夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3832


41#
發表於 05-9-22 10:30 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

係呀~有時呀b sleeping,佢係都有走去錫呀b,又摸黎摸去,又要抱起人,整到呀b醒,係咁喊,佢又話呀b好喊,唔sleeping~
我的家有~
囉囉唆唆 嘅 煩人BaBa
傻下傻下 嘅 咕碌媽媽
少年宅男 嘅 雞仔謙哥哥
奀皮多手 嘅 豬仔浠弟弟
醜怪黏身 嘅 惡馬妹芊妍


子爵府

積分: 11639

熱血勳章 2016畫展勳章


42#
發表於 05-9-22 19:24 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

jilljojo 寫道:
係呀~有時呀b sleeping,佢係都有走去錫呀b,又摸黎摸去,又要抱起人,整到呀b醒,係咁喊,佢又話呀b好喊,唔sleeping~

完全一樣, 佢話今日未抱過, 明明訓咗都要抱起佢


大宅

積分: 1048


43#
發表於 05-9-24 02:12 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

今晚我老公又唔聽我講攪到BB笑﹐BB真係arm arm又喊醒仲嘔埋奶tim!! 真係想帶喊緊既仔仔去叫醒夢中既佢﹐叫佢自己暗BB訓番呀﹗﹗﹗


民房

積分: 4


44#
發表於 05-10-1 00:31 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

你好呀, 我都有咁嘅情況.
咁你依家情況好啲未呀?
我仲諗緊有咩辦法可以改善吓大家嘅關係啦!
皆因我老公係大細路, 佢喺屋企差不多全部時間都係對住部電腦, 玩on-line game. 一係就好似睡魔纏身咁, 瞓極都唔夠. 依家我地無咩傾ga, 我就盡量爭取時間做返啲我想做嘅事囉, 好似依家咁. 當然要等我對仔女瞓哂覺先得啦!

KM


複式洋房

積分: 256


45#
發表於 05-10-1 00:55 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

下個月我要生bb了,好驚以後會睇老公唔順眼. :cry:

                     


民房

積分: 4


46#
發表於 05-10-1 01:00 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

恭喜你先啦, 生BB係開心事嘛, 唔好因為未發生嘅事而過份擔心! 就算有唔開心都可能係暫時性, 凡事都有解決辦法ga.
:-P
KM


複式洋房

積分: 118


47#
發表於 05-10-1 15:38 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

[quote]
pegbrian 寫道:
唔知點解生左仔之後。。見到老公做好多野都有意見同唔係好順眼。。。。
好似。
1。佢每次抱BB同BB玩時我都會係隔離提醒佢點做比較好﹐唔好正親BB呀。。(我都知我好煩﹐但佢D動作真係比較rough。。)

2。覺得老公睇電視既聲量同以前一樣﹐無考慮到BB係唔係訓緊。。。

3。老公就係馬照跑舞照跳(形容詞)﹐生活完全沒有改變﹐只有我要改變﹐用晒時間
得閑就黎探下小雪嵐啦 :-D 小雪嵐ソ遊樂園:http://hellocici.sinababy.com


複式洋房

積分: 256


48#
發表於 05-10-1 18:33 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

我會放寬心,迎接新生命來臨,Thanks.

                     


複式洋房

積分: 118


49#
發表於 05-10-3 16:00 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

咁就記得要笑多d啦∼
祝你將來生個同你一樣咁開心既bb
得閑就黎探下小雪嵐啦 :-D 小雪嵐ソ遊樂園:http://hellocici.sinababy.com


大宅

積分: 1507


50#
發表於 05-10-3 16:42 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

pegbrian 寫道:
唔知點解生左仔之後。。見到老公做好多野都有意見同唔係好順眼。。。。
好似。
1。佢每次抱BB同BB玩時我都會係隔離提醒佢點做比較好﹐唔好正親BB呀。。(我都知我好煩﹐但佢D動作真係比較rough。。)

2。覺得老公睇電視既聲量同以前一樣﹐無考慮到BB係唔係訓緊。。。

3。老公就係馬照跑舞照跳(形容詞)﹐生活完全沒有改變﹐只有我要改變﹐用晒時間凑BB﹐佢鐘意時抱下﹐要睇電視時比番我。。。。

仲有好多好多。。。。。。。。

你地會唔會甘。。。 :-(


係正常嘅, 我老婆都係咁.

初初以為老婆产後抑鬱, 仲呃佢去睇心理doctor.
点知成年都吾好, 即是吾係抑鬱.

後來至想通係匀角色轉变問題 - 以前你老婆, 最important 係2个人开心者, 就下你有セ所謂.

但係宜家係仔女嘅媽咪, 个focus轉左, 要子女健康成長最important, 所以就吾會遷就老公.

其实做男人都耍变架, 例如有D bad habits, 好似smoking, foul languages, 耍戎啦.

Alan


大宅

積分: 3078


51#
發表於 05-10-3 16:59 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

我都睇佢唔順眼, 係所有嘢都唔順眼, 踢一下, 郁一下


男爵府

積分: 5598


52#
發表於 05-10-5 18:28 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

"生左仔之後睇老公唔順眼"?? of course啦~~晚晚返黎我煮飯佢湊仔, 攪唔掂就叫我唔好煮住湊左個仔先, 真係火都黎埋, 大佬鑊鑊個仔都係我煮飯先黎扭計鑊鑊都叫我湊, 叫佢煮飯我湊仔佢又唔肯, 有次我發悔氣話: 乜X都旨意我, 我死X左睇下你旨意邊個, 真係好氣頂~~


子爵府

積分: 10231


53#
發表於 05-10-6 04:56 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

ME TOO. ALWAYS DIFFERENT OPPION.
SOMETIMES WANT HIM DISAPPEAR
THAN I CAN HAVE PEACE.


大宅

積分: 2597


54#
發表於 05-10-6 05:16 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

嘩,,OneTwoThree我同你一樣呀,,,,


大宅

積分: 3773


55#
發表於 05-10-6 12:20 |只看該作者

Re: 我生左仔之後睇老公唔順眼。。

係呀, 我老公都係咁ka......所以有時真係想同佢講"不如你唔好番黎啦, 你返黎屋企重多件製造垃圾既垃圾"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo