自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45021


41#
發表於 11-2-15 11:49 |只看該作者
原帖由 rainful 於 11-2-13 23:16 發表


好難要一個未結婚,未有細路既人明白,同佢哋溝通唔到,算吧!唔好唔開心,你呢種壓力我明架   


未結婚,未有細路既人真係唔會明架, 佢對講就容易, 要佢哋執行真係唔知會點 !!

我唔係 FTM, 但我真係好佩服 FTM, 仲要你有 2 個小朋友, 你好叻呀


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 11-2-15 12:48 |只看該作者
原帖由 方麗娟 於 11-2-14 04:22 發表
引用:
原帖由 stkyo 於 11-2-14 03:54 發表
你岩!個陣我日頭返工,夜晚自己湊,日頭要受老闆氣,夜晚受老公氣,又要做家務又要湊女,如果個老公好幫到手就係,我老公又唔幫手,我個陣沖涼係同阿女一齊沖,我放佢係個盤仔度玩水,我就係旁邊用花灑好快咁沖。。。諗起以前自己都好勁 ...



我都係咁!




犀利, 又學到野 我放假湊1日, 唔喊扭計就ok, 扭計就真係咩都做唔到.

[ 本帖最後由 miffymiffy 於 11-2-15 12:49 編輯 ]


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


43#
發表於 11-2-15 12:49 |只看該作者
支持你


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


44#
發表於 11-2-15 13:04 |只看該作者
仲要C6幫唔到忙之餘,仲係幫"倒"忙

原帖由 小倩 於 11-2-13 23:12 發表


咁要返工 & 無工人嘅又點呀



子爵府

積分: 13738


45#
發表於 11-2-15 14:00 |只看該作者
我都覺全職媽咪好偉大呀. 所以我係中意返工多d. 起碼有自己時間. 年初一我朋友黎我屋企拜年, 屋企得我同囡囡, 我朋友深深感受到我係幾咁忙, 俾個女嗌到我暈+點到我暈. 係完全唔可以坐低好好咁傾計呀.


男爵府

積分: 5331


46#
發表於 11-2-15 14:16 |只看該作者
原帖由 HAZEL920 於 11-2-13 23:19 發表
我同樓住一樣, 大既4, 細既1歲
一係比人話: 你其實日日係屋企咁無聊有咩做遮!?
一係比人話: 搵親你出街又話唔去咁遠, 揍埋佢地出黎囉!

我想講, 你地未嫁, 唔使做家事, 開機洗衫收衫, 買送煮飯洗WOK洗碗洗奶樽執屋 ...


哈哈 ,講得好


禁止訪問

積分: 73927


47#
發表於 11-2-15 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 11-2-15 15:47 |只看該作者
又唔可以劈炮唔low

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo