想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3643


41#
發表於 11-8-9 12:36 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

就係因為想吹經, 所以八月咪停工..

唉.. 我真係好煩, 自己又好蠢, 如果聽日CHECK到無.... 都吾知C6會點, 一定超吾開心囉...


大宅

積分: 4874


42#
發表於 11-8-9 12:37 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 12:22
回覆 scytsin 的帖子

你覺得我BINGO既機會大吾大吖??

我都唔知呀~ 其實我都未BINGO, 我只係根據其他媽媽的經驗SUMMARIZE比你聽咋~ 因為我見你紅D條線都好淺下, 我見其他媽媽BINGO的話條線都好深色架~ 不過一日宋黎M一日都未知結果

你不如聽日真係買支CLEARBLUE DIGITAL CHECK下啦, 顯示埋幾多WK果隻呀~ 咁米唔使估估下囉

我見你有用開紅D, 以為你有用紅D CHECK住排卵, 如果有CHECK住就易D知道囉~


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 11-8-9 12:38 |只看該作者

回覆:有好淺線

你22/6day1??



點評

jessying  yes...  發表於 11-8-9 13:56
但求順利  


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 11-8-9 12:47 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 12:36
回覆 涼c9 的帖子

就係因為想吹經, 所以八月咪停工..
你唔講我都唔知原來催經唔可以dodo
唔好俾咁大壓力自己啦, c6一定唔會怪你架, bb要黎佢自然會黎啦, 你唔想要佢都會黎, 相反未係時候既, 你急都急唔黎架



大宅

積分: 3643


45#
發表於 11-8-9 12:48 |只看該作者
回覆 paklok 的帖子

M 第一日係咪叫day 1???


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 11-8-9 12:49 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 12:48
回覆 paklok 的帖子

M 第一日係咪叫day 1???

係啊


大宅

積分: 3643


47#
發表於 11-8-9 12:50 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

吾係崔經吾可以DODO, 只不過覺得好累, 所以吾DODO啫... haha


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 11-8-9 12:51 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 12:50
回覆 涼c9 的帖子

吾係崔經吾可以DODO, 只不過覺得好累, 所以吾DODO啫... haha

點評

jessying  dodo你地覺得吾累架咩...  發表於 11-8-9 14:23


大宅

積分: 3643


49#
發表於 11-8-9 14:25 |只看該作者
回覆 paklok 的帖子

paklok: 你覺得我有冇機吖, 莫非真係好似佢地講咁, 紅綠D吾可以痴埋一齊, 會染到綠D既色???


大宅

積分: 3643


50#
發表於 11-8-9 14:36 |只看該作者
回覆 涼c9 的帖子

你既情況又如何呢??


男爵府

積分: 8245


51#
發表於 11-8-9 16:02 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-9 11:29
回覆 K.K.NG 的帖子

係吖, 我就係吾知點解會有灘跡係度囉... 我7:40用完綠D見無野, 我再訓, 8:45用紅D見到 ...
你紅d未乾就放埋一齊,會令到紅d既淺線過咗去綠d架
所以要乾透哂先可以放埋一齊.


別墅

積分: 898


52#
發表於 11-8-9 16:07 |只看該作者

引用:真係有,+但係岩岩再用綠D,+無線喎...

原帖由 jessying 於 11-08-09 發表
真係有, 但係岩岩再用綠D, 無線喎...
明早用晨尿再驗吧,休息多d




大宅

積分: 3643


53#
發表於 11-8-9 16:10 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

咁我即係無喇....><''


大宅

積分: 3643


54#
發表於 11-8-9 16:12 |只看該作者
回覆 cindygigi 的帖子

如果岩岩有既話, 係咪一定要用晨尿先驗得出 (綠D)??



大宅

積分: 3643


55#
發表於 11-8-9 16:14 |只看該作者
空歡喜一場,.... 我比個中E師同綠D玩左一日, 今日係公司成日都做吾到野, 個心唸中定吾中, 好煩.....好燥......好忟.......:


侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 11-8-9 16:19 |只看該作者

回覆:有好淺線

紅綠d放埋係會染到色,老實講如果你21/6day1, 排卵唔太遲,應該紅d好深色,或者你聽朝晨尿再check check~



但求順利  


大宅

積分: 1509


57#
發表於 11-8-9 16:24 |只看該作者
其實應該紅d深粗十一日驗綠d知不知中不中家


大宅

積分: 3643


58#
發表於 11-8-9 16:34 |只看該作者
回覆 paklok 的帖子

我真係黑到爆, 咁都可以染到色... 白白開心左一陣, 但之後就一直苦惱落去.... 而家超痛苦... 等待簡直想死....


大宅

積分: 3643


59#
發表於 11-8-9 16:37 |只看該作者
回覆 paklok 的帖子

我岩岩做左個實驗, 真係會染色, 綠D真係會有淺控, 結果話我知..直係我無BINGO...... 無.... 無.... 無...... 百無..... 可以慳返支clearblue....


大宅

積分: 3643


60#
發表於 11-8-9 16:37 |只看該作者

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo