心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16992


41#
發表於 11-4-8 13:03 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-4-8 14:33 編輯

http://www.youtube.com/watch?v=zvVzmMxXxxc&feature=related

送首歌你們聽, 後來聽蕭敬騰唱好好聽, 你們看下首歌的comment


http://www.youtube.com/watch?v=wAhOgSnRANI

係咪覺得蕭敬騰唱得好好多呢?


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


42#
發表於 11-4-8 13:12 |只看該作者
食個lunch姐(今日帶飯)...咁就 2版....早之一路吹一路食啦...
我要返工....個囡 7個月大....亞媽幫我湊...仲要攞埋飯..haha
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


43#
發表於 11-4-8 13:17 |只看該作者
我中學~廿多歲...都好迷睇相呀...但就平平地先去睇下.....黃大仙 / 廟街 / 塔羅牌 / 澳門問嘢 / 中山亞姑 都去過....依家唔會啦
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


44#
發表於 11-4-8 14:38 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-8 13:17
我中學~廿多歲...都好迷睇相呀...但就平平地先去睇下.....黃大仙 / 廟街 / 塔羅牌 / 澳門問嘢 / 中山亞姑 ...

你都幾博覽群相, d澳門和中山亞姑點架? 做咩你果時咁迷的?

我現在好想學紫微斗數, 不過, 好難學.


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


45#
發表於 11-4-8 14:54 |只看該作者
本帖最後由 mimichong 於 11-4-8 14:55 編輯

細過次次都係問姻緣....
澳門個到係住家~去到亞姑到咩都唔使講....佢就會講妳D嘢...同呢個男人夾唔夾....講下妳個EX/將來都有講...講下家人身體(有咩要注意)有好有唔好...有D準有D唔準咁....啦 (比利事 隨心~買生果上去)
中山亞姑又係住家...唔係好記得.....都係講下前世今生...利事 200~300蚊
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


46#
發表於 11-4-8 14:56 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-8 13:03
http://www.youtube.com/watch?v=zvVzmMxXxxc&feature=related

送首歌你們聽, 後來聽蕭敬騰唱好好聽, 你們 ...

佢唱歌就絕對係正...不過佢無端端rap都有驚喜~
係呀,宋慧喬個"前"男友~分左手lu~


伯爵府

積分: 16992


47#
發表於 11-4-8 15:36 |只看該作者
chunchunbb 發表於 11-4-8 14:56
佢唱歌就絕對係正...不過佢無端端rap都有驚喜~
係呀,宋慧喬個"前"男友~分左手lu~
...

你會唔會看蕭演唱會? 我好想去看, 唔知到時會否得看一個大嬸.

咁呀韓杉即係當兵果個.


伯爵府

積分: 16992


48#
發表於 11-4-8 15:37 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-8 14:54
細過次次都係問姻緣....
澳門個到係住家~去到亞姑到咩都唔使講....佢就會講妳D嘢...同呢個男人夾唔夾....講 ...

咁你現在生活愉快, 唔駛再問卜求神了.:)


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


49#
發表於 11-4-8 15:39 |只看該作者
到時可能成班 C9呢 不過新人黎講 我無邊個鍾意...d新人轉得咁快都唔知邊個打邊個...
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


50#
發表於 11-4-8 15:42 |只看該作者
未有拖拍就咩都試下....依家人都嫁咗囡又生埋....唔使問lu
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


51#
發表於 11-4-8 16:01 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-8 13:03
http://www.youtube.com/watch?v=zvVzmMxXxxc&feature=related

送首歌你們聽, 後來聽蕭敬騰唱好好聽, 你們 ...

感覺個女仔唱得好老土

點評

yk0108  真係幾"娘!"  發表於 11-4-8 16:33
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 11-4-8 16:03 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-8 13:12
食個lunch姐(今日帶飯)...咁就 2版....早之一路吹一路食啦...
我要返工....個囡 7個月大....亞媽幫我湊... ...

我個仔3-6yrs時都係比亞媽湊又係食埋帶埋飯走
              


珊瑚宮

積分: 101905

醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 11-4-8 16:17 |只看該作者
我又嚟撐吓場先


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


54#
發表於 11-4-8 16:27 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-8 15:36
你會唔會看蕭演唱會? 我好想去看, 唔知到時會否得看一個大嬸.

咁呀韓杉即係當兵果個.

會呀~朋友幫我留左飛(如果開得成的話,多數開^^)
冇錯~就係呢個玄彬


珍珠宮

積分: 34863

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


55#
發表於 11-4-8 16:31 |只看該作者
歡迎大家多多支持~
所以我地好幸福~依家亞媽亞爸做咗我工人 1-5湊埋過夜好辛苦o架....真係要同佢地講句~辛苦晒....

點評

bulubee  我都係啊!!!!  發表於 11-4-8 17:24
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


56#
發表於 11-4-8 16:31 |只看該作者
chunchunbb 發表於 11-4-8 16:27
會呀~朋友幫我留左飛(如果開得成的話,多數開^^)
冇錯~就係呢個玄彬

我又要呀!!!!! 幾時先知佢開唔開得成? 邊度有消息? 邊度賣飛?


伯爵府

積分: 16992


57#
發表於 11-4-8 16:35 |只看該作者
你們好幸福呀! 有公公婆婆爺爺麻麻錫個小朋友.我好"善"慕!


男爵府

積分: 7268


58#
發表於 11-4-8 16:40 |只看該作者
有時老人家太過寵小朋友又係麻煩, 不過有老人家睇住總好過依賴工人。


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


59#
發表於 11-4-8 17:08 |只看該作者
yk0108 發表於 11-4-8 16:31
我又要呀!!!!! 幾時先知佢開唔開得成? 邊度有消息? 邊度賣飛?

佢地响香港後援會留名訂飛,好似每個會員限張數,你去後援會先登記做會員再問下版主而家仲有冇飛訂吖^^

點評

yk0108  Thanks!  發表於 11-4-8 17:29


伯爵府

積分: 16992


60#
發表於 11-4-8 17:34 |只看該作者
mimichong 發表於 11-4-8 16:31
歡迎大家多多支持~
所以我地好幸福~依家亞媽亞爸做咗我工人 1-5湊埋過夜好辛苦o架....真係要同佢 ...

咁咪仍可以過二人世界, 好甜蜜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo