在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3857


41#
發表於 11-7-11 22:57 |只看該作者
回覆 miumiu0101 的帖子

哈哈哈...大家都係同道中人......歡迎歡迎!!


別墅

積分: 521


42#
發表於 11-7-11 23:52 |只看該作者

回覆:twista_ng 的帖子

我30歲,大仔9歲,細女7歲。份工算OK La,起碼有時間接反學放學。我都唔夠敢再有咩要求。



點評

conniesonia  我都係咁話~~正~~  發表於 11-7-12 16:12


複式洋房

積分: 258


43#
發表於 11-7-12 09:45 |只看該作者
我就黎21.......囡囡15個月


大宅

積分: 4328


44#
發表於 11-7-12 13:25 |只看該作者
我24yrs, 仔仔4yrs

<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


別墅

積分: 755


45#
發表於 11-7-12 16:10 |只看該作者
回覆 mr.s_fung 的帖子

入到嚟睇一睇, 原來自己都唔算係好後生結婚生BB, 仲諗住冇咩同道中人, 原來都好多
大女都快8歲, 細女都快6歲, 自己好彩未過30

好期望10年後帶D女出街可以話比人聽我地係三姊妹


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


46#
發表於 11-7-12 16:34 |只看該作者
回覆 tiffany242 的帖子


男爵府

積分: 8786


47#
發表於 11-7-12 17:18 |只看該作者
見到呢個topic 好開心呀, 終於有班年輕媽媽一齊傾啦.

我26歲, 亞仔3歲.

我係中環返工, 有冇人係中環返工呀????

我份工一時好忙, 一時好free, 不過我成日都偷懶上黎bk吹水, 就好似依家咁

nice to meet you guys ar~~~


大宅

積分: 3857


48#
發表於 11-7-12 17:50 |只看該作者
我都成日返返下工做緊野就走左黎吹水....


珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


49#
發表於 11-7-13 12:52 |只看該作者
成日扮忙好攰架, 梗係要上bk吹下水relax下先得


大宅

積分: 4328


50#
發表於 11-7-13 13:44 |只看該作者
回覆 ntk_mami 的帖子

i work at central
nice to meet u ^^
<a href="http://www.dumex.com.my/"><img src="http://www.dumex.com.my/members/tickers/102678/ticker2.png" border="0" ></a>


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


51#
發表於 11-7-13 14:49 |只看該作者
睇黎你地真係好年青呀~~ 我係80後(猛車邊入嗰只呀), 但個囡只有2歲渣~


子爵府

積分: 13401

減齡達人勳章


52#
發表於 11-7-13 23:39 |只看該作者
今年21,b仔5個月多


複式洋房

積分: 463


53#
發表於 11-7-16 07:52 |只看該作者

回覆:ntk_mami 的帖子

我都係中環返工
我25,仔仔1歲
年紀大了




子爵府

積分: 10348


54#
發表於 11-7-16 10:31 |只看該作者
I'm 24, my baby is six months now..nice to meet you all!


大宅

積分: 1175


55#
發表於 11-7-16 19:57 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

我23,囡囡21個月,就黎返N班lu~




大宅

積分: 1589


56#
發表於 11-7-17 00:05 |只看該作者
lost201103 發表於 11-6-17 16:42
我入錯地方........
我都係.. 個個都咁young o既...


大宅

積分: 1316


57#
發表於 11-8-5 01:58 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

23. Bb會 11月出生份工唔自由架不過五點放工你地做咩職業架?




複式洋房

積分: 326


58#
發表於 11-8-5 07:51 |只看該作者
原來我算老,又遲生啦,年尾就27Y,個仔先得2個月


大宅

積分: 2145


59#
發表於 11-8-5 08:45 |只看該作者

回覆:有冇年輕在職媽媽?入黎啦!

諗住仲係80後過黎睇下,點知個個都咁後生,我都算唔年輕果d! 今年27y, BB 在肚中先10weeks! 打算做在職媽媽!nice to meet you all! :) I work in Causeway bay!




大宅

積分: 2145


60#
發表於 11-8-5 08:50 |只看該作者

引用:原來我算老,又遲生啦,年尾就27Y,個仔先

原帖由 bearbear21 於 11-08-05 發表
原來我算老,又遲生啦,年尾就27Y,個仔先得2個月
你唔算遲啦!而家香港地好多都30+先生!我而家27有左,在我的同學中已經叫早!仲要得幾個結左婚咋!其實我都好想好似呢度的年輕媽媽早些生小朋友!haha...:)




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo