自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


41#
發表於 11-6-8 17:09 |只看該作者
睇醫生
我睇就似俾野咬
不過咁紅咁腫都係睇吓好
我仔都試過俾野咬到咁
我唔理點知發炎
有"龍"差d要去醫院開刀放龍


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 11-6-8 17:11 |只看該作者
雪~bb 發表於 11-6-8 17:09
睇醫生
我睇就似俾野咬
不過咁紅咁腫都係睇吓好
而家已經退左好多喇..
前2日仲腫呀


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


43#
發表於 11-6-8 17:12 |只看該作者
應該唔似係蚤咬, 蚤咬係一點點好紅咁, 唔識點形容.....你女女似俾蚊咬多d


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 11-6-8 17:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 11-6-8 17:21 |只看該作者
fatdenden 發表於 11-6-8 17:12
應該唔似係蚤咬, 蚤咬係一點點好紅咁, 唔識點形容.....你女女似俾蚊咬多d
佢岩岩咬到個陣係好腫好大舊嫁...
如果跳蚤咬唔係咁?


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 11-6-8 17:21 |只看該作者
talkative 發表於 11-6-8 17:16
我個醫生叫我唔好用爽身粉, 因為會塞毛孔.
等我同99講下先

點評

talkative  我女BB時要去醫生度打針, 醫生見到我用爽身粉, 就叫我唔好再用喇.  發表於 11-6-8 21:32
talkative  身粉, 就叫我唔好再用喇.  發表於 11-6-8 21:30


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


47#
發表於 11-6-8 17:22 |只看該作者
你女幾大,小朋友對於蚊咬會敏感d。
我就咁睇,似我仔女比蚊咬後既情況! 都係事後會腫得好勁!!

我仔舊年夏天(當時歲半),又係比蚊咬完隻腳一粒,可以腫到變左兩隻腳咁肥!!!
嚇到即刻睇醫生!
我女細時都係咁,而家越大就無腫得咁勁。都係返學時咬既。

當時醫生開左隻止癢膏比阿仔。而家一比蚊咬即搽,消得好快1!!


水晶宮

積分: 59166


48#
發表於 11-6-8 17:25 |只看該作者
無錯…被蚊咬係會敏感架
我試過被蚊咬。隻大比後面…腫晒!
一舊10cm x 15cm既腫起晒!一隻蚊咬!


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 11-6-8 17:25 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 11-6-8 17:26 編輯

我仔都試過蝨咬, 手, 腳同面都有, 咬親一次都過10粒癱, 深紅色同襟落去係實嘅, 相比之下, 蚊癱係呈粉紅多過深紅色 ... ...


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


50#
發表於 11-6-8 17:28 |只看該作者
同我亞女上星期咬個d 一樣!似蚊咬。但無出過郊外無理由咬得禁密,我懷疑可能床蚤之類,唔知係米d天氣 or 節令關係,一年總有一、二次禁發生,我唯有幫佢即刻換床單跟手消毒下張床!
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


51#
發表於 11-6-8 17:29 |只看該作者
lovejy 發表於 11-6-8 17:01
囡囡隻手
又唔係好大撻bor,可能真係比野咬,maybe毒蚊,咪會好實law~


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 11-6-8 17:32 |只看該作者
foggyao 發表於 11-6-8 17:22
你女幾大,小朋友對於蚊咬會敏感d。
我就咁睇,似我仔女比蚊咬後既情況! 都係事後會腫得好勁!!
我個囡就4歲囉


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 11-6-8 17:32 |只看該作者
恩盈 發表於 11-6-8 17:25
我仔都試過蝨咬, 手, 腳同面都有, 咬親一次都過10粒癱, 深紅色同襟落去係實嘅, 相比之下, 蚊癱係呈粉紅多過 ...

係呀係呀, 係深紅色, 似出暗瘡咁

點評

恩盈  蝨咬大粒過暗倉好多, 同埋暗倉有膿頭同埋會痛架!!!  發表於 11-6-8 17:37


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 11-6-8 17:32 |只看該作者
M&A Mom 發表於 11-6-8 17:28
同我亞女上星期咬個d 一樣!似蚊咬。但無出過郊外無理由咬得禁密,我懷疑可能床蚤之類,唔知係米d天氣 or ...
我都有即刻換哂d床單呀


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 11-6-8 17:33 |只看該作者
fatdenden 發表於 11-6-8 17:32
係呀係呀, 係深紅色, 似出暗瘡咁
咁我囡情況似唔似俾蚤咬?


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 11-6-8 17:33 |只看該作者
hinwaimama 發表於 11-6-8 17:29
又唔係好大撻bor,可能真係比野咬,maybe毒蚊,咪會好實law~
佢背脊個舊就好大撻囉..

點評

恩盈  妳女有無攝件衫尾入褲頭入面呀, 無就有可能俾蝨攻陷上身架啦!  發表於 11-6-8 17:40


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 11-6-8 17:34 |只看該作者
shannnb 發表於 11-6-8 17:25
無錯…被蚊咬係會敏感架
我試過被蚊咬。隻大比後面…腫晒!
一舊10cm x 15cm既腫起晒!一隻蚊咬! ...
唉..而家d蚊好毒..


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 11-6-8 17:40 |只看該作者
恩盈 妳女有無攝件衫尾入褲頭入面呀, 無就有可能俾蝨攻陷上身架啦!

一時時囉..


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


59#
發表於 11-6-8 17:47 |只看該作者
另外有種叫『蠓』!多數係路邊附近有草地方,例如:巴士站成日會就中招!佢細到似一粒芝麻,一掂到你就已經咬左你,打成左佢都會痕!先頭只係一點小紅點,愈抓愈痕,跟住又腫又"魚紅色"又實,抓得勁個水泡仲好大粒,比蚊難還要難退,搽一般防蚊膏係預防唔到,搽止痕膏亦止唔到痕

所以呢種比蚊還勁,我就試過去 bbq 一次過咬左百幾粒
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


公爵府

積分: 27411

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 11-6-8 17:50 |只看該作者
M&A Mom 發表於 11-6-8 17:47
另外有種叫『蠓』!多數係路邊附近有草地方,例如:巴士站成日會就中招!佢細到似一粒芝麻,一掂到你就已經 ...
唉也..而家都唔知呀囡俾咩咬..

點評

M&A Mom  若果佢無發燒,亦唔係敏感到腫到豬頭禁,米同佢搽止痕膏,搽d中式藥油。  發表於 11-6-8 17:59

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo