單親天地

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 11-7-13 21:44 |只看該作者
排期到上法庭,係3~4個月可以搞掂,但係出正式嗰份離婚證書,要等成9個幾月先有.

"之不過我就係驚寫得太少又驚唔批"唔會架!我無要ex一個仙,只係喺嗰度要求要每個月一蚊.佢肯比你,就點都會比,只不過如果係法庭上白紙黑字寫低,佢唔比你,就可以去告佢.....但係排到都要等好耐.

記住,無論佢私底下答應比幾多你,或者喺法庭上白紙黑字答應比幾多你都好,你唔好當係經常性收支.萬一佢有gf,或者再結婚/失業等,佢唔比錢你,就就會失去預算,所以當無好過.

單親對佢地讀書無影響,只不過學校有時會有時家長出席既活動,可能會有啲小朋友,爸爸媽媽都會去,你個小朋友可能會問點解佢爸爸唔去囉~

而家我已經再結婚好幾年.但係個我同ex生既仔,學校有啲希望父母都出席既活動,我都會問下ex佢得唔得閒去.例如學校嗰啲頒獎禮.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 11-7-13 21:45 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 20:59
回覆 ChammyMAMA 的帖子

ok.好想問下,單親GE你地,生活上係咪好不便?因為我D仔女未讀書,唔知單親對佢地讀書 ...
今年阿囡升小一,可能樣樣都得我自己啦,情緒開始有D失控,幼稚園反而無嘢,咩都自己搞得掂!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 879


43#
發表於 11-7-13 22:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3479


44#
發表於 11-7-13 22:16 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

要等咁耐先有離婚證書,我咪有排都唔可以申請公屋?你知啦,申請都有排等,家陣連遞表都唔知幾時先遞到,唉!


大宅

積分: 3479


45#
發表於 11-7-13 22:19 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

樣樣都自己係辛苦GA啦,搵屋企人幫下囉!你要加油呀!有唔開心搵人傾下會好D。


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 11-7-13 22:25 |只看該作者
暫準嗰封嘢,好似都可以拎去排.你打電話去問下.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


47#
發表於 11-7-13 22:29 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 22:19
回覆 ChammyMAMA 的帖子

樣樣都自己係辛苦GA啦,搵屋企人幫下囉!你要加油呀!有唔開心搵人傾下會好D。 ...
唉。。。我成日都走上嚟呻架,屋企人住得遠,而且又要返工,自己又無本事養埋佢地,邊要求得咁多吖,自己搞得掂就算啦,所以我都唔可以要求阿囡好叻,只望佢生性就得喇!

點評

dada~0w0~  你已經好叻la~  發表於 11-7-15 12:14
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


48#
發表於 11-7-13 22:35 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

好彩你得一個,咪一個人湊咁多個都唔知點算,咁辛苦,湊仔真係好辛苦,湊到我好怕,真係無晒自由,自從生咗之後就無去玩乜濟,直情斷六親咁. 你有無做嘢呀?


大宅

積分: 3479


49#
發表於 11-7-13 22:36 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

好似話要攞到絶對判令先得GA.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 11-7-13 22:43 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 22:35
回覆 ChammyMAMA 的帖子

好彩你得一個,咪一個人湊咁多個都唔知點算,咁辛苦,湊仔真係好辛苦,湊到我好怕,真 ...
我有嘢做架,日日返工,放工就湊囡,放假約到就帶埋阿囡同D朋友食飯囉,好彩佢地個個都咁鍾意阿囡,去玩實叫埋我地架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 11-7-13 22:44 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-13 22:36
回覆 cotychan 的帖子

好似話要攞到絶對判令先得GA.
應該暫准都可以架,嗰時我係雙方同意,上家事法庭搞架,EX好似半年就上到單人公屋添!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


52#
發表於 11-7-15 12:03 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

咁快上到樓?家庭申請都要3年以上啦,點解佢單人都咁快?我之前問過,佢地話要攞到絕對判令先得喎,都唔知係唔係GE,個個都唔同.
仲有我想問下你地呢,離婚證書會顯示D乜GA?係咪會SHOW晒EX俾幾多生活費你GA?同埋有無SHOW埋地址果D GA?因為我有個朋友都好似我做呢D工有宿舍,若報咗宿舍,佢申請公屋都當係入息GA?果時我個朋友好好彩,見佢個主任叫佢填過一個地址,唔好填宿舍.所以我都驚會知我住宿舍.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 11-7-15 12:10 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:03
回覆 ChammyMAMA 的帖子

咁快上到樓?家庭申請都要3年以上啦,點解佢單人都咁快?我之前問過,佢地話要攞到絕 ...

我唔知佢自己點搞架,因為我記得5月尾定6月尾先同佢去家事法庭架,佢聖誕節前已經上咗樓喇!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


54#
發表於 11-7-15 12:20 |只看該作者
你地本身住緊公屋?


大宅

積分: 3479


55#
發表於 11-7-15 12:20 |只看該作者
仲有我想問下你地呢,離婚證書會顯示D乜GA?係咪會SHOW晒EX俾幾多生活費你GA?同埋有無SHOW埋地址果D GA?因為我有個朋友都好似我做呢D工有宿舍,若報咗宿舍,佢申請公屋都當係入息GA?果時我個朋友好好彩,見佢個主任叫佢填過一個地址,唔好填宿舍.所以我都驚會知我住宿舍.


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


56#
發表於 11-7-15 12:32 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:20
你地本身住緊公屋?

係呀,本身我地都係住緊公屋架,可能分戶會快D掛!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 3479


57#
發表於 11-7-15 12:33 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

係囉!但我要由頭開始


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 11-7-15 12:40 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:33
回覆 ChammyMAMA 的帖子

係囉!但我要由頭開始

但佢嗰時都係一樣要做審查架,因為佢社工同佢講如果過咗個額都一樣申請唔到,所以嗰時佢好準時入生活費比阿囡架!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 11-7-15 13:11 |只看該作者
gigiwwl 發表於 11-7-15 12:20
仲有我想問下你地呢,離婚證書會顯示D乜GA?係咪會SHOW晒EX俾幾多生活費你GA?同埋有無SHOW埋地址果D GA?因為 ...
唔係好明點樣報宿舍,申請公屋都係當入息?
生活費我無留意到喺邊一個位SHOW出嚟話收幾多.但係只要你有收(喺法庭文件上有寫).咁你將來無論任何要申報入息既文件入面,你都要填寫,無論係申請公屋,以後每次定期既申報資產,稅單等等都要填寫.

生活費/賺養費,將來係可以更改既....不過都要比番幾千蚊,要法庭搵番啲舊文件去更改,或者叫律師去搞.因為我試過問我之前幫我搞嗰個律師,我EX申請公屋入息過咗少少,想我幫佢喺文件上改話每個月有比賺養費比我,嚟減少少入息.

你記住搞好既文件要收藏好,要去攞番又要比錢架啦.


大宅

積分: 3479


60#
發表於 11-7-16 11:31 |只看該作者
回覆 cotychan 的帖子

因為申請公屋果 度話宿舍唔使俾租,所以要計入入息里面.
每月俾果D生活費要報我就知啫,但如果佢一筆過俾30萬俾我,我都要每次報? 咁佢唔預我唔會使晒GA?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo