Agree with 為食熊 !!! 樓主諗法好正常, 我覺得冇人想自己結完婚既生活會衰過之前! 我身邊好多例子(朋友&親戚) 真係嫁左仲差過做女果陣, 嫁之前大家$$鬆動, 年年可以一齊旅行, 做自己喜歡既野, 點知嫁左之後就成日為$$嘈, 由供樓, 水電煤到家用樣樣嘈; 到生仔之後又係另一個惡夢開始, 當日日返工做到想死果時, 放工又要做家務, 又要湊仔, 但個C6 返到屋企唔會幫你, 只係掛住打機, 咩都唔理, 覺得自己有拎過家用返黎就大哂; 之後當你愈挨愈殘果時, 個C6 係唔會覺得你為頭家付出左好多, 佢只會覺得你成個黃面婆咁冇哂魅力, 轉頭搵第二個新歡, 問你死未...
樓主, 既然你而家未結婚都已經擔心咁多野, 就証明佢唔係你Mr. Right, 搵過另一個可以讓自己安心的人過下半生吧!
0甘仲娶唔娶我。 (心0念,唔娶罷袖!早出聲早分手,我再等個有錢有事業潛質0既男人娶我。)
嘩!既然0甘講,就嫁啦。
而今的我系巾幗英雄。 :;pppp: