想生BB

跳至

首頁
12345...24

尾頁
   7


子爵府

積分: 13137


41#
發表於 11-7-19 20:00 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-19 19:43
老公D丁丁未到及格, 形態由少於1%升到2%. 可以及格做iui. 其實我只係比善存+早瞓+每天做少量運動+每星期游 ...

你係18/7 day 1 嗎?

我係16/7呀. 都有機會係同一日架!

我今個sat 又再去見董醫生啦!
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 1843


42#
發表於 11-7-19 22:48 |只看該作者
回覆 zarara188 的帖子

我今個月開工啦! 而家又等bingo中! 到今個月尾就知result!
希望bingo啦! 我15排左卵, 尼兩日有小小頭暈, 唔知係唔係想病呢....
希望唔好啦!


用戶要求終止服務

積分: 2491


43#
發表於 11-7-19 22:56 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

之前排到睇佢就bingo 咗, 之後小x咗.... 所以要等遲d先睇佢!!
佢話如果九月未得就先搵佢!!希望唔使見佢啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


44#
發表於 11-7-20 09:04 |只看該作者
magmagmag 發表於 11-7-19 22:56
回覆 rabbit2010 的帖子

之前排到睇佢就bingo 咗, 之後小x咗.... 所以要等遲d先睇佢!!
咁真係要養好自己先啦! 不過都好快到 la.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


45#
發表於 11-7-20 09:10 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-19 19:50
反應大... 係指邊樣反應? egg 太大? 定係你有其他反應? 我嘅子宮&卵巢都好痛, 唔受得, 有ohss, 好辛苦! ...

其實D egg唔算大, 上次一粒18mm, 一粒19mm, 不過佢話其他多好多細細粒. 可能係D細細粒會引發ohss啦!

點評

zarara188  你講得啱呀! 應該係D細細粒作怪囉!!  發表於 11-7-23 16:51


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


46#
發表於 11-7-20 09:19 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-19 19:56
你老公已經好努力啦! 至少佢都肯早瞓呀!

我c6係打屎都唔肯早瞓嗰隻囉! 每晚瞓得5-6 hours, 成個亞伯咁! ...

我老公之前叫極佢都唔肯早瞓架, 但自從上一次放精個日親耳聽到醫生話佢D丁丁太差, 早半年前由無咁差跌到極差, 佢接受唔到. 所以先肯早瞓.

係囉! 呢排成日落雨, 一落雨多數都唔游得水. 其實你老公肯一個星期做一次己經好好.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


47#
發表於 11-7-20 09:22 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-19 20:00
你係18/7 day 1 嗎?

我係16/7呀. 都有機會係同一日架!
係呀我18/7, 仲以為你係17/7,

原本我都係約dr tung今星期六, 但宜家改咗下星期四.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


48#
發表於 11-7-20 09:23 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-18 18:51
Day 15 而家去打破卵針
得一粒15mm 20號上午做iui
一粒靚仔既都得架. 加油呀!


子爵府

積分: 13137


49#
發表於 11-7-20 12:41 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-7-19 22:48
回覆 zarara188 的帖子

我今個月開工啦! 而家又等bingo中! 到今個月尾就知result!

你係試緊natural? 唔做ivf 住嗎?

有頭暈都可能係bingo咗架喎!

呢d 叫做 "發仔暈" 呀!

有冇聽過呢?

預祝你成功!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


50#
發表於 11-7-20 12:44 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 09:10
其實D egg唔算大, 上次一粒18mm, 一粒19mm, 不過佢話其他多好多細細粒. 可能係D細細粒會引發ohss啦!
...

18/19mm 都算ok ga la!
係呀! 我仲有好多細細粒, 唔啱駛的, 所以咁辛苦囉! 多囊真係好麻煩呀!!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


51#
發表於 11-7-20 12:47 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 09:19
我老公之前叫極佢都唔肯早瞓架, 但自從上一次放精個日親耳聽到醫生話佢D丁丁太差, 早半年前由無咁差跌到極 ...

佢有時會去踢波, 但唔多. 最慘就係呢排連跑步都跑唔到呀! 因為成日落雨囉! 呢個月跑咗一次咋!

你老公都肯面對現實, 我老公仲成日話自己"勁"!!! 冇D 自知之明囉! 佢死剩把口, 唔認輸嗰隻呀!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


52#
發表於 11-7-20 12:48 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 09:22
係呀我18/7, 仲以為你係17/7,

原本我都係約dr tung今星期六, 但宜家改咗下星期四.

點解要改到咁遲架?
咁咪無緣見面囉! ^^
( Just kidding.)

到thur 先check, 會唔會太遲呀?
I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3839

BK Milk勳章


53#
發表於 11-7-20 12:56 |只看該作者
本帖最後由 pnd 於 11-7-20 12:59 編輯

星期六先dr tung, 就知幾時做iui...

如果星期日做, 吾知要加幾錢?


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


54#
發表於 11-7-20 15:40 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-19 15:04
吓?? 自己打咪仲驚!!??
我除咗枝 gonal-f 針筆係自己打, 其餘都係揾姑娘打, 雖然麻煩d, 要走來走去, 又要 ...
其實我都想知有無jm自己打破卵針唔痛? 我見枝針咀好長.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


55#
發表於 11-7-20 15:42 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-20 12:44
18/19mm 都算ok ga la!
係呀! 我仲有好多細細粒, 唔啱駛的, 所以咁辛苦囉! 多囊真係好麻煩呀!!
...
其實我唔係多囊, 但有好多細細粒, 醫生話係份量多咗先係咁.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


56#
發表於 11-7-20 15:55 |只看該作者
zarara188 發表於 11-7-20 12:48
點解要改到咁遲架?
咁咪無緣見面囉! ^^
( Just kidding.)
因為我係响x康度睇Dr Tung. 佢話如果星期六去大圍仁安睇佢會貴D. 之後就幫我安排下星期四睇佢. 我諗應該無問題既. 唔緊要啦! 話唔埋我哋真係放精嗰日會遇見, 相差2日真係會有機會架.



子爵府

積分: 13137


57#
發表於 11-7-20 16:02 |只看該作者
pnd 發表於 11-7-20 12:56
星期六先dr tung, 就知幾時做iui...

如果星期日做, 吾知要加幾錢?

你星期六見DR TUNG, 應該唔會SUN 做. 因為未打破EGG 針.

星期日做, 好似有10% UP CHARGE. 都唔係貴好多. 貴幾伯蚊.
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


58#
發表於 11-7-20 16:03 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 15:42
其實我唔係多囊, 但有好多細細粒, 醫生話係份量多咗先係咁.

我本身都有多囊, 所以, 將好多細細粒的, 谷到大大粒, 仲辛苦呀!
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


59#
發表於 11-7-20 16:05 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 15:55
因為我係响x康度睇Dr Tung. 佢話如果星期六去大圍仁安睇佢會貴D. 之後就幫我安排下星期四睇佢. 我諗應該無 ...

去翹康真係平幾佰蚊架.
我去仁安, 照一照, 唔計藥, $1000.
我都想改去翹康睇 , 但係, D 姑娘成日都會話冇位囉!

你係咪要等好耐? IUI 喺果邊做要幾多$$?
I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 673


60#
發表於 11-7-20 17:24 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-20 15:40
其實我都想知有無jm自己打破卵針唔痛? 我見枝針咀好長.

報到先! 7/18 day 1, iui
我有自己打破卵針, 雖然見枝針咀好長..其實唔係好痛...以前係揾姑娘打, 走來走去有D麻煩..end up 自己打
安胎針就要揾姑娘打..因為自己打唔到patpat..

首頁
12345...24

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo