自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 05-9-2 14:18 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

斬都斬個老公啦!! 斬左人地個仔而要坐監, 反而益左個衰佬, 仲可以周圍去滾, 呢d 係咪叫做"偷雞唔到蝕渣米"呢?
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 2015


42#
發表於 05-9-2 14:24 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

個繼母係咪食得丸仔多,癡癡
[img align=right]http://onfinite.com/libraries/832026/5b6.jpg[/img][img align=right]http://onfinite.com/libraries/832053/414.jpg[/img]


男爵府

積分: 5359


43#
發表於 05-9-2 14:27 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

mclam 寫道:
斬都斬個老公啦!! 斬左人地個仔而要坐監, 反而益左個衰佬, 仲可以周圍去滾, 呢d 係咪叫做"偷雞唔到蝕渣米"呢?


agree


禁止訪問

積分: 4610


44#
發表於 05-9-2 15:35 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


45#
發表於 05-9-2 17:05 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

mclam 寫道:
斬都斬個老公啦!! 斬左人地個仔而要坐監, 反而益左個衰佬, 仲可以周圍去滾, 呢d 係咪叫做"偷雞唔到蝕渣米"呢?

同意,佢有幾慘呀!!!!個老公衰咪斬個死佬囉,稚子無辜斬個細路有鬼用呀!!! :evil: :evil:


大宅

積分: 2724


46#
發表於 05-9-2 17:07 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

唔好斬死個臭男人.
奄左佢已經好夠
我林佢都係太愛個臭男人先唔捨得落毒手.
所以就斬小朋友


伯爵府

積分: 15709


47#
發表於 05-9-2 17:09 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

梓麒 寫道:

之前咁多騎呢post


有咩騎呢post?

bk係"公共地方", 係人都可以入來ga la!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 5261


48#
發表於 05-9-2 17:17 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

最慘都是小朋友,
賢仔---就一世有缺憾
個細bb---就會一世抬唔起頭做人,比人一世叫佢做害人精個仔


男爵府

積分: 5226


49#
發表於 05-9-2 17:18 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

bb2002 寫道:
唔好斬死個臭男人.
奄左佢已經好夠
我林佢都係太愛個臭男人先唔捨得落毒手.
所以就斬小朋友


我都覺得應該斬個個男人


子爵府

積分: 10799

醒目開學勳章


50#
發表於 05-9-2 17:19 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

mclam 寫道:
斬都斬個老公啦!! 斬左人地個仔而要坐監, 反而益左個衰佬, 仲可以周圍去滾, 呢d 係咪叫做"偷雞唔到蝕渣米"呢?



斬個老公都有人同情. 斬小朋友就人神共憤.


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


51#
發表於 05-9-2 18:40 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

www 寫道:
個繼母會唔會係 BK Member?
I don't think so.


個繼母會唔會係 PK Member?
Certainly!
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


子爵府

積分: 14359

好媽媽勳章 醒目開學勳章


52#
發表於 05-9-2 18:44 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

bb2002 寫道:
唔好斬死個臭男人.
奄左佢已經好夠
我林佢都係太愛個臭男人先唔捨得落毒手.
所以就斬小朋友


yaya~~佢驚個它公出去偷食咁閹左個衰男人咪得囉~~
做乜要攪人地個仔~~
我覺得其實係佢自己對賢仔有偏見(因為唔係自己所出既)
佢自己都冇腦啦,諗住同人生個仔人地就唔會唔要佢...當初佢都係搶人老公架喳~~點解冇諗過第日個老公都會咁對自己呢..
之前個老婆夠同佢生個仔啦,咪又係分開左...20歲既佢,實在太天真了...


侯爵府

積分: 23454

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 05-9-2 18:50 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

agree 2
fungyee 寫道:
agree :evil: :evil: :evil:

[quote]
麟媽媽 寫道:
佢有咩咁慘?
當年賢媽陀住賢仔佢呢個女人都係第三者喇!
咁個男人就係貪新忘舊的人,而家又有新女佢都應該預左喇!
[/quote]


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


54#
發表於 05-9-2 19:14 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

www 寫道:
個繼母會唔會係 BK Member?
I don't think so.


個繼母會唔會係 PK Member?
Certainly!



水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


55#
發表於 05-9-2 19:49 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

我諗唔會係, 一來佢係大陸人 (報紙講), 二來, BK媽媽向來都幾精靈, 佢咁低估香港警察嘅智慧, 佢本身都叻極有限, 唔似BK媽咪囉。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


男爵府

積分: 7200


56#
發表於 05-9-2 20:13 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

就算佢係咁又點喎.
惡有惡報都比人拉左坐牢LU.


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


57#
發表於 05-9-2 20:30 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

AGREE!![img align=left]http://my.so-net.net.tw/scie/D/11/D11-012.gif[/img]
融融 寫道:
[quote]
bb2002 寫道:
唔好斬死個臭男人.
奄左佢已經好夠
我林佢都係太愛個臭男人先唔捨得落毒手.
所以就斬小朋友


我都覺得應該斬個個男人[/quote]


公爵府

積分: 26464


58#
發表於 05-9-2 20:38 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

[quote]
麟媽媽 寫道:
佢有咩咁慘?
當年賢媽陀住賢仔佢呢個女人都係第三者喇!
咁個男人就係貪新忘舊的人,而家又有新女佢都應該預左喇!
[size=xx-large]賢媽陀住賢仔是7, 8年前的事, 那.....繼母當時只有12, 13歲 bor
恭賀新禧,迎春接福!


伯爵府

積分: 19425


59#
發表於 05-9-2 20:38 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

[quote]
ardnas65 寫道:
咁佢即係新移民呀? 咁佢邊到有咁多錢買兇呀??
報紙話個衰男人話佢5萬就打, 廿萬就斬....???


唔係五萬,係五仟喎~~~跟住著草要多二萬五~我看yahoo既新聞講既~


大宅

積分: 1331


60#
發表於 05-9-2 20:41 |只看該作者

Re: 個繼母會唔會係BK Member?

www 寫道:
....

個繼母會唔會係 PK Member?
Certainly!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo