夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 358


41#
發表於 05-7-2 16:42 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我都有後悔過,有時諗我點解會揀佢,未生之前我覺得自己好幸福,雖然佢冇吔計劃,但係佢幫我實現咗D夢想,我覺得好開心好似發夢咁。但係生完個囡之後,佢好似完全冇曬主見,吔嘢都要我諗、要我記、要我安排,冇曬安全感,我有時諗我有冇揀錯呢? :-( :-( :-(
有得俾我揀過嘅話我都會揀過個;又或者唔會咁早結婚生仔。


禁止訪問

積分: 216


42#
發表於 05-7-2 17:08 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 846


43#
發表於 05-7-2 17:58 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 840


44#
發表於 05-7-2 18:04 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

喺準備結婚時個心都好十五十六架, 心唸呢個係咪好老公呢? 我有無揀錯呢? 但到呢家結左婚四年半, 只發覺佢越來越好, 我一d都無後悔嫁比佢, 重好慶幸上天比左個咁好的老公我!

因為愛...所以等待...


大宅

積分: 4906


45#
發表於 05-7-2 18:37 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我係結婚前一晚都係好懷疑自己嘅決定,我實在為佢付出太多,我有時都有後悔嘅一刻.


別墅

積分: 565


46#
發表於 05-7-3 16:53 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

初初唔懂事時都有後悔0甘早嫁俾佢
不過後來識得要珍惜同體諒後就無囉
其實,如果識得去珍惜眼前0既幸福就唔會成日去諗有無後悔嫁俾現在的老公喇 :lol:


大宅

積分: 2616


47#
發表於 05-7-4 08:51 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

後悔無睇清楚99真是超級煩人,我同老公鬧交,10次有8次關佢事,如果99無扭pad pad,我同老公就雙安無事,快樂了。
仔仔06-12-2003出世


男爵府

積分: 5261


48#
發表於 05-7-4 10:04 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

無。絕對無。再來過都會嫁比佢。
可能我幸運,佢d家人都ok,奶奶更無得頂。


大宅

積分: 1876


49#
發表於 05-7-4 11:33 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

有時唔開心有諗過離開佢, 但一定無後悔過, 唔嫁過又點
知得唔得? 如果真係頂唔順, 最多都係會離婚


男爵府

積分: 7163


50#
發表於 05-7-4 17:39 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

EXTREMELY 後悔


複式洋房

積分: 330


51#
發表於 05-7-5 16:08 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

無!!!
雖然佢唔係最好的男人,但係可以肯定佢係一個愛我和阿囡的人,大家都有發皮4的時候,佢到最後都會來攬返我!
奶奶好多時都愛管我們的事,口生在佢身上要講則由她,那有時間去理她,樣樣都要上心,會死好多細包,做多少次mask都唔夠!!!
最緊要係我哋開心就夠啦!


民房

積分: 55


52#
發表於 05-7-5 22:55 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

雖然佢都幾錫我,但因為老公係初戀情人,冇得比較,所以有少少後悔.
接受自己所不能改變的現實,改變自己所能改變的一切。


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


53#
發表於 05-7-6 01:38 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

其實都有後悔的呀!!我覺得我老公佢唔細心,又太自我主意,好多時我唔開心,佢都唔會問我為什麼?我喊佢又唔理我,好似我有左我第一個囡時,佢都已經唔理我,我唔開心,佢話我痴線,又唔問我原因,我依家有左第二個,我唔知道佢係因為沒有工作做定係點?我發現佢對我更差,佢以前成日話男主內女主外,放左工就唔想理屋企野,咁我知道呀!我問心,我未有依家肚內bb時,我一向什麼都唔需要佢幫我的呀!但0個時佢同我&囡囡好少有親子活動,咁都算啦!但我依家有左bb,由開始佢都唔理我既辛唔辛苦,我自己又要湊囡,又要做家務,沒有私人時間緊要,辛苦亦唔緊要,我只想佢企在我方面諗下!!咁已經好足夠了!! :-( 我有時怎至覺得自己似隻雞,佢要既時候就對我好d,佢心情好既時候又對我好d!其實,成個家佢都有份的,我唔明點解佢要推哂俾我囉!佢以前就有工作做,唔想理屋企野啫,但依家都沒有啦!!咁佢都唔會留意下我有幾辛苦?如果佢話心情唔好,因為沒有工做,咁我呢?我在家又好安樂咩?我又要擔心屋企野,又怕自己老公唔開心,又要做家務,又要照顧個囡起居飲食,一腳踢,仲要擔心肚內bb!!咁我又有沒有人問下我呀???我好辛苦呀!!!救命......... :-(


珍珠宮

積分: 44270

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章


54#
發表於 05-7-6 10:32 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

大男人係咁架啦~(我屋企都有個),so...我大把理由(好唔滿意佢唔細心,工人放假又唔幫手做家務及take care囡囡等)唔生多件(我老公好想我生多個架)


大宅

積分: 2974


55#
發表於 05-7-6 11:26 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

我都好後悔嫁咗比我老公...
因為佢會郁手郁腳~
2個寶貝~雅詠&灝泯


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


56#
發表於 05-7-6 11:40 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

其實我覺得如果我老公可以有時關心下個囡囡,我都已經好心滿意足了.....不過,佢好少會咁做,因為佢連親子關係都唔做,我有時懷疑,佢根本就唔鍾意生bb,但依家生倆個又係佢講,如果唔係為左小朋友,我諗我一早已經離開左佢了!!


翡翠宮

積分: 76971


57#
發表於 05-7-6 11:43 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

DUDU1981202唔好唔開心啦做左自己份內事就算了, 男人十個有九個都唔會企在老婆層面上睇的, 所以越諗盞自己越唔開心, 好似尋晚咁我一家四口食完飯落公園玩, 亞仔未識行坐車仔, 亞女周圍走, 而我就做下少少exercise, 咁老公咪推bb行去家姐到囉, 點知我一行埋去佢即刻彈開好似暗示交番個波比我咁自己有咁遠行咁遠, 當時見到咁既場面我一粒聲都無出, 唯有當佢無到好似自己帶仔女落去玩咁好過d. 男人就係咁賤格同乞人憎


男爵府

積分: 5646

醒目開學勳章 2011精緻種植勳章


58#
發表於 05-7-6 18:45 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

ringoivy :

我都明白只要做左份內事就算,咁自己會無咁唔開心!!我一向都有咁諗既,但我真係好嬲我老公,佢自己一個人去街就去街,唔諗下我0係屋企有幾悶,悶都唔緊要,仲要湊住個,有左一個,有時我同佢出去,佢就俾面色說話我睇,話我麻煩,行又行得慢,又話同我出去又要帶住倆個煩人,我聽到時真係好唔開心,我諗我自己係什麼??我唔覺得自己係佢個老婆,我覺得自己係屋企既工人,唔可以去街0個隻 :-( 我病,我攰又俾佢話我煩,咁我都唔想病我呀!好似屋企風扇壞左,因為怕交太多電費,我都唔敢出聲話開冷氣,屋企又沒有風入,開左門諗住打通d等風入,佢又走去閉門,大肚婆已經怕熱,我個囡又怕熱,攪到我本身已經失眠,個囡又訓下喊下咁,我熱到焗病左,我阿媽問我係咪屋企熱,如果熱就開冷氣啦!唔係病左仲麻煩,咁我老公就同我阿媽0係我屋企人面前話我,邊係熱呀!我又沒有事,唔好話呢個人難服侍,我一聽到後即刻話佢,我真係咁難服侍咩?我大肚熱,個囡又怕熱咁都唔可以?之後頂唔順走左去廁所喊!我覺得難服侍既係佢囉!!我今日都喊左一大輪,佢都沒有理我.....我覺得如果佢仲唔改下呢d咁既唔理人性格,關心下我同個囡,我諗我生左之後,可能同佢都唔會長久.... :-(


大宅

積分: 2234


59#
發表於 05-7-7 10:21 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

好後悔~~~
佢阿媽真係好鬼煩



翡翠宮

積分: 76971


60#
發表於 05-7-7 15:48 |只看該作者

Re: 有無後悔嫁俾現在的老公

dudu19812002

你大住個肚就唔好喊咁多啦免得第二時生個喊包呀, 我老公都係慳家之人所以有時真係熱到死都無開廳個冷氣, 只係快快趣趣食完餐飯同d仔女入房開部細d匹數既冷氣, 咁你可唔可以好似我咁入房開部四份三匹冷氣咁d電費無咁貴呀 佢唔識得體諒人應該你地拍拖時唔多唔少都feel到的, 既然自己中左個頭埋去就無得冤了唯有認命啦, 佢d說話的而且確好難入耳, 咁佢返工時你咪打開門囉, 等佢返黎先自己關門, 食完飯早早入房咪鬼彩佢囉 :tongue:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo