iui果度, 我個fd做左就$10800, 慳番少少都好呀 ^^"

本來陳醫生我約到8月架, 不過有日姑娘打畀我話可以改到5月, 所以我都會cancel蘇醫生果度, 始終唔係好接受到對住個男人 "mark" 脾, 哈哈...

你個時間又尷尬啲, 咁睇下你係咪想轉睇陳醫生啦, 如果係, 見左第一次之後你都可以等m到都隨時約到做treatment嘛, 如果唔係新症又要等N個月. 不過董醫生都好多fans呀, 我唸你見完董醫生都應該畀到你信心&決心揀定一個o既~~


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


43#
發表於 11-2-26 10:34 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-25 22:49 發表

點會貪心呢, 我唸好多jm都係咁, 我都係book左偉澤, 蘇醫生, 陳醫生同埋我將會做iui o既藍醫生 ^^". 偉澤就應該唔做啦, 佢話IUI要$15000左右, 我將會做iui果度, 我個fd做左就$10800, 慳番少少都好呀 ^^"

本來陳醫生 ...


我啱啱再打去陳E生book新症, 約我13/12. 我諗我會取消4月份個booking. 咁就啱啱好. 蘇E生我都有book, 我會keep住先, 雖然現在仲未接受男E生, 但我發覺好多時話唔做, 但到最後就做. 留番條過好D!

其實我都唔知邊個E生好定唔好, 自己又唔識呢科既E生介紹, 未聽過既E生又唔敢去試, 唔知佢好定唔好. 都係睇JM靠口碑先至去book. 而且我諗住去董E生做一段時間, 唔得就去陳E生試.

你個fd係邊度做架? 咁平, 我仲以為偉澤個價錢係公價添.

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-2-26 11:49 編輯 ]


男爵府

積分: 5503


44#
發表於 11-2-26 11:45 |只看該作者

回覆 3# rabbit2010 的文章

因為我睇政府架...政府唔會無了期比你做iui....需知道好多人排緊隊的...仲有..如果3次都唔得...咁即係機會好微.所以只有3次機會.
我同我醫師講.做iui當天順便做埋針炙...希望可以增加機會.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


45#
發表於 11-2-26 11:54 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-26 11:45 發表
因為我睇政府架...政府唔會無了期比你做iui....需知道好多人排緊隊的...仲有..如果3次都唔得...咁即係機會好微.所以只有3次機會.
我同我醫師講.做iui當天順便做埋針炙...希望可以增加機會. ...



咁得3次機會, 咁你有無考慮做IVF? 起碼機會高D. 反正响政府睇, 個cost會平好多.

係呀, 我都聽過有啲JM有做針炙都增加機會.

今日去咗見E生未呀? 佢點講呀?

[ 本帖最後由 rabbit2010 於 11-2-26 12:02 編輯 ]


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


46#
發表於 11-2-26 12:18 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-26 10:34 發表


我啱啱再打去陳E生book新症, 約我13/12. 我諗我會取消4月份個booking. 咁就啱啱好. 蘇E生我都有book, 我會keep住先, 雖然現在仲未接受男E生, 但我發覺好多時話唔做, 但到最後就做. 留番條過好D!

其實我都唔知邊個 ...


我個fd就去做iui果度,就即係我今日將要去做iui果度呀 @@" 個醫生唔係話BK有好多口脾o既醫生,不過我就唸做IUI其實個個都係咁做,同埋既然係專科醫生我相信佢地o既專業呀。上星期第一次見依位醫生佢畀我感覺都唔錯,所以我會做住先,我唔想等啦... >0<

不過個價錢其實好睇你用藥同覆診次數,我個fd去果日剛好M到第2日,即刻照陰超&驗血check子宮機能,跟住打針份量就5日,覆診多2,3次就放精,最終就$10800。我就第一次只照陰超,今次先會驗血,所以我唸我都會貴過我個fd少少,不過算啦,谷出去架啦

嘩,陳醫生D booking真係好排長龍 @@ 不過董醫生都咁出名,可能你一take過根本唔洗去見陳醫生~~~


男爵府

積分: 5503


47#
發表於 11-2-26 12:42 |只看該作者

回覆 2# rabbit2010 的文章

我當然想做ivf啦..不過唔會起政府做...因為ivf又要再排3年..我無時間了... 私家又貴到飛起...都唔知點算.
今日返去打針姐.無見醫生..要下星期先去見醫生.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


48#
發表於 11-2-26 12:50 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-26 12:18 發表


我個fd就去做iui果度,就即係我今日將要去做iui果度呀 @@" 個醫生唔係話BK有好多口脾o既醫生,不過我就唸做IUI其實個個都係咁做,同埋既然係專科醫生我相信佢地o既專業呀。上星期第一次見依位醫生佢畀我感覺都唔錯,所以我 ...


承你貴言, 你都係呀, 可以一次就中, 咁我同你就差唔多時間有咗, 諗起都開心.

如果好似你咁有fd介紹, 我都會試吓, 起碼會放心D.

其實董E生嗰度我算好彩, 我只係book咗佢5個月左右就有得見佢. 佢姑娘突然打比我3月份可以幫我插隊. 咁咪去佢度攞. 初時一心一意去陳E生度, 宜家就改變策略.

你今日去見E生, 點同你講呀?

今日去見E生


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


49#
發表於 11-2-26 12:52 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-26 12:42 發表
我當然想做ivf啦..不過唔會起政府做...因為ivf又要再排3年..我無時間了... 私家又貴到飛起...都唔知點算.
今日返去打針姐.無見醫生..要下星期先去見醫生. ...

下..... 唔係下嘛, 做完iui要做ivf又要再排??! 如果係咁, 有冇得一開始就揀ivf架? 好搵笨呀, 既然已經係依條隊, 無lala又要排第2條隊

咁你有冇都排定私家診所呀? 或者係政府o既私家症, 好似會私家診所平少少架


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


50#
發表於 11-2-26 12:58 |只看該作者
原帖由 MimiKwan 於 11-2-26 12:42 發表
我當然想做ivf啦..不過唔會起政府做...因為ivf又要再排3年..我無時間了... 私家又貴到飛起...都唔知點算.
今日返去打針姐.無見醫生..要下星期先去見醫生. ...


我以為政府可以選擇做IVF或IUI, 咁我睇怕都無行啦!

因為我都排咗政府隊, 9/2012, 都好耐, 所以諗住呢一段時間响私家做IUI, 唔得咪趕得切去政府做IVF.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


51#
發表於 11-2-26 13:01 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-26 12:50 發表


承你貴言, 你都係呀, 可以一次就中, 咁我同你就差唔多時間有咗, 諗起都開心.

如果好似你咁有fd介紹, 我都會試吓, 起碼會放心D.

其實董E生嗰度我算好彩, 我只係book咗佢5個月左右就有得見佢. 佢姑娘突然打比我3月 ...


我約左下晝見醫生呀, 好緊張呀, 就黎要開始自己 "吉" 自己肚皮o既日子啦... (可以揀響診所打針, 或者揀自己返屋企打針) 我晏d見完醫生先同大家分享下~~ :3

其實唔係我個fd介紹架, 係我之前家計會檢查個醫生介紹o既~! 之前係要等我c6先約2月, 我個fd遲過我約但又係突然有得提早, 就早過我開始做iui囉!

其實本身同c6商量, 佢都覺得個個醫生都係咁做, 係差左個人好唔好同埋醫德係點. 我本身都唸住博一博架咋, 但見完個醫生佢都畀到信心我, 一於就試下啦 (心裡仍然希望仲有冇得追到個兔B, 嘻...)

係喎, 如果大家都一野BINGO就好, 齊齊轉版又可以交流下懷孕心得!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


52#
發表於 11-2-26 13:12 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-26 13:01 發表


我約左下晝見醫生呀, 好緊張呀, 就黎要開始自己 "吉" 自己肚皮o既日子啦... (可以揀響診所打針, 或者揀自己返屋企打針) 我晏d見完醫生先同大家分享下~~ :3

其實唔係我個fd介紹架, 係我之前家計會檢查個醫生介紹o ...


一聽到自已"吉"自己都驚, 但無法啦, 我哋為咗生B, 個過程真係要一關又一關衝過, 希望大家努力! 加油!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


53#
發表於 11-2-26 13:13 |只看該作者
仲有有問題, 第一次自E生, 係咪一定要同C6一齊去架?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


54#
發表於 11-2-26 13:52 |只看該作者
第一次見醫生,通常問啲姑娘佢都話最好同埋先C6去,不過其實C6如果你地己經驗晒野,C6去到就冇野要做住。不過生兒育女都係2個人嘅事,如果C6去到當然好啦,我見好多都係一齊見醫生的!
同埋好似我C6有食煙,我勸佢戒煙就冇用,醫生講一句好過我講十句呀 .\ /.
感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


55#
發表於 11-2-26 16:51 |只看該作者

第1次IUI

終於見左醫生開始做IUI,今次係M到第2日,血淋淋咁照陰超,跟住醫生先問我對雙胞胎或多胞胎o既睇法,再去決定用藥o既分量。我會打5日針跟住下星期再覆診,今日我仲抽血驗左子宮機能,希望一切都正正常常啦。

本來我最驚係打針依part,我唔驚痛係驚自己打,驚住有空氣打左入去好大。不過個姑娘話IUI打o既針係打皮下注射,係好安全同埋就算有少少空氣身體都吸收到,佢教完我睇住我自己打第一針,OK喎唔痛又好順利,即刻放心晒~

不過提提大家,始娘話每日打針o既時間最多係正負2個鐘,如果要返工就要就下打針時間。好彩我今日第1針,可以每日遲2個鐘打,就到weekday就夜晚打針


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


56#
發表於 11-2-26 18:34 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-26 16:51 發表
終於見左醫生開始做IUI,今次係M到第2日,血淋淋咁照陰超,跟住醫生先問我對雙胞胎或多胞胎o既睇法,再去決定用藥o既分量。我會打5日針跟住下星期再覆診,今日我仲抽血驗左子宮機能,希望一切都正正常常啦。

本來我最驚係打針依 ...


又過咗一關啦! 希望可以好似你咁叻.
血淋淋咁, 好似唔知點咁. 咁你點同E生講雙胞胎或多胞胎o既睇法?
咁幾時出個子宫機能報告?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


57#
發表於 11-2-26 18:44 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-26 13:52 發表
第一次見醫生,通常問啲姑娘佢都話最好同埋先C6去,不過其實C6如果你地己經驗晒野,C6去到就冇野要做住。不過生兒育女都係2個人嘅事,如果C6去到當然好啦,我見好多都係一齊見醫生的!
同埋好似我C6有食煙,我勸佢戒煙就冇用,醫生講 ...


因為我想將C6啲假放去當我Bingo後去見E生, 之後生B嗰時用晒佢.
咁你真係要諗計仔點樣可以令你C6戒咗煙佢啦!
我C6雖然唔食煙, 但早瞓呢樣野至今都仲未搞得掂. 佢都想可以早瞓, 但晚晚都唔知點解咁多野做, 唔可以早瞓.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


58#
發表於 11-2-26 18:56 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-26 18:34 發表


又過咗一關啦! 希望可以好似你咁叻.
血淋淋咁, 好似唔知點咁. 咁你點同E生講雙胞胎或多胞胎o既睇法?
咁幾時出個子宫機能報告?


冇野o既, 過左果下心理關口, 你覺覺真係篤一篤咁就搞掂, 之後就唔會驚打針架啦, 仲可以表演畀c6睇 XD

血淋淋果野係難頂D, 不過佢會幫佢儀器戴dom dom, 放心好安全架~~

我話雙胞胎我OK架, 可以收工添. 醫生就話佢地都唔想遇到多胞胎, 因為都會有風險 (我簽生死狀時, 佢都有寫減胎可能令全部胎都 )


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


59#
發表於 11-2-26 19:14 |只看該作者
原帖由 rabbit2010 於 11-2-26 18:44 發表


因為我想將C6啲假放去當我Bingo後去見E生, 之後生B嗰時用晒佢.
咁你真係要諗計仔點樣可以令你C6戒咗煙佢啦!
我C6雖然唔食煙, 但早瞓呢樣野至今都仲未搞得掂. 佢都想可以早瞓, 但晚晚都唔知點解咁多野做, 唔可以早 ...


原來係咁, 如果你C6要請假先去到, 咁就要平衡下啦, 因為C6只係到放精果下先要做野. 如果你C6聽話, 咁你見完醫生話番畀佢知都OK呀~

我前幾日有問佢啦, 佢突然話食埋宜家果幾包就戒, 因為加煙稅喎=.=! 不過都好過冇

之前聽好似丁丁質素唔好, 一係食煙一係唔夠訓喎... 係咪你C6工作太忙呀? 唯有慢慢調節番個生活節奏啦, 又好難一下子改到習慣O既.

P.S. 漏左講, 我個子宮機能report星期一知, 醫生話如果冇乜野就下次覆診先同我講番. 希望過到依關啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


60#
發表於 11-2-26 21:58 |只看該作者
原帖由 chu.c9 於 11-2-26 19:14 發表


原來係咁, 如果你C6要請假先去到, 咁就要平衡下啦, 因為C6只係到放精果下先要做野. 如果你C6聽話, 咁你見完醫生話番畀佢知都OK呀~

我前幾日有問佢啦, 佢突然話食埋宜家果幾包就戒, 因為加煙稅喎=.=! 不過都好過冇 ...


政府既政策真係有效, 如果禁止埋街上吸煙. 咁就最好不過, 好多時行街都好難避開D煙民.

C6佢大約八點幾返到屋企, 唔知算唔算遲? 不過佢返到嚟, 唔咪做呢樣, 就做個樣, 佢話如果唔做, 第二日咪仲多野做, 到時咪仲夜. 不過我有時都係D嘢做唔切, 屋企太多嘢要做, 有時唔理咁多, 最多間屋duty啲, 做咗D基本野就算.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo