單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


41#
發表於 11-3-28 22:33 |只看該作者
回覆 charmaine_1 的帖子

睇得好辛苦....我擺睇..去搵周公先
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 6739


42#
發表於 11-3-28 22:34 |只看該作者
搵唔到點樣係新既係前呢?
暑假.....咁就過咗一半啦.


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 11-3-28 22:37 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

無架
順順利利 大吉大利       


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 11-3-28 22:41 |只看該作者
回覆 vane 的帖子

再大D仲好
大家都睇得清楚D

順順利利 大吉大利       


男爵府

積分: 6739


45#
發表於 11-3-28 22:44 |只看該作者
回覆 charmaine_1 的帖子

咁咪好麻煩囉, 次次睇返回覆都要由後面搵返上來囉.
暑假.....咁就過咗一半啦.


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


46#
發表於 11-3-28 22:47 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 11-3-28 22:48 編輯

回覆 維豬豬 的帖子

係呀!自由果邊D人講過,可能大臣會改掛
順順利利 大吉大利       


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


47#
發表於 11-3-28 22:48 |只看該作者
回覆 charmaine_1 的帖子

但係底色太衰啦, 搞到我頭都暈
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


48#
發表於 11-3-28 22:54 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 11-3-28 22:55 編輯

回覆 小雄維尼 的帖子

自己教下個mon無咁光會好D,我眼唔好唔教洗睇
順順利利 大吉大利       


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


49#
發表於 11-3-28 23:05 |只看該作者
回覆 charmaine_1 的帖子

再係甘, 真係要戴黑超先可以上bk
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1157


50#
發表於 11-3-28 23:24 |只看該作者
本帖最後由 dicksonlam 於 11-3-28 23:33 編輯

回覆 dicksonlam 的帖子

嘩...各位同學快d走丫、依樹燒到二級啦、

就要改名做(加你大下).......仲睇、、走啦


伯爵府

積分: 17000

畀面勳章


51#
發表於 11-3-28 23:33 |只看該作者
回覆 dicksonlam 的帖子

剛剛 Add了你, 等你確認呀


大宅

積分: 1157


52#
發表於 11-3-29 00:47 |只看該作者
回覆 dicksonlam 的帖子

香港依家講跟、做跟,無障礙城市、係好嫁、你點知你第日洗洗坐輪椅丫?.

係版、個個都有大把大大小小既障礙要過、上到、仲要小心過馬路咁.

.噤錯制會被車撞咁、....就...你有壓力、我有壓力、未解決...






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo