影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 193


41#
發表於 10-12-9 22:45 |只看該作者
係呀,小帥日文ok架!仲講得好純正,唔知以為佢真係日本人!


侯爵府

積分: 21308


42#
發表於 10-12-9 22:51 |只看該作者
原帖由 kayzee 於 10-12-9 22:45 發表
係呀,小帥日文ok架!仲講得好純正,唔知以為佢真係日本人!


佢真係好有語言天份


複式洋房

積分: 193


43#
發表於 10-12-9 23:01 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-9 22:51 發表


佢真係好有語言天份


係呀!!上次佢喺台灣唱泥娃娃,唱得好好呀!


大宅

積分: 3624


44#
發表於 10-12-9 23:05 |只看該作者
恭喜養殖場又開分店.


侯爵府

積分: 21308


45#
發表於 10-12-9 23:06 |只看該作者
原帖由 kayzee 於 10-12-9 23:01 發表


係呀!!上次佢喺台灣唱泥娃娃,唱得好好呀!


果個look真係靚仔到冇朋友呀,邊有人靚仔到咁架
........


大宅

積分: 3624


46#
發表於 10-12-9 23:08 |只看該作者
但係我又想講, 我星期六可能要遲到或都黎唔到, 因為大王子要去面試但蝦子餅帶唔到佢去, 所以我要四點鐘帶佢去INTERVIEW. 所以或者我當日出發黎JOIN你哋之前打比顧問, 睇下你哋走咗未呀, 好冇, 真係SORRY 呀.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 10-12-10 09:43 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-9 21:15 發表


哦哦~原來碩碩識日文架,好叻果d?

佢識架,不過唔講得好暢順(應該好似我咁,甩甩cut cut),你唔見佢日本FM果陣,有時用日文答野咩,佢好似講過係跟大阪既老師學既,所以口音就跟左大阪

[ 本帖最後由 haileymama 於 10-12-10 09:46 編輯 ]


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 10-12-10 09:48 |只看該作者
原帖由 kayzee 於 10-12-9 22:45 發表
係呀,小帥日文ok架!仲講得好純正,唔知以為佢真係日本人!

咁佢d英文好d 佢唔似日本人,一般日本佬無咁高


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 10-12-10 09:50 |只看該作者
原帖由 lemontea222 於 10-12-9 23:08 發表
但係我又想講, 我星期六可能要遲到或都黎唔到, 因為大王子要去面試但蝦子餅帶唔到佢去, 所以我要四點鐘帶佢去INTERVIEW. 所以或者我當日出發黎JOIN你哋之前打比顧問, 睇下你哋走咗未呀, 好冇, 真係SORRY 呀. ...

咁你遲到啦,唔好唔到啊


子爵府

積分: 11369


50#
發表於 10-12-10 09:56 |只看該作者
想請問聽日係3:00定3:30?

原帖由 haileymama 於 10-12-10 09:50 發表

咁你遲到啦,唔好唔到啊


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 10-12-10 09:56 |只看該作者
Rain《逃亡者》低潮收攤 張根碩換編劇救火
2010年12月10日蘋果日報 【林奕雯╱綜合報導】



張根碩(左)與文根英在劇中甜蜜約會,收視卻不見起色。





「亞洲天王」Rain主演的《逃亡者》前晚以12.7%的低收視率在韓國下檔,讓他顏面無光。張根碩也好不到哪去,他與文根英的新劇《瑪麗外宿中》,平均收視率僅6~7%,傳出換編劇救收視,但製作公司否認。

否認欠賭債
Rain除了與「喬妹」宋慧喬主演的《浪漫滿屋》收視開紅盤,其後演出的《這該死的愛》、《逃》劇收視皆慘澹。《逃》劇首播雖創下20.7%的好成績,但Rain負面新聞纏身,女配角尹孫河又在拍戲期間出車禍,影響進度,加上觀眾覺得劇情複雜,因而收視直落。日前Rain傳出欠賭債不還,韓國媒體《首爾體育》還特地赴美搜證,直指可證明他賭博的證人至少有3名,但他的經紀公司否認。


張根碩、文根英在《瑪》劇共譜「雙根戀」,原讓粉絲很期待,但了無新意的劇情,讓劇迷看不下去,在官網狠批:「劇情空洞,又不好笑,和演員素質相比,簡直是一部大爛劇。」《瑪》劇已由衛視中文台購入,播出時間未定。


==============================
我只可以講,係故事出問題囉


男爵府

積分: 8811


52#
發表於 10-12-10 10:08 |只看該作者
怪唔得佢咁中意去日本啦~~
原帖由 kayzee 於 10-12-9 22:45 發表
係呀,小帥日文ok架!仲講得好純正,唔知以為佢真係日本人!


子爵府

積分: 11369


53#
發表於 10-12-10 10:12 |只看該作者
Akina...我要通緝你...你trade nations仲未accept我做neighbours呀

原帖由 akina1995 於 10-12-10 10:08 發表
怪唔得佢咁中意去日本啦~~


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 10-12-10 10:49 |只看該作者
原帖由 akina1995 於 10-12-10 10:08 發表
怪唔得佢咁中意去日本啦~~

我覺得佢係偏心鍾意去日本,所以先比心機學日文囉:;pppp:
講黎講去,我又羨慕又妒忌喇


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 10-12-10 10:50 |只看該作者
原帖由 Mui_Mui 於 10-12-10 10:12 發表
Akina...我要通緝你...你trade nations仲未accept我做neighbours呀

痴線架,新果d全部都要起24hrs


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


56#
發表於 10-12-10 11:22 |只看該作者
原帖由 zukisan 於 10-12-9 19:51 發表


我都開左,follow me pls

漏左名添,我係zukisukisan


攪掂...


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


57#
發表於 10-12-10 11:28 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 10:50 發表

痴線架,新果d全部都要起24hrs


咩game 來架


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


58#
發表於 10-12-10 12:02 |只看該作者
原帖由 tracyfo 於 10-12-10 11:28 發表


咩game 來架

iphone有個叫trade nations既game,玩玩下,幾好玩架


伯爵府

積分: 15455

好媽媽勳章


59#
發表於 10-12-10 12:09 |只看該作者
原帖由 haileymama 於 10-12-10 12:02 發表

iphone有個叫trade nations既game,玩玩下,幾好玩架


等我試下先..


複式洋房

積分: 315


60#
發表於 10-12-10 12:35 |只看該作者
我想知點係lee度post相呀..
twitter有新相..係碩攞住iphone4有個新殼呀..係咪就係日本妹送既呢..好靚呀.我都好想要呀...超靚呀!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo