想生BB

跳至

首頁
12345...35

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


41#
發表於 11-7-27 13:03 |只看該作者

引用:回覆+CiLok+的帖子 我宜家飲緊馬莎個隻低

原帖由 faifaidavid 於 11-07-27 發表
回覆 CiLok 的帖子

我宜家飲緊馬莎個隻低因咖啡, 不過我覺得之前係百佳買個隻綠色蓋好似叫first choice個 ...
你平時cycle幾多日架?跌溫可能系排卵。




大宅

積分: 2896


42#
發表於 11-7-27 14:47 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

我cycle大約28日, 甘就通常day14同前後2-3日用, 不過如果你買左紅d, 甘用紅d見深粗, 再用筆去double confirm甘一定準啦~!!! 貴野通常準d呀麻
葉酸.......我食食下零恆心無食lu, 不過好似好多人都食定架~!!!有益無害


大宅

積分: 2896


43#
發表於 11-7-27 14:49 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

我cycle 28日, 昨晚dodo完, 今早得36.1.....今日先day 9 jar...


大宅

積分: 2236


44#
發表於 11-7-27 15:54 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

我之前成日都以為有bb係好易, 原來都唔係話想有真係會有, 唉....
係唔係排卵期果幾日不停dodo會易d ga?


大宅

積分: 2236


45#
發表於 11-7-27 16:07 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

唯有真係要慢慢介, 但d人話通常一有左, 就咩都介到口ga, 不過唔知係唔係真, 大家一齊努力介coffee啦!!:lol:


大宅

積分: 2896


46#
發表於 11-7-27 17:52 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

係呀, 呢度d jm教個幾日要隔日dodo........不過我暫時未成功


別墅

積分: 981


47#
發表於 11-7-28 09:33 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

唔知有無用呀,不過我唔想比太大壓力自己,所以就咁用紅D CHECK,不過尋晚好似得返10%到,仲衰過前兩日,呢家都頭痕究竟係咪排咗卵,分泌都係尋日少咗,前兩日都有架...今日我DAY9喇...都唔知點算好...


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


48#
發表於 11-7-28 09:56 |只看該作者

引用:回覆+CiLok+的帖子 唔知有無用呀,不過我唔

原帖由 賴夫人 於 11-07-28 發表
回覆 CiLok 的帖子

唔知有無用呀,不過我唔想比太大壓力自己,所以就咁用紅D CHECK,不過尋晚好似得返10%到, ...
你平時cycle幾多日同準吾準架?

Day9排卵好似早左d




大宅

積分: 2236


49#
發表於 11-7-28 09:56 |只看該作者
回覆 faifaidavid 的帖子

我諗住過多兩日先dodo...因為..盒紅d仲未到..我都唔知幾時排卵


大宅

積分: 2236


50#
發表於 11-7-28 09:59 |只看該作者
回覆 賴夫人 的帖子

我都怕自己太大壓力, 會有影響....但應該day 9 唔會咁快排卵掛, 我有好多朋友教我dodo 完之前墊高patpat15分鐘, 話會容易d有bb woo, 你有無聽過??


大宅

積分: 2896


51#
發表於 11-7-28 11:05 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

我估你未排卵, keep住用紅d啦~!!


男爵府

積分: 9634


52#
發表於 11-7-28 12:00 |只看該作者
CiLok 發表於 11-7-27 16:07
回覆 lovekenken 的帖子

唯有真係要慢慢介, 但d人話通常一有左, 就咩都介到口ga, 不過唔知係唔係真, 大家 ...

我今朝都係要飲半柸,頂唔住好眼訓


大宅

積分: 4874


53#
發表於 11-7-28 12:40 |只看該作者
CiLok 發表於 11-7-27 11:02
回覆 scytsin 的帖子

點解要等多十幾日既?? 唔係今個星期尾就ok嗎?

因為我成DAY 20先排卵架...M完先係DAY 8, 咁米仲要等多12日囉~~


別墅

積分: 981


54#
發表於 11-7-28 14:27 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

我唔知呀,我今個月day6早上得少少一兩滴,之後就無晒,夜晚開始有分泌同check紅d有20-30%控,

有聽過呀,之前我睇果個中醫都教咁做架,墊高pat pat半個鐘...


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


55#
發表於 11-7-28 20:33 |只看該作者
scytsin 發表於 11-7-28 12:40
因為我成DAY 20先排卵架...M完先係DAY 8, 咁米仲要等多12日囉~~

去睇中醫調理啦~甘咪唔洗等甘多日~

我宜家努力調理中^^


複式洋房

積分: 338


56#
發表於 11-7-28 23:03 |只看該作者
23/7 day 1,cycle 3,so sad.


大宅

積分: 2236


57#
發表於 11-7-29 08:59 |只看該作者

回覆:faifaidavid 的帖子

尋日用左紅啲,好似2-3d色係,今日係咪要同一時間check ga?




大宅

積分: 2236


58#
發表於 11-7-29 09:01 |只看該作者

回覆:lovekenken 的帖子

介左兩日,我諗今日又會忍唔住又飲。




大宅

積分: 2236


59#
發表於 11-7-29 09:07 |只看該作者

回覆:賴夫人 的帖子

我呢兩日個肚又好似想m果時咁攣攣下,都唔知仲咩,尋日用紅d就好似2-30,今日再睇下先




別墅

積分: 981


60#
發表於 11-7-29 17:27 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

希望你有好清息,呢排食嘢同行都小心d呀..

首頁
12345...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo