想生BB

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   1


大宅

積分: 2878


41#
發表於 11-8-5 12:59 |只看該作者
其實我仲有一個問題,我次次dodo都要用ky,係唔係好難中


大宅

積分: 2820

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


42#
發表於 11-8-5 14:29 |只看該作者
唔好用KY, KY有殺精作用。


大宅

積分: 3835


43#
發表於 11-8-5 14:57 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

我今日day8,下星期排卵期,要加油




男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


44#
發表於 11-8-5 18:11 |只看該作者
回覆 Vixen 的帖子

但唔用,會好難做,而且會痛喎?我上一胎都有用,都BINGO到


複式洋房

積分: 186


45#
發表於 11-8-5 22:41 |只看該作者

引用:其實我仲有一個問題,我次次dodo都要用ky,

原帖由 hichan 於 11-08-05 發表
其實我仲有一個問題,我次次dodo都要用ky,係唔係好難中
試下前奏耐d吖!




禁止訪問

積分: 759


46#
發表於 11-8-5 22:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2878


47#
發表於 11-8-5 22:50 |只看該作者
chrislpy : Thanks for your sharing~

有你咁講我放心d啦。我用因為我c6話乾得滯入唔到,佢話痛wor


大宅

積分: 2878


48#
發表於 11-8-5 22:53 |只看該作者
lpc812 發表於 11-8-5 22:41
試下前奏耐d吖!

我同ex得嫁,不過c6唔得..........我覺得是他的問題......


大宅

積分: 2878


49#
發表於 11-8-5 22:55 |只看該作者
bankwest 發表於 11-8-5 22:41
我都係day 1, 不過係小x後第1個cycle,由頭開始!!! 加油!!!

bankwest 加油!!! 中中中!!!

點評

bankwest  Thank you!!!  發表於 11-8-6 15:25


大宅

積分: 3256


50#
發表於 11-8-6 06:36 |只看該作者
我都係30號day1,又要努力過了, 我大概cycle 30-32 days,請問幾時可以check紅D??


複式洋房

積分: 186


51#
發表於 11-8-6 12:21 |只看該作者

回覆:bankwest 的帖子

甘你休養好就努力過,一齊加油!



點評

bankwest  Thank you! 祝你都早孕!!!  發表於 11-8-6 15:28


複式洋房

積分: 186


52#
發表於 11-8-6 12:24 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

其他jm話大約day12可以了,我今個cycle第一次用紅d,希望check到啦!




大宅

積分: 1861


53#
發表於 11-8-6 17:21 |只看該作者

回覆:31 Jul ~ Day 1 : 又開始(唔知幾時先有B呢?)

7月27 DAY1大家一齊加油




大宅

積分: 3256


54#
發表於 11-8-6 17:44 |只看該作者
回覆 lpc812 的帖子

我都是第一次用,同埋量體溫,希望可以易D中啦!
我失望在很多次了


大宅

積分: 2878


55#
發表於 11-8-6 22:55 |只看該作者
我今天都看了中醫,他開了助排卵的藥,一路開到排卵日,之後再去看就開助著床藥。我問幾時dodo好,他叫我要留意排卵情況,一排就要do,太早無用wor


男爵府

積分: 6137


56#
發表於 11-8-7 01:20 |只看該作者
31/7 day 1 M 快d完唔該


複式洋房

積分: 186


57#
發表於 11-8-7 12:30 |只看該作者

引用:我今天都看了中醫,他開了助排卵的藥,一路

原帖由 hichan 於 11-08-06 發表
我今天都看了中醫,他開了助排卵的藥,一路開到排卵日,之後再去看就開助著床藥。我問幾時dodo好,他叫我要 ...
中e都有藥助排卵?我中e每次都係開d調理既藥粉俾我!你有冇食過排卵藥?是否一定e生開的?可否自己在藥房買?




大宅

積分: 2878


58#
發表於 11-8-7 13:25 |只看該作者
lpc812 發表於 11-8-7 12:30
中e都有藥助排卵?我中e每次都係開d調理既藥粉俾我!你有冇食過排卵藥?是否一定e生開的?可否自己在藥房買 ...

可能你的藥粉已有助排卵的功效,我見我張藥單有一種叫促卵泡湯的藥,不過我昨晚飲完今日流鼻血!
我冇食過排卵藥,我覺得一定要e生開,唔好亂食


洋房

積分: 77


59#
發表於 11-8-7 13:42 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

我同你一樣d m 纏繞左一星期喇!




男爵府

積分: 6137


60#
發表於 11-8-7 21:54 |只看該作者
回覆 Shanb 的帖子

你平時幾多日先完?開始做準備未?

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo