跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 606


41#
發表於 11-9-7 17:55 |只看該作者
你地好, 我都係威記, 11月29日預產期...


別墅

積分: 606


42#
發表於 11-9-7 17:57 |只看該作者
我11月29日


別墅

積分: 606


43#
發表於 11-9-7 17:58 |只看該作者
回覆 kittywong713 的帖子

你好!! 我都係11月29日呀!! 巧緊張呀~~


別墅

積分: 816


44#
發表於 11-9-7 20:42 |只看該作者

回覆:11月係威記生bb 媽媽:)

4/11 沙田友



點評

yiuyan519  我都係 4/11  發表於 11-9-8 07:42


別墅

積分: 606


45#
發表於 11-9-9 00:08 |只看該作者
大家好, 我都係11月係威記呀!! 我預產期11月29日~~


大宅

積分: 2022

畀面勳章


46#
發表於 11-9-9 05:05 |只看該作者
我EDD係3/12, 但係我要响威記開刀, 所以應該係20/11左右, 到時可能係大家隔離床呀! 我只係買左床仔, 少少衫仔, 其餘諗住等jusco & 一田BB展個陣時掃貨!


別墅

積分: 722


47#
發表於 11-9-9 11:29 |只看該作者
回覆 manlee19780819 的帖子

開始左啦一田,吉吉好似12號
有冇媽媽去威院做產前班?

點評

tongming_ma  一田唔係12號咩?.?   聽人話吉吉開始左  發表於 11-9-9 21:40


複式洋房

積分: 353


48#
發表於 11-9-9 20:51 |只看該作者

回覆:11月係威記生bb 媽媽:)

11-17大埔人




別墅

積分: 865


49#
發表於 11-9-13 13:49 |只看該作者
我 edd 11/3 , 大圍, 有冇mama join 左facebook ? 因為我係嗰邊傾計多d ~


子爵府

積分: 10483


50#
發表於 11-9-14 00:55 |只看該作者

引用:大家好,+我都係11月係威記呀!!+我預產期11

原帖由 kingdonkid 於 11-09-09 發表
大家好, 我都係11月係威記呀!! 我預產期11月29日~~
我11月28,都系威記!



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


別墅

積分: 722


51#
發表於 11-9-14 13:11 |只看該作者
Anfiodan 發表於 11-9-13 13:49
我 edd 11/3 , 大圍, 有冇mama join 左facebook ? 因為我係嗰邊傾計多d ~
唔知係邊個FACEBOOK 呀
點join


民房

積分: 22


52#
發表於 11-9-14 17:22 |只看該作者
沙田友
12-11-2011 威記


別墅

積分: 722


53#
發表於 11-9-14 19:41 |只看該作者
monistung 發表於 11-9-9 11:29
回覆 manlee19780819 的帖子

開始左啦一田,吉吉好似12號
岩岩去左一田bb 展
nuk 奶樽有8折,
其他好多野都好平,8-9折
洗衣液同洗奶樽液
500 蚊有送貨,
我買多800幾蚊野


別墅

積分: 722


54#
發表於 11-9-14 19:41 |只看該作者
各位媽媽快d 去掃貨啦


大宅

積分: 2022

畀面勳章


55#
發表於 11-9-15 03:45 |只看該作者
monistung 發表於 11-9-14 19:41
各位媽媽快d 去掃貨啦

我中秋個日都去左一田呀, 但係好多人D貨品又亂, 所以無咩心機行, 只係買左softouch棉花 & bibi奶嘴!
星期二就去左黃埔jusco, 點知仲少野又係超多人, 不過都買左好多野. 因為我即日join左 J CARD所以為左唔好浪費2個95折所以夜晚又再去多次荃灣jusco, 個場大好多D貨又多又企理兼少人, 仲好多衫仔好平, 又掃埋之前買唔到嘅野, 最終全日買濕碎野都用左四千幾蚊呀! 而家仲欠BB車, highchair, 門欄, 孭帶未買, 諗住10月先再去買! 我建議如果真係想去jusco買野, 荃灣 & 康怡係最齊.....黃埔,屯門,mega box都係超細呀! 即日join埋 J CARD仲有2個95折, 超抵!


別墅

積分: 722


56#
發表於 11-9-15 10:40 |只看該作者
回覆 manlee19780819 的帖子

吉之島做到幾時呀知唔知?


大宅

積分: 2022

畀面勳章


57#
發表於 11-9-15 15:53 |只看該作者
monistung 發表於 11-9-15 10:40
回覆 manlee19780819 的帖子

吉之島做到幾時呀知唔知?

要買就快手啦....26/9 完喇.......


別墅

積分: 722


58#
發表於 11-9-15 20:33 |只看該作者
回覆 manlee19780819 的帖子

吉之島多野買定一田
邊間抵D?


大宅

積分: 2022

畀面勳章


59#
發表於 11-9-15 21:01 |只看該作者
monistung 發表於 11-9-15 20:33
回覆 manlee19780819 的帖子

吉之島多野買定一田

一田會多D特別野買, eg:mustela , grobag, softouch, dr brown.....nuk就8折
但係大路野就荃灣jusco一定多過一田,而且衫仔又多....nuk就9折

其實兩間價錢差唔多, 但我因為join J CARD, 所以我覺得jusco平D.


大宅

積分: 2640


60#
發表於 11-9-16 11:50 |只看該作者

回覆:11月係威記生bb 媽媽:)

我係11/17




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo