夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6308


41#
發表於 05-7-2 20:59 |只看該作者

Re: 女人唔做

我又唔覺唔做嘢要睇佢面色喎!


複式洋房

積分: 396


42#
發表於 05-7-2 21:59 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

同意

keisi 寫道:
未必會要睇老公面色既!
但係我有野做個陣我買野豪d爽d!重有阿!有野做開心d架!
:-P :wink:


別墅

積分: 709


43#
發表於 05-7-3 08:42 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

I don't think 要睇老公面色. My husband actually loves taking care of me and our baby girl :-P :-P :-P But I think even if the wife doesn't work, she should be understanding and not bother her husband all the time with dumb things.


大宅

積分: 2342


44#
發表於 05-7-4 18:43 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我以前都會咁諗架,啱啱冇做之後,我冇用過佢錢架,其間佢成曰同我講冇錢要出聲,我都基用自尊心,冇問過佢.當我d儲蓄用得七七八八嘅時候,佢直頭將佢張提款咭俾我自已噤,又申請credit card俾我,真係好開心佢咁錫我.


男爵府

積分: 5874


45#
發表於 05-7-7 13:40 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

都係一句: 有錢冇問題, 冇錢就有問題。
美甲達人俱樂部私家BlogHERE

Judy's Nail 美甲相集HERE

Judy's Nail Web PageHERE


大宅

積分: 2899

好媽媽勳章


46#
發表於 05-7-7 17:43 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

Mummy 寫道:
都係一句: 有錢冇問題, 冇錢就有問題。


複式洋房

積分: 407


47#
發表於 05-7-7 23:24 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

唔一定咯...現家咩野年代呀...!


翡翠宮

積分: 75533


48#
發表於 05-7-8 10:01 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我唔覺得要睇佢面色,返而我有時會發佢脾氣!佢見我戶口d錢用到咁上下就會同我補倉 :mrgreen: 屋企又會擺定d錢等我用起上黎唔洗搵銀行,我地而家有2個小朋友,洗錢當然無咁鬆動,要買野咪大家商量過先買law,但我提出的多數佢都話叫我買的。


複式洋房

積分: 396


49#
發表於 05-7-8 16:14 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

事實我有工作能力,但無人照顧仔仔所以唔做,點會要看老公面色呢,老公重對我好d.
:-P :wink:


男爵府

積分: 5261


50#
發表於 05-7-8 16:30 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

Mummy 寫道:
都係一句: 有錢冇問題, 冇錢就有問題。


咁咪即是錢作怪,
不過都是的,有錢你要咪比你囉,買乜咪比你買囉;
無錢仲話買乜買物就noway,
正所謂貧賤夫妻百事哀。


大宅

積分: 2222


51#
發表於 05-7-10 01:57 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

我沒出去做事,但沒用過他什麼錢都要看他和他家人面色,只因我生唔出"仔",所以 :-( :-( :-( 如果唔是為了囡囡和肚中bb,我真是想離婚.


大宅

積分: 2959


52#
發表於 05-7-10 04:04 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?


keisi 寫道:
未必會要睇老公面色既!
但係我有野做個陣我買野豪d爽d!重有阿!有野做開心d架![/quote][/quote]

Agree,and no more negative to think.
我家有兩隻大烏龜


大宅

積分: 3242


53#
發表於 05-7-11 11:36 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

如果我唔做嘢, 佢(衰佬)一定有面色比我睇!!!
何妨唔做嘢,好似同時代有點脫節,到時仔大女大想出番
o黎做嘢好似比較困難?
該用戶已被刪除

54#
發表於 05-7-12 12:30 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2097


55#
發表於 05-7-15 16:39 |只看該作者

Re: 女人唔做嘢, 是否要看老公面色 ?

寧願搵份無咁辛苦,少o的錢既工做都唔好唔做,我之前無做嘢我老公無話乜野,但係間唔中問下你屋企開資情況,咁都無意思!而家我份工人工係低,但係起碼自己買野都係洗自己錢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo