跳至

首頁

尾頁
   1


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 11-3-18 20:34 |只看該作者
你地咪理佢啦!佢D說話都唔知係咪事實,之前講個個日本人故事。。。唔知係咪真都好,睇得出佢係煽動緊D人。係咪偏激,好快會有心水清既人睇得出。



原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 19:15 發表


可能佢想人哋一路救佢, 但係一路不停數佢同清算係BK的言論有幾衰, 有幾偽善, 但係仲死不悔改唔諗衰呀


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


42#
發表於 11-3-18 20:45 |只看該作者
六四係權力鬥爭, 係當權者為保政權逼不得已而下既手段; 如果唔鎮壓, 有可能出現內亂和動盪, 誰是誰非要留俾歷史作定奪; 而日本侵華, 講緊既係肆意殘殺平民百姓, 唔係為左侵略, 掠奪, 爭權, 而純粹係為殺人而殺, 要殺晒你班人, 女既就強姦, 再唔係無咩做就搞殺人比賽, 人多殺唔切就全部活埋. 你到底明唔明白分別何在呀?

原帖由 lauretta 於 11-3-18 17:55 發表
算啦...根本d人就奇怪..日本侵華就要聲討..64國恥就提都唔提...問極都唔講..究竟64國恥算係咩..咁討論d咩?
比人打會醜得過自己人打自己人? 自己國家響64事件上咪又係唔認..唔道歉..篡改事實..仲唔比人提添呀..自己國 ...


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


43#
發表於 11-3-18 20:48 |只看該作者
連異見和唔同聲音都接受唔到的人, 仲要周圍開TOPIC咬住人唔放, 話人係隻貓係隻狗果D人, 談何以德報怨, 寬宏大量啊, 晒氣早抖喇!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 11-3-18 20:54 |只看該作者
我無知,對於我黎講"剎人"就係"剎人"無分別係為左D乜。我都唔想你地日嘈夜嘈,講咩64,二次世界大戰。。。永無止境。

可能我自私,我只希望日本今次無事,原因有好多,日本個PART唔講,費時你話我崇日,我齋講香港,而家香港亂成咁,我只希望可以回復平靜。

原帖由 echoo 於 11-3-18 20:45 發表
六四係權力鬥爭, 係當權者為保政權逼不得已而下既手段; 如果唔鎮壓, 有可能出現內亂和動盪, 誰是誰非要留俾歷史作定奪; 而日本侵華, 講緊既係肆意殘殺平民百姓, 唔係為左侵略, 掠奪, 爭權, 而純粹係為殺人而殺, 要殺 ...


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 11-3-18 20:56 |只看該作者
呢句真係有口話人無口話自己喇!當日邊個話人崇日,叫人不喜勿進在先!

原帖由 echoo 於 11-3-18 20:48 發表
連異見和唔同聲音都接受唔到的人, 仲要周圍開TOPIC咬住人唔放, 話人係隻貓係隻狗果D人, 談何以德報怨, 寬宏大量啊, 晒氣早抖喇!


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


46#
發表於 11-3-18 21:06 |只看該作者
唔岩傾唔同CHANNEL可以唔傾, 你有你講, 我有我講, 唔駛周圍唱人咁無品.

原帖由 stkyo 於 11-3-18 20:56 發表
呢句真係有口話人無口話自己喇!當日邊個話人崇日,叫人不喜勿進在先!


大宅

積分: 1928


47#
發表於 11-3-18 21:07 |只看該作者
原帖由 echoo 於 11-3-18 20:45 發表
六四係權力鬥爭, 係當權者為保政權逼不得已而下既手段; 如果唔鎮壓, 有可能出現內亂和動盪, 誰是誰非要留俾歷史作定奪; 而日本侵華, 講緊既係肆意殘殺平民百姓, 唔係為左侵略, 掠奪, 爭權, 而純粹係為殺人而殺, 要殺 ...



真系晤明有人可以長他人志氣滅自己威風


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


48#
發表於 11-3-18 21:08 |只看該作者
原帖由 stkyo 於 11-3-18 20:56 發表
呢句真係有口話人無口話自己喇!當日邊個話人崇日,叫人不喜勿進在先!


我覺得佢係講緊佢自己喎:;pppp:


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


49#
發表於 11-3-18 21:10 |只看該作者
呢D就係我地最大分別囉, 殺人都有分誤殺同蓄意殺人, 蓄意殺人都要睇動機同手段.


原帖由 stkyo 於 11-3-18 20:54 發表
我無知,對於我黎講"剎人"就係"剎人"無分別係為左D乜。我都唔想你地日嘈夜嘈,講咩64,二次世界大戰。。。永無止境。

可能我自私,我只希望日本今次無事,原因有好多,日本個PART唔講,費時你話我崇日,我齋講香港,而家香港亂成咁,我只希 ...


唉, 唔好意思啊樓主, 離左題.


複式洋房

積分: 368


50#
發表於 11-3-18 21:13 |只看該作者
E 句形容得(帖)切
原帖由 echoo 於 11-3-18 21:06 發表
唔岩傾唔同CHANNEL可以唔傾, 你有你講, 我有我講, 唔駛周圍唱人咁無品.


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


51#
發表於 11-3-18 21:18 |只看該作者
原帖由 li999ho 於 11-3-18 21:07 發表



真系晤明有人可以長他人志氣滅自己威風


恕我無知, 乜64死嗰D唔係平民咩........

佢哋比坦克轆過, 咁死得唔慘咩

如果講日本人打扙變態, 其實邊到打扙唔變態, 而家呢個年代都仲有美軍凌辱俘虜的新聞喎, 以前成吉思汗打到去歐洲都有姦淫擄掠, 殺人放火喎, 咁如果而家中國同日本情況一樣, 歐洲嗰邊D人好似你哋咁, 不停係到數中國以前侵掠, 64, 做假食品害人D野, 佢哋又點感受呀mouth:


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


52#
發表於 11-3-18 21:22 |只看該作者
之後個位樓主都比人話,佢都有say sorry,都改返,希望你都體諒下佢,佢比人鬧走狗,係會激動左D。

原帖由 echoo 於 11-3-18 21:06 發表
唔岩傾唔同CHANNEL可以唔傾, 你有你講, 我有我講, 唔駛周圍唱人咁無品.


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


53#
發表於 11-3-18 21:25 |只看該作者
原帖由 echoo 於 11-3-18 21:10 發表
呢D就係我地最大分別囉, 殺人都有分誤殺同蓄意殺人, 蓄意殺人都要睇動機同手段.




唉, 唔好意思啊樓主, 離左題.


吓.....乜D領導人無諗過派坦克出動會有人傷亡咩, 我唔信佢哋D常識會咁差囉,

係香港人踩人都會死人啦, 梗何況人踩人加坦克話會無人死, 講得出嗰個都低B啦, 佢哋明知D人會死都咁做就係謀殺啦, 不過唔係佢出手, 係個坦克車司機出手啫


珍珠宮

積分: 30192


54#
發表於 11-3-18 21:28 |只看該作者
咩事呀你 ??? 好激動下喎 .....又對號入座 ??? 咁奇怪...人哋講動物咋喎...mouth:

原帖由 echoo 於 11-3-18 20:48 發表
連異見和唔同聲音都接受唔到的人, 仲要周圍開TOPIC咬住人唔放, 話人係隻貓係隻狗果D人, 談何以德報怨, 寬宏大量啊, 晒氣早抖喇!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 11-3-18 21:30 |只看該作者
其實可以咁講,有D野係可以美化,好似之前內地媽咪黎買奶粉叫”搶”,而家香港媽咪同香港媽咪爭購日本奶粉叫”愛”一樣。行為係一樣,但係可以美化。

我明白你講乜,不過我覺得要睇人地既錯,亦要睇自己既錯。呢D唔係叫長他人之氣,我覺得中國人好唔爭氣,要先正視自己既問題才去聲討人地,一陣唔係比人笑番轉頭話”你地咪又係咁”。。。

之前我都好嬲,因為成日睇到D人話因果。。。而家講緊唔係單單日本有事,係周邊既地方都要影響到,講”因果”前諗諗係咪都講緊”自己”。

呢幾日見日本個邊越黎越緊急,我只係快D回復正常,香港人又唔駛搶呢樣個樣。

我都同樓主講聲唔好意思!

原帖由 echoo 於 11-3-18 21:10 發表
呢D就係我地最大分別囉, 殺人都有分誤殺同蓄意殺人, 蓄意殺人都要睇動機同手段.




唉, 唔好意思啊樓主, 離左題.


珍珠宮

積分: 30192


56#
發表於 11-3-18 21:32 |只看該作者
stkyo,
係呀, 我有錯會改, 接受人意見架....不過我使咩佢願諒呀 ?? 傻架...比人鬧走狗個個是我....唔知大家撐佢的同時, 有冇諗過自己用過啲日本嘢呀, 去過吉之島呀....唉....算啦...唔好同啲唔啱 level 嘅人對答啦....佢哋咁記仇, 只有佢哋唔開心之麻, 我不知幾開心吖...

sarali



原帖由 stkyo 於 11-3-18 21:22 發表
之後個位樓主都比人話,佢都有say sorry,都改返,希望你都體諒下佢,佢比人鬧走狗,係會激動左D。


大宅

積分: 1928


57#
發表於 11-3-18 21:37 |只看該作者
原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 21:18 發表


恕我無知, 乜64死嗰D唔係平民咩........

佢哋比坦克轆過, 咁死得唔慘咩

如果講日本人打扙變態, 其實邊到打扙唔變態, 而家呢個年代都仲有美軍凌辱俘虜的新聞喎, 以前成吉思汗打到去歐洲都有姦淫擄掠, 殺人放火喎, ...


從以前日本侵掠中國到宜家,佢的對我的中國友好嗎?晤見得,核電廠個丹野我都晤想佢惡化,因爲影響全球,但一丹還一丹全世界冇邊個國家的人民會長他人志氣滅自己威風吧


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


58#
發表於 11-3-18 21:38 |只看該作者
原帖由 sarali 於 11-3-18 21:28 發表
咩事呀你 ??? 好激動下喎 .....又對號入座 ??? 咁奇怪...人哋講動物咋喎...mouth:mouth:" />


你無錯喎, 人都係動物嚟嘛, 唔通係死物咩

不過佢一講動物就諗起D貓狗之嘛


公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


59#
發表於 11-3-18 21:41 |只看該作者
原帖由 li999ho 於 11-3-18 21:37 發表


從以前日本侵掠中國到宜家,佢的對我的中國友好嗎?晤見得,核電廠個丹野我都晤想佢惡化,因爲影響全球,但一丹還一丹全世界冇邊個國家的人民會長他人志氣滅自己威風吧 ...


吓.....你又回避呀, 次次一講到64唔夠人講就話人哋唔友好

如果佢哋唔友好, 日本人睇到中國人都唔會救啦, 話知你死啦

而家係人哋國難呀, 唔係外交問題呀, 你明未呀


珍珠宮

積分: 30192


60#
發表於 11-3-18 21:42 |只看該作者
哈哈, 你又講得啱喎. 不過我比人鬧走狗, 佢又唔為我激動嘅 ??? 食鹽上腦了, 尋日食晒十斤啊...可能....hehe....




原帖由 健朗媽咪 於 11-3-18 21:38 發表


你無錯喎, 人都係動物嚟嘛, 唔通係死物咩

不過佢一講動物就諗起D貓狗之嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo