跳至

首頁
12345...12

尾頁
   0


大宅

積分: 1249

睛靈勳章


41#
發表於 11-2-10 11:40 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-9 19:41 發表
你試下日頭爭取時間休息
夜晚起身埋身餵
其實訓覺...家陣都係偷時間訓咋
每次半個鐘至一個鐘咁LAW
唔一定飲魚湯GA
可能你唔受呢
試下黑豆焗水
(可以去無印吉島十蚊店買黑豆茶包)
D 奶媽話好WORK喎..又方便
自己飲多D ...


I want to take soup but my 99 doesn't allow me to take any soup... She said her Chinese Practitioner told her that it is useless to take soup and asked me to eat more rice and drink more water. I don't have much milk for my baby...


侯爵府

積分: 21457


42#
發表於 11-2-10 13:20 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-10 09:50 發表

人奶姑娘話D奶係長食長有喎...我咪照講LAW
可能佢見我夠奶..所以覺得係咁掛?
點解住左咁多日呀? 發生咩事呀
做咩未試過埋身GE?
快D去健康院等人奶姑娘教你埋身餵啦
唔駛洗泵唔駛洗奶樽..輕鬆好多
谷奶真係好辛 ...

我消失左一星期,因為我催生嘛,
2月2催生,但我2月1早上有陣痛,點知痛足一日,
BB都唔肯出黎,結果我2月2中午12點藥催生喇,
一落左藥已經5-10MINS痛一次,想死咁濟,
我捱到夜晚10點,醫生先話開刀,就係咁,
開刀住4日既,但我又發燒,唔比我出院,結果住左6日,
而BB,一出世已經離開左我去左加護病房,
因為佢飲左胎水喎,要觀察,今日先返黎咋,
所以我咪每日泵出黎比佢飲囉....


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 11-2-10 13:46 |只看該作者
佢食到攰就由佢訓
到隔個幾鐘就再叫醒佢再食LAW
我家陣都係咁
所以已經無補過奶粉喇
你果邊食到無奶咪食第二邊LAW
好正常喎
我個B有時餓起上黎食兩邊加埋成個鐘添
佢飽哂就訓...跟住餓就會喊
你咪又俾佢LAW
只要你餵得好...
你同6299講..
食人奶快吸收易餓係正常GE
佢見個孫越黎越健康
自然就BUY你果套
但如果你自己都無信心
佢地當然對你都無信心啦
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-10 11:09 發表


我初初都係無補奶粉,但係bb有黃又輕得多,之後就開始補奶粉啦,我試過想唔補,可惜我家有兩老....係壓力之下...我都係要補....

好似今朝咁,我餵人奶,想唔補奶粉,咪由得bb食囉...點知食到咁上下...bb開始炆...我就知 ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-2-10 13:49 |只看該作者
唔係好識英文@@
你話你99唔俾你飲湯
只叫你食多飯同飲水?
其實飯係最好
但都要有其他輔助
IF你無咩奶
咪鬼理佢啦
飲黑豆焗水
佢鬼知你飲咩
煲湯大陣仗佢實知啦
你話你要飲奶
係因為BB扯走你好多鈣
你唔飲奶補充
第日你會骨頭脆
原帖由 Florence2008 於 11-2-10 11:40 發表


I want to take soup but my 99 doesn't allow me to take any soup... She said her Chinese Practitioner told her that it is useless to take soup and asked me to eat more rice and drink more water. I d ...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-2-10 13:51 |只看該作者
但你要開始試埋身餵喇
否則只能做泵媽
到時D奶量會好快無
要用好多方法先能維持奶量GA喇

喂...你居然食全餐呀?
咁你咪一次過經歷好多?
係咪好正?
(唔好打我呀 )
原帖由 花花b 於 11-2-10 13:20 發表

我消失左一星期,因為我催生嘛,
2月2催生,但我2月1早上有陣痛,點知痛足一日,
BB都唔肯出黎,結果我2月2中午12點藥催生喇,
一落左藥已經5-10MINS痛一次,想死咁濟,
我捱到夜晚10點,醫生先話開刀,就係咁,
開刀住4日既,但 ...


大宅

積分: 4164

畀面勳章


46#
發表於 11-2-10 14:09 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-10 13:51 發表
但你要開始試埋身餵喇
否則只能做泵媽
到時D奶量會好快無
要用好多方法先能維持奶量GA喇

喂...你居然食全餐呀?
咁你咪一次過經歷好多?
係咪好正?
(唔好打我呀 ) ...


真係陰公,痛咁耐仲要挨一刀....唔怪之得咁耐唔見你返黎報喜啦...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-2-10 14:19 |只看該作者
俾你恨到啦...成日想住2等房
家陣仲俾你住咁多日
我驚你就黎打死我
原帖由 花花b 於 11-2-10 13:20 發表

我消失左一星期,因為我催生嘛,
2月2催生,但我2月1早上有陣痛,點知痛足一日,
[url=http://adex.baby-kingdom.com/www/delivery/ck.php?bannerid=1353]BB

[/url]

都唔肯出黎,結果我2月2中午12點藥催生喇,
一落左藥已經5-10MINS痛一次,想死咁濟,
我捱到夜晚10點,醫生先話開刀,就係咁,
開刀住4日既,但我又發燒,唔比我出院,結果住左6日,
[url=http://adex.baby-kingdom.com/www/delivery/ck.php?bannerid=1353]BB

[/url]

,一出世已經離開左我去左加護病房,
因為佢飲左胎水喎,要觀察,今日先返黎咋,
所以我咪每日泵出黎比佢飲囉....


侯爵府

積分: 21457


48#
發表於 11-2-11 09:33 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-10 13:51 發表
但你要開始試埋身餵喇
否則只能做泵媽
到時D奶量會好快無
要用好多方法先能維持奶量GA喇

喂...你居然食全餐呀?
咁你咪一次過經歷好多?
係咪好正?
(唔好打我呀 ) ...

琴晚埋身餵左,初頭真係唔知佢食左幾多,
反而泵出黎都知佢食左幾多,
結果,我係由佢自已食,食到訓左,就蚊出黎,
又幾OK,佢真係3小時後先再喊要食...
不過,D人話食完一邊轉另一邊,
你係幾時轉?計時間定係FEEL到軟哂,就轉另一邊呀?

唉,生仔個陣嚇到我PK啦,又痛,仲要咁耐,
個陣生不如死,狂大叫我唔生喇...
依家捻起都好驚,再生的話,索性開刀算喇,唔想捱咁耐,
第一胎子宮唔開,第二胎都唔會開架啦..

不過我到依家仲好好奇,到底係BB唔肯落頭仔,
定係我個人子宮問題呢?即係可能我行得少?
我隔離床個媽媽,超正,生第一胎咋喎,
佢11點落去生,2點上返黎,話12點幾生左,
痛左1小時咋 真羨慕佢咁好生...


侯爵府

積分: 21457


49#
發表於 11-2-11 09:34 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-10 14:19 發表
俾你恨到啦...成日想住2等房
家陣仲俾你住咁多日
我驚你就黎打死我

係呀,住左6日呀
服務好好呀,住到走果日,我竟然有D依依不捨想落淚
因為我覺得無幾何可以上黎再住(驚左生仔喇)


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 11-2-11 10:40 |只看該作者
估你唔到...真係咁恨住
聽聞二等房d服務真係好d
可惜我地唔係公墓園
原帖由 花花b 於 11-2-11 09:34 發表

係呀,住左6日呀
服務好好呀,住到走果日,我竟然有D依依不捨想落淚
因為我覺得無幾何可以上黎再住(驚左生仔喇)


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 11-2-11 10:47 |只看該作者
埋身餵...想知佢食得夠唔夠好簡單
你每次換片....條片都幾重下ge
每日夠六條就代表佢夠食了
泵出黎同埋身餵...個量會唔同ga
所以無得比較
你個b剛幾日人仔...
應該隔個幾兩個鐘就要埋身餵一次
唔好等佢喊先黎餵呀
佢喊得...已經係勁肚餓了

佢食飽左...就自然會離口
不過咁...有時都會因為你果邊已經食清左
咁呢..你幫佢掃風時..睇佢仲有無口郁郁咁law
我個b...如果食清一邊...幫佢掃風無野就當果餐食完
如果掃風時..佢口郁郁追衫咬呢...
我就會俾埋另一邊佢食....佢真係食喎
即係代表佢果餐食一邊都唔夠law

你呢餐食左邊...下一餐咪俾佢食右邊law
咁我都問過人奶姑娘...如果佢果餐兩邊都食哂呢?
佢就話睇到時邊邊谷d咪餵邊邊law
我自己ge做法係....如果兩邊都餵左
但左邊30分鐘...右邊10分鐘
咁我下一餐會食番右邊先law
起碼俾個腦知道...
佢唔係食十分鐘就搞掂

你要mark低佢每次食左幾耐
但唔係叫你夠幾多分鐘就要佢離口喎
唔好限佢幾多分鐘...
總之佢食夠..就自然會離口ga喇
如果你見佢食到你個zone都鬆哂
即係話...佢真係吸乾你d奶喇
原帖由 花花b 於 11-2-11 09:33 發表

琴晚埋身餵左,初頭真係唔知佢食左幾多,
反而泵出黎都知佢食左幾多,
結果,我係由佢自已食,食到訓左,就蚊出黎,
又幾OK,佢真係3小時後先再喊要食...
不過,D人話食完一邊轉另一邊,
你係幾時轉?計時間定係FEEL到軟哂,就轉 ...

[ 本帖最後由 戲如人生 於 11-2-11 10:48 編輯 ]


侯爵府

積分: 21457


52#
發表於 11-2-11 10:53 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-11 10:47 發表
埋身餵...想知佢食得夠唔夠好簡單
你每次換片....條片都幾重下ge
每日夠六條就代表佢夠食了
泵出黎同埋身餵...個量會唔同ga
所以無得比較
你個b剛幾日人仔...
應該隔個幾兩個鐘就要埋身餵一次
唔好等佢喊先黎餵呀
佢 ...

醫院D姑娘都係咁教我,大約3小時要餵佢,
但我我呀媽個D又話BB唔喊唔好餵,比佢訓==
搞到我唔知點...不過...佢3小時唔喊...過多15MINS實喊,
有時訓教見佢咀郁郁伸脷係咁LUM口,都估到佢想食,
不過,呀媽話,等佢喊先餵啦........

計時間我又無呀,大約兩邊食哂,都要45MINS,
有時佢吸下停下,加上,我多數訓係度餵,
望望下,我會訓埋,訓訓下,FEEL到佢又甩左出黎,
咁就一齊訓...有時都無掃到風,但我安全就打側訓,
等佢唔會焗親...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 11-2-11 10:59 |只看該作者
初生..真係三個鐘內要餵喇
唔好等佢喊啦
上次我都俾醫生醒左獲甘
話到個b要喊先俾奶佢
佢已經係極肚餓喇
佢話..你見佢咀郁郁..追衫咬....伸脷呢d就好俾佢食啦
佢都表哂態啦
我當初聽我99話佢唔喊唔好餵夜奶添
跟住咪賴哂野law
呢樣我又覺得你應該聽醫院咁教..唔應該聽阿媽講law

要你計時..係因為你要返健康院
到時醫生實問你嘛
btw...到今日我都唔敢訓係度餵
感覺好難俾佢食到咁
不如你教番我點餵...
我成日都要兩隻手先令佢食岩位
訓係度...得一手做到野咁
原帖由 花花b 於 11-2-11 10:53 發表

醫院D姑娘都係咁教我,大約3小時要餵佢,
但我我呀媽個D又話BB唔喊唔好餵,比佢訓==
搞到我唔知點...不過...佢3小時唔喊...過多15MINS實喊,
有時訓教見佢咀郁郁伸脷係咁LUM口,都估到佢想食,
不過,呀媽話,等佢喊先餵啦. ...


禁止訪問

積分: 1010


54#
發表於 11-2-11 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21457


55#
發表於 11-2-11 17:45 |只看該作者
原帖由 戲如人生 於 11-2-11 10:59 發表
初生..真係三個鐘內要餵喇
唔好等佢喊啦
上次我都俾醫生醒左獲甘
話到個b要喊先俾奶佢
佢已經係極肚餓喇
佢話..你見佢咀郁郁..追衫咬....伸脷呢d就好俾佢食啦
佢都表哂態啦
我當初聽我99話佢唔喊唔好餵夜奶添
跟 ...

呀CROW答左你喇^^訓係度餵易埋位好多架,
反而我覺得橫抱有D辛苦囉...
今日我餵佢,餵極都唔飽囉,但平時又泵到咁多,
可能今日無乜奶,結果補左奶粉比佢飲了....


大宅

積分: 4164

畀面勳章


56#
發表於 11-2-11 18:42 |只看該作者
原帖由 花花b 於 11-2-11 09:33 發表

琴晚埋身餵左,初頭真係唔知佢食左幾多,
反而泵出黎都知佢食左幾多,
結果,我係由佢自已食,食到訓左,就蚊出黎,
又幾OK,佢真係3小時後先再喊要食...
不過,D人話食完一邊轉另一邊,
你係幾時轉?計時間定係FEEL到軟哂,就轉 ...


我同你一樣...都試過痛到話唔生....果一刻又係諗開刀都係痛一刀....好過陣痛痛咁耐...

我BB咪又係頭仔落唔到....次次醫生姑娘檢查...都摸好耐先摸到個頭...同埋仲係好高....

唯一好彩過你....最後我開到度數....唔洗挨多刀...


侯爵府

積分: 21457


57#
發表於 11-2-11 18:45 |只看該作者
原帖由 愛麗斯傳說 於 11-2-11 18:42 發表


我同你一樣...都試過痛到話唔生....果一刻又係諗開刀都係痛一刀....好過陣痛痛咁耐...

我BB咪又係頭仔落唔到....次次醫生姑娘檢查...都摸好耐先摸到個頭...同埋仲係好高....

唯一好彩過你....最後我開到度數.... ...

咁你痛左幾耐呀...
我好似無開過咁濟,唔知係咪真係無開到,
總之好痛,因為落左藥==
只知生唔到....................................


大宅

積分: 4164

畀面勳章


58#
發表於 11-2-11 20:27 |只看該作者
原帖由 花花b 於 11-2-11 18:45 發表

咁你痛左幾耐呀...
我好似無開過咁濟,唔知係咪真係無開到,
總之好痛,因為落左藥==
只知生唔到....................................


我前前後後痛左成30個鐘呀...

1月14日夜晚10點開始痛得勁...1月15日中午1點幾先幫我穿水...頭4個鐘開唔到...再過4個鐘開刑兩度....去到1月16日凌晨1點幾先開到6度咋....因為已經開到6度....所以唔需要開刀...因為開到6度之後其他度數會好快開...

去到朝早5點幾先開到10度...不過要等我D麻醉藥退左先(我用無痛分娩)....等一個鐘之後即係6點半先比我生

我初時都驚要開刀...穿左水接近12小時仲未開到十度...我意為要開刀架...好彩唔需要咋...


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 11-2-11 20:34 |只看該作者
就係覺得難就位呢
得一隻手...我怕搞佢唔掂
佢口又唔大...又急想食
我怕我乳頭再一次受害
原帖由 crow 於 11-2-11 17:15 發表
訓係度喂固然係可以順便訓埋,但滿月之後就唔好唔掃風啦,因為會嘔奶! 訓係度喂好易埋位咋嘛, 咪又係佢個身貼緊妳等佢個口夠大貼埋去咁囉, 同樣係衫唔好阻住自己. 但係咁喂既話要按住個剩奶器, 佢好易係中間流哂出黎架 ...


大宅

積分: 3220


60#
發表於 11-2-11 20:46 |只看該作者
我想問一問咁多位人奶媽咪,我已經生左小B2個星期 , 但係D奶量都係一樣咁小, 用手o即出黎都係得2安左右 , 我都會埋身餵架, 不過d奶量都冇多到既, 我已經勁飲牛奶同魚湯, 不過都冇多到, 係咪即係我就係咁多架喇??我好down呀 , 我好想做一個全人奶既媽媽, 有冇媽咪有呢d經驗 , 最後都可以做全人奶既媽咪架, 其實奶量多定小會唔會關個胸既大細事呢, 因為我個胸之前係勁細果隻黎架...問題係多左d , 請大家比d意見我y , thank you^^

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo