夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3514


41#
發表於 11-5-13 22:58 |只看該作者
本帖最後由 mskc 於 11-5-13 22:58 編輯
為食熊 發表於 11-5-13 21:18
其實我唔覺得樓主有乜唔岩喎,好多女人都未必係話要嫁有錢佬,不過底線係唔可以差過做女果陣時!況且樓主都 ...


Agree with 為食熊 !!! 樓主諗法好正常, 我覺得冇人想自己結完婚既生活會衰過之前! 我身邊好多例子(朋友&親戚) 真係嫁左仲差過做女果陣, 嫁之前大家$$鬆動, 年年可以一齊旅行, 做自己喜歡既野, 點知嫁左之後就成日為$$, 由供樓, 水電煤到家用樣樣嘈; 到生仔之後又係另一個惡夢開始, 當日日返工做到想死果時, 放工又要做家務, 又要湊仔, 但個C6 返到屋企唔會幫你, 只係掛住打機, 咩都唔理, 覺得自己有拎過家用返黎就大哂; 之後當你愈挨愈殘果時, C6 係唔會覺得你為頭家付出左好多, 佢只會覺得你成個黃面婆咁冇哂魅力, 轉頭搵第二個新歡, 問你死未...


樓主, 既然你而家未結婚都已經擔心咁多野, 就証明佢唔係你Mr. Right, 搵過另一個可以讓自己安心的人過下半生吧!

點評

cafebebe  心都未定何解要結? 樓主宜家個心都唔覺平安....結左會點好?  發表於 11-5-15 03:31
rainlamrainlam  係呀係呀~千其唔好令自己後悔  發表於 11-5-14 21:10


珍珠宮

積分: 37389


42#
發表於 11-5-13 23:13 |只看該作者
你真係好慘好唔幸福呀,因為你..............唔知足


禁止訪問

積分: 1760


43#
發表於 11-5-13 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23004

好媽媽勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 11-5-13 23:16 |只看該作者

我要食牛柳


大宅

積分: 2289


45#
發表於 11-5-13 23:31 |只看該作者
回覆 shalotte 的帖子

就算香港無幾多個好男仔,都唔駛downgrade到拿D食軟飯既男人黎比,再比落去,不如話佢無嫖賭飲吹已經好好,駛唔駛降低要求到甘樣去接受個差的男人?無錯,有錢人未必會揀自己,我相信樓主都唔係想搵個有錢人,只係唔想衰過做女姐,搵唔到咪算囉,獨善其身,但要堅持自己的擇偶要求!

點評

pondlily  我覺得如果你真係真心獨善其身,唔會演化成尖酸刻薄,狗眼看人低既港女心態,我覺得無問題~  發表於 11-5-14 01:20


男爵府

積分: 9515


46#
發表於 11-5-13 23:47 |只看該作者
你究竟明唔明結婚係咩先?明唔明愛係咩回事?結婚係你同你愛既人一齊合力走完下輩子.係合力呀!你真心愛一個人唔通你見人地咁辛苦打份工就係為養你,你唔心痛咩?仲要係度呻結咗婚仲要出來打工,係屋企做亞四?結咗婚之後個家你都有份架?為頭家出份力有咩問題?現在大部份既人都係兩公婆一齊做事來維持頭家架啦!點解你可以講到好似好慘咁?我諗你心智都仲未係完全成熟.不如等你真係識諗既時候先講結婚會比較好D.


公爵府

積分: 26362

畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 11-5-14 00:04 |只看該作者
I think if the couple share the utility fees, mortgage, or other fees, it is no problem. I give all my salary to the joint account. We don't have any secret to each other. We need to build our sweet sweet home, then I have to contribute as well.
Even though, when I didn't get marry, I can buy whatever I want. Now I cannot buy whatever I want, is that mean I downgrade my living??? I don't think so, once I see my son and husband happy, I will not care what I lost. I just get more and more. Being a couple, there is no excuse to count who should give more and less!!
I wish you could find the Mr. Right.
Please do not only looking his disadvantages, see some more advantages from him.


禁止訪問

積分: 1760


48#
發表於 11-5-14 00:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5598


49#
發表於 11-5-14 00:19 |只看該作者
其實有咩好呻, 結婚就預左自己承擔一切, 問題係, 另一半值唔值得自己同佢一齊承擔


大宅

積分: 2236


50#
發表於 11-5-14 01:18 |只看該作者
如果你當結婚係一門生意,利字當頭,舒服當頭,就唔好結,結唔係你講咁簡單,唔係有錢就得,要一齊經營,你咁既諗法,好容易會離婚,唔結好過。

我係時候都會檢討下教女的方法。

我諗你呢類型女仔香港男人都唔識得欣賞,呢度大部份既媽媽都唔識。希望你搵到。


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


51#
發表於 11-5-14 01:22 |只看該作者
睇黎樓主潛左水啦,你個靚妹邊夠BK媽咪"撼"牙,HAHAHAHAHA,


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


52#
發表於 11-5-14 05:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6526

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 11-5-14 05:18 |只看該作者
本帖最後由 Chocobean 於 11-5-14 05:19 編輯

仲供緊樓,你十幾萬欏去結婚?

你都唔想做o野,讀書讀完有咩用?!

你用{做啊四}黎形容照顧自己中意又自己揀嘅老公?!喂呢啲o野你自己搬出去住都要做架。就算真係唔使“公一份婆一份“你都會覺得挨得好辛苦架啦。

千奇唔好結婚
留係屋企等老豆老母養。
唔係晦氣同你咁講。你結婚後要面對嘅{現實}問題,會俾你心目中多好多好多好多。呢度啲媽咪咁勞氣,係因為,如果問題只有做家務,打工,同老公俾得個60%,我地已經高興到升晒天。

當然,我地有好多現實問題,
但我地亦有你冇嘅o野,
就係愛我地老公,好愛好愛,愛到以可以服待佢為榮,為樂。
你未有呢份感覺,只知數算自己嘅付出,睇唔到回報,就真係千奇唔好結婚。

點評

BB女樂樂  有無甘誇張呀?我結左婚3年,老公俾100%, 我都無高興到升天喎!---> 梗係啦...因為你覺得係理所當然..可能你老公有錢到不得了呢, 又唔同咁講喇..  發表於 11-5-15 12:45
penpenvivi  如果自己要返工,家務都要6/4,做節買禮,俾家用我媽咪全部都要6/4....  發表於 11-5-14 13:59
為食熊  如果問題只有做家務,打工,同老公俾得個60%,我地已經高興到升晒天->有無甘誇張呀?我結左婚3年,老公俾100%, 我都無高興到升天喎!  發表於 11-5-14 10:18
Nancy20090615  你都唔想做o野,讀書讀完有咩用?! <--- 呢個至係 point  發表於 11-5-14 08:53


子爵府

積分: 13916


54#
發表於 11-5-14 08:36 |只看該作者
本帖最後由 ndw 於 11-5-14 08:51 編輯
Nancy20090615 發表於 11-5-13 21:13
重有, 我同我家姐係兩種人, 佢做老板又進修完碩士, 朋友滿天下, 所賺的錢都花在享受上, 的士出入, 裝扮, 吃 ...


"唔知您了唔了解自己係邊類 - 女強人, 女人仔. 唔好揀錯方向. "
我十八年前嫁時,都以為自己好了解自己的方向。我成長過程裡從女強人變到少奶奶到女人仔。我嫁老公時系想做女人仔。
點知神比我更清楚我系邊類型,佢好似要我做女強人。我嫁老公時,我系問定老公,我結婚後要唔做0野有鐘點工人使,仲要佢養埋我爸爸媽媽BOR! 0甘仲娶唔娶我。 (心0念,唔娶罷袖!早出聲早分手,我再等個有錢有事業潛質0既男人娶我。)
老公話佢都願意能畀到0甘0既生活我,尤其生左仔女,就更想我能唔出去打工而留全職做0野的時間畀子女。 我當時聽到老公0甘講我先肯嫁。
我有問,你想我有0甘0既少奶奶生活,0甘你份工(專業)可唔可以有相應0既人工呢?
老公話:暫時系新入行,新仔,無0甘多,但系工價同經驗系以 Exponentially 比例增長的。
然後再加一句結尾話:DW 你都唔知我份工有幾好!
嘩!既然0甘講,就嫁啦。
唉!我的天父自有佢教女方法,而家我系一人揾錢養家。一家七口(其中一個有殘疾,大可能要養同照顧一世)。
十八年前的我系條大懶蟲。而今的我系巾幗英雄。 :;pppp:

老婆揾$揹起成個家, 老公係家庭主男同湊細路。有無擂同?
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1722683&extra=page%3D2


大宅

積分: 2339


55#
發表於 11-5-14 08:42 |只看該作者
但生活好唔好,睇長線果喎
我結婚時層樓同老公夾份買
之後佢有錢,供晒,比家用,出街買野食野佢比晒,仲比零用我同我媽使
但好景不常,而家佢生意失敗,唔知過渡期幾耐
我可能要孭起頭家一段時間
但我一d唔開心都冇,好平靜
覺得呢個係應份
佢愛我,我愛佢,互相照顧、支持
人生有高低潮,邊有話一世都有錢照顧老婆
但我對老公好有信心,因為佢鍚我,佢會努力

點評

ndw  我不溜都系只注重老公有冇養起家的心。有就得喇!事不成唔系老公唔好,而是,人生唔如意事常八九。  發表於 11-5-14 08:49


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


56#
發表於 11-5-14 10:09 |只看該作者
仲要幫人教埋女:;pppp:
風雨同路


大宅

積分: 2289


57#
發表於 11-5-14 10:15 |只看該作者
回覆 shalotte 的帖子

我結婚前都拍過8次拖,有窮的,但都無一次係出街要六四分帳囉!只有食好D同食差D同出街娛樂次數既分別!如果我地D女人都覺得甘基本既野係一個男人既優點,甘個男人都好快會自滿,自己唔駛進步!我c6從來都唔覺得無嫖賭飲吹係優點,佢覺得正常人都係甘,即係一個人有眼耳口鼻,你唔會覺得佢特別好!
我知好多女人好似你甘,話有錢人都未必好,好多都係去滾,但咩叫有錢人先?好似大劉果D呀?一般人家都唔會識到呢D富豪啦,甘如果話係中上收入的人如5萬以上,我又唔覺得好多會滾,反而住公屋,收入不穩果D仲多啦,打埋老婆添呀~
樓主個男友未結婚已經話要六四,甘咪即係已經要樓主間接幫佢供樓!呢D男人都話大把人爭...唔知你會唔會要呢?

點評

celery  初頭睇錯左以為嫁左8次,sorry,sorry!都認同有要求係應該,其實最終好多野係整定,睇命水.  發表於 11-5-14 15:06
penpenvivi  係law,食平D娛樂小D大家睇餸食反可以wo,梗係講明6/4好難聽,好似同FD去街,無風度...  發表於 11-5-14 14:02
LittleMss  我都唔覺個男人係咩"筍盤" 囉! 我好同意你講好男人定義噃, 我都唔明點解做人基本嘢, 會變咗係至高無尚o既好條件咋?  發表於 11-5-14 10:34


珍珠宮

積分: 41556


58#
發表於 11-5-14 10:44 |只看該作者
冇咩好argue啦...每個人都有自己既想法, 有d人想人望高處係岩既...
有d人愛上左個冇乜錢既好男人, 想幫下佢等佢冇咁辛苦, 都係岩既...

觀點唔同姐....

點評

celery  係呀,每人觀點唔同.  發表於 11-5-14 15:07


公爵府

積分: 29008

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


59#
發表於 11-5-14 12:27 |只看該作者
如果你一心諗住結左婚就唔洗做, 甘你一開始就唔好, 以呢個男人作為終身對象, 況且就算你搵到個唔洗你做野既男人都好, 都好難避免有日佢三衰六旺時冇左份工, 到時你都係要"挨", 除非你婚比富豪另計啦, 一個家庭, 大家都付出, 講完!!
9w1d  2.41cm / 10w2d  3.46cm (吳弓彈) / 13w 6.69cm (揮手2次) / 16w1d BPD 3.09cm(4oz) / 18w4d BPD 4.21cm 9oz


複式洋房

積分: 280


60#
發表於 11-5-14 13:02 |只看該作者
小aiko 發表於 11-5-13 11:19
老公又唔駛好有錢,只因一直將儲ge錢用哂去結婚,無左1x萬去進修,我好唔開心...身邊的同學都可以再進修讀 ...

學咩人進修啫...你一心唸住嫁人唔洗做。咁又有咩好進修喎。
仲有呀....個男人係你揀架...唔想有咁既生活就唔好選擇啦。
日後你會後悔架!



Lawwo

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo