想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 759


41#
發表於 11-7-9 14:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3448


42#
發表於 11-7-9 16:29 |只看該作者
回覆 bankwest 的帖子

啱啱做完果日就有, 有啲腰痛, 好似平時 period 果啲痛, 但好輕微. 但第二日, 下巴同肌肉痛. 睇醫生, 醫生問我有無喉嚨痛, 佢話淋巴發炎, 我問醫生係咪麻醉藥影響, 佢話唔關事. 咁即係我好熱氣. 唔知係咪第一次出院食得薑炒飯多. 原來家姐(佢係護士)話係唔應該食住.


男爵府

積分: 6262


43#
發表於 11-7-10 20:20 |只看該作者
我想問下你地小x前肚痛係點樣架?!

係成個子宮都好似m痛咁,定係一邊某個位m痛??

我前日飲左d凍野之後個肚成日陰陰地好似m痛咁(但又唔算好痛),不過只係bb著床個位置痛,但又冇流啡果d

已經連續3日,唔郁會好d,一企起身 or 行都會feel到


大宅

積分: 2012


44#
發表於 11-7-10 22:22 |只看該作者
choipooo 發表於 11-7-5 17:22
我都小x過2次,依家陀緊第3個,因確定到dodo日子,7w時去照未見到心跳,所以今次我都好擔心

講開徵兆,第 ...
等我都分享吓我既經驗,我係遲樓主兩日confrim咗BB無生長(9wk3d),係醫院食藥排咗個胎囊出嚟。我之前無痛但2星期前開始流啡,少量,我上一胎都有流啡BB完全無事(依家2歲)所以約咗私家10週第一次產檢,諗住無嘢既,但到星期一開始流鮮紅同量多,心知不妙喊咗出嚟。係醫院有兩個醫生照咗兩次都話咁既週數都得囊應該係懷孕唔成功,個刻都無咩但一見到我老公真係忍唔到勁喊。12點食第一次藥(共3次3個鐘一次放舌底),6點終於排咗個胎囊出嚟,可能我平時係勁M痛所以唔係話生咁痛約5-6分(10分最痛),同它講咗聲byebye又抱住老公勁喊!!!!!
返到屋企勁睇有關資料,心情平復好多,其實一對夫婦毎個月可以成功懷孕既只係15%-20%,而當中有15%會係早期無生長即係無心跳,當中50%因結合或染成體有問題而停止生長再自動脫落=miscarriage,少過3次都係個別事件,只係意外。所以各位媽媽(包括我^_^)都唔好自責,BB走係因為自己有問題同你食咩做咩動作無關,大家好好休息,等下一次M到後可以再努力!!!!大家一齊加油呀!!!祝各位媽媽早日懷孕安全生個肥肥白白既BB!!!!

choipoo媽媽,你今次一定無事,放鬆d同bb講媽媽等緊你要叻叻!!!All the best!!!!等你好消息!!!!


男爵府

積分: 6262


45#
發表於 11-7-10 22:30 |只看該作者
jeannie_cheng 發表於 11-7-10 22:22
等我都分享吓我既經驗,我係遲樓主兩日confrim咗BB無生長(9wk3d),係醫院食藥排咗個胎囊出嚟。我之前無痛但 ...

多謝你鼓勵呀~ 我同bb都會努力!!

其實經過咁多次,有好多野都係整定既,今次唔得咪下次囉,放鬆心情bb好快就會再返黎,各位都要加油呀!!


男爵府

積分: 5519

陪月勳章


46#
發表於 11-7-10 22:34 |只看該作者
我想問... 有無jm係有食中藥安胎, 但都仍然不幸"小x"呢?

我上次無安過胎, 最後小x... 有時諗, 如果有幸再bingo, 應唔應該食中藥幫助吓呢!?
感謝有"你"~


男爵府

積分: 6262


47#
發表於 11-7-10 23:28 |只看該作者
GremlinsYY 發表於 11-7-10 22:34
我想問... 有無jm係有食中藥安胎, 但都仍然不幸"小x"呢?

我上次無安過胎, 最後小x... 有時諗, 如果有幸再b ...

我第一次有食,今次都有食,我相信係可以幫助個胎可以黐實d,不過如果本身bb有問題應該幫助不會太大


別墅

積分: 937


48#
發表於 11-7-11 14:04 |只看該作者

回覆:剛小x做了手術,分享BB離去前徵兆....

今日去睇醫生,理論上bb應該7w幾,但照完size得6w4,check唔到心跳,我一直都無作嘔,也沒有肚痛,醫生話嘔係好。
醫生話唔樂觀,其實之前已經作心理準備架啦,但點都會傷心 下星期再覆診,都唔敢期望。
衣家諗梗做唔做手術好,因今次已第二次,上次係做手術!
樓主,妳要加油,希望奇蹟能發生妳身上,突然間覺得妳係我嘅希望,唔好亂食野啦。




別墅

積分: 937


49#
發表於 11-7-11 14:07 |只看該作者

回覆:hello365 的帖子

攪錯左,唔咪樓主,係choipoo




男爵府

積分: 6262


50#
發表於 11-7-11 17:13 |只看該作者
hello365 發表於 11-7-11 14:07
攪錯左,唔咪樓主,係choipoo

哎呀~ 細左幾日啫,而且仲係6~7w,點解咁灰呀??

你唔好寄望係我到呀,我驚你會失望架! 每個人既 case都唔同,順其自然啦!!

我呢幾日右邊成日都陰陰痛,我都好驚會出事,不過都唔會諗咁多喇,過幾日就會見到bb~

你都唔好擔心咁多啦,盡自己能力養大bb,下次就會見到架喇!!



別墅

積分: 794


51#
發表於 11-7-11 17:39 |只看該作者

回覆:剛小x做了手術,分享BB離去前徵兆....

我也有着同樣的經驗,之前一路無肚痛,間中小腹有點扯住的感覺,只有反胃而無嘔,曾經分秘有很少很少血絲和啡色絲,9w照醫生話找唔到心跳,仍停留6w+的size,建議我吸宮。後來過兩天自己排了出來,再過四天照照聲波,醫生說未清,始終都要做手術,個一刻對我來說真係好大打擊。同日,入院做左手術,手術後血不會很多,也不會痛,只有少許不自然的感覺。但等待做手術個幾個鐘,真的很怕,做完個刻,有種解脫的感覺。




大宅

積分: 2012


52#
發表於 11-7-12 18:27 |只看該作者
本帖最後由 jeannie_cheng 於 11-7-12 18:42 編輯
kaka1231 發表於 11-7-11 17:39
我也有着同樣的經驗,之前一路無肚痛,間中小腹有點扯住的感覺,只有反胃而無嘔,曾經分秘有很少很少血絲和 ...

我都係琴日做咗吸宫,我上星期一食藥係醫院排咗出嚟,琴日又係話排唔清要吸。吸可能都係好D,雖然全身麻醉,但之後無咁痛又快D清哂嘢。


大宅

積分: 3356


53#
發表於 11-7-12 19:38 |只看該作者

回覆:jeannie_cheng 的帖子

點解吾塞藥而選擇吸宮呢?



點評

ooking  塞藥係政府醫院先有,私家冇  發表於 11-7-14 13:54


大宅

積分: 2012


54#
發表於 11-7-13 22:10 |只看該作者
回覆 Strawberry_2011 的帖子

上星期一確定BB走咗,醫院係得2個Options,食藥同做手術(我諗塞藥應該同食藥效用一樣),咁我唔想做手術咪選食藥(怕要長d時間至可以再試),但前日覆診照咗話唔清所以又要做吸宫。吸又好似好d無咁痛,食藥排咗但之後2日好鬼痛好多血,瞓係床唔想郁。


大宅

積分: 2012


55#
發表於 11-7-13 22:22 |只看該作者
回覆 choipooo 的帖子

係啦唔好意思,想問choipooo媽媽係幾耐之後你又有咗依家哩胎??我有個囡時好順利,所以今次好大打擊成日想知要幾耐先可以再試造人,我下個月就39歲,無咩時間!!!


大宅

積分: 3356


56#
發表於 11-7-13 22:34 |只看該作者

回覆:jeannie_cheng 的帖子

做完手術,感到痛是正常的,慢慢就吾痛架喇!而我嗰陣塞藥後都感到子宮及下體痛,持續約兩星期,故可以放心吧!
請多多休息吧!take care!
切記要多臥床休息、不要操勞、不要着涼及不要提取重物!待惡露清晒才進補吧!




別墅

積分: 937


57#
發表於 11-7-14 08:02 |只看該作者

回覆:剛小x做了手術,分享BB離去前徵兆....

第一次小x前,肚勁痛,而且手腳冰冷(因嗰時係冬天),之前無事時,手腳唔會凍,另外胸已無脹痛。
而今次,之前4w有流啡作小x,因一直都照唔到心跳(現在應該7w幾),所以打定輸數,現在個胸依然有脹痛,仍未流啡同肚痛,不過我決定唔等浪費時間,打算做手術,希望大家能可以生番個健康正常嘅bb。
以前細個唔知生仔原來咁難,e+高齡想生b,原來真係咁難




大宅

積分: 2012


58#
發表於 11-7-14 11:20 |只看該作者
Strawberry_2011 發表於 11-7-13 22:34
做完手術,感到痛是正常的,慢慢就吾痛架喇!而我嗰陣塞藥後都感到子宮及下體痛,持續約兩星期,故可以放心 ...
Strawberry_2011媽媽, 大家咁話,一齊加油!!!祝早日有孕,BB健健康康!!!


大宅

積分: 3356


59#
發表於 11-7-14 13:39 |只看該作者

回覆:jeannie_cheng 的帖子

承你貴言!
大家一齊努力吧!亦祝你早孕




男爵府

積分: 6262


60#
發表於 11-7-15 20:14 |只看該作者
jeannie_cheng 發表於 11-7-13 22:22
回覆 choipooo 的帖子

係啦唔好意思,想問choipooo媽媽係幾耐之後你又有咗依家哩胎??我有個囡時好順利,所 ...

我2次都係隔左一年先再有呀~ 不過我m唔準架! 同埋我係順其自然,老公返工時間同我相反,所以好少同老公行埋

我見人地剛剛小產都即刻可以再有,而且係順利出世~



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo