自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17545


41#
發表於 11-2-5 02:46 |只看該作者
我覺得距意思會唔會系政府容許業主收"late fee"呀?

老實講,我曾經做過租客,又都有放租。我覺得遲出糧唔系藉口,一個家庭,點都有1-2個月儲備,遲左出糧都可以照交租。如果每月系清到一個月租都無,咁我林個租客系要考慮租平d既地方住。萬一突然失業,咁真系聽被業主踢出門口?


大宅

積分: 4969


42#
發表於 11-2-5 11:40 |只看該作者
拖租是不對,但我想樓主都不想,而且佢都話不是個個月都拖,其實有些人真是一個月好手緊呢,我地要體諒一下別人,唔通要樓主一家去羅綜援?咁就永遠不會遲出糧

借埋個位來
bk所有媽媽新年快樂!xd

[ 本帖最後由 superyen` 於 11-2-5 14:10 編輯 ]


男爵府

積分: 7988


43#
發表於 11-2-5 11:48 |只看該作者
原帖由 leanna~ 於 11-2-2 22:27 發表
係呀!啲租客最鐘意拖得就拖!


我係租客,但係我個個月都1號就交租架,最遲都係2號


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-2-5 12:02 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 11-2-5 12:54 AM 發表
如我老細同我講" 遲兩日出糧je, 好大件事咩 ? 我以前d staff 我有時唔記得出糧, 佢地都冇問題架wor, 我又唔係12個月都遲出, 有問題咩 ?? 有人情講架嘛, 宜家我係政府部門咩 ?! 吓!!"...我唔知比咩反應佢好:nothing ...


好難俾反應喎


禁止訪問

積分: 32957


45#
發表於 11-2-5 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


46#
發表於 11-2-5 15:23 |只看該作者
我都唔明你地講足三頁有咩好講...
大家立場角色唔同,睇既野自然唔同喇
業主:有邊個業主唔想個租客準時交租,企理兼冇麻煩野.

正常租客:我手鬆既話都想準時交租,唔通好想遲交俾你咩.我出左糧就即刻交.頂多遲幾日


有d人話咩唔明點解有d人可以冇儲備,有咩點解??錢搵得小囉..月月清緊緊夠..若然搵得多又洗唔洗租你層樓?

我冇話幫邊個,業主同租客都唔同角度,大家身處同面對緊既環境都唔一樣,所以睇法一定唔會相同

有時人地又困難遲幾日,幫得咪幫下囉.你難保自己將來冇咁既一日..若然你有咁既一日.唔通你又唔想有人幫忙你咩??

雖則幫係人情唔幫係道理,但係業主門真係唔可以拎小小人情出來嗎??

唔岩睇既可以唔好理我..我唔會回覆喇.費事俾人圍

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo