跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 361


41#
發表於 11-4-1 16:35 |只看該作者
carey110 發表於 11-4-1 16:23
大家好呀!
唔該我想問下各位點解喺威院照oscar有free嘅?因為我上網睇過威院個網寫話要$2550嘅?同埋係咪 ...

你有張懷孕證明同adress證明就可以親自去威院登記, 我2月大概6wk 時book, 就比左 4月照 (bb~12wk)....佢再比左個6月期做產檢, 同埋要打去健康院book了4月頭 產檢..... 結構就唔知有冇得 free


子爵府

積分: 11729

好媽媽勳章 醒目開學勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


42#
發表於 11-4-1 17:50 |只看該作者
obe2011 發表於 11-4-1 16:35
你有張懷孕證明同adress證明就可以親自去威院登記, 我2月大概6wk 時book, 就比左 4月照 (bb~12wk)....佢 ...

唔該晒你呀....我仲以為要比2千幾蚊照oscar添~

咁我下個禮拜一去威院book咗先,唔該晒呀!


男爵府

積分: 7044


43#
發表於 11-4-3 19:04 |只看該作者
本帖最後由 littlewhite_amy 於 11-4-3 19:05 編輯
obe2011 發表於 11-3-30 11:45
敢4,5度開始痛未架?同埋威院係咪全部獨立產房黎架?又有冇試過成班學生圍觀生仔過程? ...


3度都應該會覺得痛啦.....
威記係獨立產房.. 我未試過成班學生圍觀..但有第一胎有個實習學生係到"學野"...我記得係佢幫我穿水...當時我都好驚..哈.


我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


複式洋房

積分: 361


44#
發表於 11-4-4 10:39 |只看該作者
littlewhite_amy 發表於 11-4-3 19:04
3度都應該會覺得痛啦.....
威記係獨立產房.. 我未試過成班學生圍觀..但有第一胎有個實習學生係到"學野".. ...

呾請問幾多度可以上產房C6可以陪住架, 同埋多唔多大陸人係威院生架?THANKS


男爵府

積分: 7044


45#
發表於 11-4-4 21:44 |只看該作者
obe2011 發表於 11-4-4 10:39
呾請問幾多度可以上產房C6可以陪住架, 同埋多唔多大陸人係威院生架?THANKS ...

我第一胎就因為要吸出黎..所以陪陪下老公就無得陪. (一定要順產先可以陪)..
第二胎就係入面痛到咁上下..先入去..應該係生前最後個一個鐘...(好似有7,8度先會叫你老公入去)
要生時一入院就同佢講老公要陪產. 要登記架.
威院...上胎係3年前..都已經有一半係大陸..我估而家都差唔多啦
我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


複式洋房

積分: 361


46#
發表於 11-4-5 18:15 |只看該作者
littlewhite_amy 發表於 11-4-4 21:44
我第一胎就因為要吸出黎..所以陪陪下老公就無得陪. (一定要順產先可以陪)..
第二胎就係入面痛到咁上下.. ...

多謝你SHARE D 經驗, 其實我好想開左1度時就上產房有C6陪, 我知QE 可以有咁既服務. 唉, 威院要7,8 度先有C6部咪之係自己要單獨面對10幾個鍾LAW, 點崖呀


男爵府

積分: 7044


47#
發表於 11-4-5 20:41 |只看該作者
obe2011 發表於 11-4-5 18:15
多謝你SHARE D 經驗, 其實我好想開左1度時就上產房有C6陪, 我知QE 可以有咁既服務. 唉, 威院要7,8 度先有 ...

唔一定要十幾個鐘先生得o既. 生前行多d 應該會好d 生得快d. 我個陣第一胎都係6個鐘就生. 第二胎頭尾由入產房3個鐘右咋.. 哈

我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


複式洋房

積分: 361


48#
發表於 11-4-5 21:04 |只看該作者
littlewhite_amy 發表於 11-4-5 20:41
唔一定要十幾個鐘先生得o既. 生前行多d 應該會好d 生得快d. 我個陣第一胎都係6個鐘就生. 第二胎頭尾由入 ...

你就好啦, 好羨慕其實幾時開始要行同行幾內架.... 仲有, 游水同行路比較邊樣好D?


男爵府

積分: 7044


49#
發表於 11-4-6 16:13 |只看該作者
obe2011 發表於 11-4-5 21:04
你就好啦, 好羨慕其實幾時開始要行同行幾內架.... 仲有, 游水同行路比較邊樣好D? ...

其實我平時 都有行... 不過人地話個肚有7,8個月開始行多d.. 至於游水..我自己個陣無游..今年..未知會唔會去. 因為有d人話怕會有菌怕感染..
但我今年可能會陪2個囡去玩下水..
我係三位小朋友的全職媽咪.各位媽咪一齊努力呀!!


複式洋房

積分: 198


50#
發表於 11-4-9 16:18 |只看該作者
不過記住唔好行得太多, 我上一胎因為返工, 有時成日行, 早產好多, 生左個七星呀


複式洋房

積分: 361


51#
發表於 11-4-9 22:57 |只看該作者
lalaTT 發表於 11-4-9 16:18
不過記住唔好行得太多, 我上一胎因為返工, 有時成日行, 早產好多, 生左個七星呀 ...

其實我唔知點先係行得足夠..... 1 日半個鍾OK 嗎?


複式洋房

積分: 198


52#
發表於 11-4-11 07:46 |只看該作者
應該ok,如果好似我咁兩三個鐘就太多


別墅

積分: 529


53#
發表於 11-4-11 14:03 |只看該作者
我今個星期三都去威爾斯照oscar, 好期待又有少少緊張=) 係呢, 我想請教下大家, 威爾斯有無得照結構架, 如果有, 咁會係幾時有得排期呀? 如果無得係政府照, 要快快手出去私家排期, 因為聽講都好full架~


大宅

積分: 1332


54#
發表於 11-4-11 16:03 |只看該作者
我上個星期四o係威院照完 Oscar, 姑娘就俾期我6月頭去照結構, 我見之前d姊妹照完 Oscar 都有安排照結構, 我諗威院仲有位卦


男爵府

積分: 7360


55#
發表於 11-4-11 18:56 |只看該作者
首多多 發表於 11-4-11 14:03
我今個星期三都去威爾斯照oscar, 好期待又有少少緊張=) 係呢, 我想請教下大家, 威爾斯有無得照結構架, 如果 ...

我都是今星期三去威院照,我是8:30AM? 你呢?


複式洋房

積分: 198


56#
發表於 11-4-12 04:28 |只看該作者
我係星期四8:30,有少少緊張tim


別墅

積分: 529


57#
發表於 11-4-12 14:21 |只看該作者
回覆 MayCKM 的帖子

我係下晝呀, 3pm=)


別墅

積分: 529


58#
發表於 11-4-12 14:22 |只看該作者
Goodway 發表於 11-4-11 16:03
我上個星期四o係威院照完 Oscar, 姑娘就俾期我6月頭去照結構, 我見之前d姊妹照完 Oscar 都有安排照結構, 我 ...

唔該晒, 希望聽日我去完佢都比到期我照結構就好喇~


複式洋房

積分: 198


59#
發表於 11-4-14 14:37 |只看該作者
今朝845到,搞到1300先走得,因為阿B唔合作,照極都照唔到,照到第三次先度到
姑娘又辛苦我又辛苦,不過姑娘都幾好人


複式洋房

積分: 198


60#
發表於 11-4-14 14:39 |只看該作者
姑娘又話照結構等聽日見醫生由醫生同我約

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo