跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1270


41#
發表於 11-5-1 19:08 |只看該作者
Ines_B 我都唔見你fb add我既requests


別墅

積分: 845


42#
發表於 11-5-1 22:41 |只看該作者
我都係荃灣人, 今次join唔到, 希望下次可以join~~


大宅

積分: 2336


43#
發表於 11-5-1 23:44 |只看該作者
sl222 發表於 11-5-1 18:26
Had a great time with you all 超可愛木村頭 Ines_B 個B女~~

btw 點解我唔見你地fb ...

哈哈哈...多謝ee! 木村頭...真係俾你笑C我喇!

我fb見到你喎,我名係Renee Huang,我用大囡個名,大囡個頭像,你揾揾~


大宅

積分: 2336


44#
發表於 11-5-1 23:45 |只看該作者
suesin 發表於 11-5-1 19:08
Ines_B 我都唔見你fb add我既requests

我又見到你喎,我fb名係Renee Huang,你揾下~


大宅

積分: 2336


45#
發表於 11-5-1 23:46 |只看該作者
yvonnetsoi 發表於 11-5-1 22:41
我都係荃灣人, 今次join唔到, 希望下次可以join~~

哎呀,你啱啱miss咗,下次一定要join,好多BB好開心好好玩呢!


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-5-1 23:46 |只看該作者
本帖最後由 戲如人生 於 11-5-1 23:46 編輯

今日玩得開心嘛?
我就嬲爆咁過妹妹豬ge百日誕辰

點評

Ines_B  發生咩事咁嬲?  發表於 11-5-2 23:40
Ines_B  開心啊!好多BB好搞笑!下次你一定要join啊! ^^  發表於 11-5-2 23:40


大宅

積分: 2336


47#
發表於 11-5-1 23:48 |只看該作者
今日好開心認識各位BB&媽媽爸爸,我地下次再聚過啦!!

點評

irenewonglh  好呀..我都傾得好happy..希望快d有下次la>.我地可一個月攪一次喎..唔知會唔會有密呢??  發表於 11-5-3 09:04


大宅

積分: 2846


48#
發表於 11-5-2 14:47 |只看該作者
希望下次可以join到你地啦

點評

irenewonglh  好呀..下次見..  發表於 11-5-3 09:06


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 11-5-2 23:50 |只看該作者
好..下次就到一定黎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo