想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


大宅

積分: 2335


41#
發表於 11-8-27 00:16 |只看該作者
candydoraemon 發表於 11-8-26 20:05
請問你地排卵后重有無CHECK 紅D, 我由18/8到今天26/8, 紅D 一直有淺線, 點解咁? 咁點CHECK BINGO?:q ...

我多數見到體溫升後嗰日紅D變淺,就唔再CHECK紅D啦。
到DPO D13先開始CHECK,M前有時會有淺線。
所以見到有50%以上,先CHECK埋綠D,唔使咁大壓力。


大宅

積分: 2335


42#
發表於 11-8-27 00:19 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-26 11:55
我今曰都有少少喉嚨痛同鼻水。盡量唔食藥。

我想問你地等bingo其間有無戒口?例如魚生同生豪之類?:questi ...

打算呢個CYCLE開始乖D,會戒生冷嘢。


大宅

積分: 2335


43#
發表於 11-8-27 00:21 |只看該作者
rc108 發表於 11-8-25 22:24
My Day 1 was on 9 Aug. I had used Red D since my Day 10. It started to show line since Day 12 and it ...

個個今期都好乖喎。
我都去開工啦。


大宅

積分: 2335


44#
發表於 11-8-27 00:26 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-25 17:24
係呀,搏到盡今日day18, 仲有10左右開估,希望搏到啦

咁你會快過我有好消息啦。
我今期遲排,應該呢兩日先排,去努力啦。



珍珠宮

積分: 30303


45#
發表於 11-8-27 02:10 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-8-25+17:24+係呀,搏

原帖由 JgB 於 11-08-27 發表
咁你會快過我有好消息啦。
我今期遲排,應該呢兩日先排,去努力啦。
奸爸爹




男爵府

積分: 5346


46#
發表於 11-8-27 08:21 |只看該作者
昨晚睇醫生時都同佢講, 沒有避準備懷孕, 所以她開的藥唔會有問題, 可以放心食. 之後佢仲問我幾時來經? 我話10/8, 她說這兩日可以開工, 所以今晚繼續努力, 只係把聲叫得唔好聽


侯爵府

積分: 24474


47#
發表於 11-8-27 08:46 |只看該作者
d人話bingo同失敗的特徵差不多, 好難判斷....M前同bingo前一樣都會有胸痛


大宅

積分: 2856


48#
發表於 11-8-27 18:16 |只看該作者
JgB 發表於 11-8-27 00:08
KEEP住隔日都好隱陣
你要遷就埋老公嘅時間,又真係要唔好錯過佢喺香港嘅時間呀。
有無CHECK埋體溫 ...

我確實係DAY 12最低溫. 希望大家今次中啦.


大宅

積分: 2856


49#
發表於 11-8-27 18:18 |只看該作者
qwbear 發表於 11-8-27 08:21
昨晚睇醫生時都同佢講, 沒有避準備懷孕, 所以她開的藥唔會有問題, 可以放心食. 之後佢仲問我幾時來經? 我話 ...

今日仲係流鼻水同喉嚨痛嚴重左忍唔住都係要睇醫生, 有消炎藥同抗生素, 怕唔怕架?


男爵府

積分: 5346


50#
發表於 11-8-27 18:27 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-27 18:18
今日仲係流鼻水同喉嚨痛嚴重左忍唔住都係要睇醫生, 有消炎藥同抗生素, 怕唔怕架? ...

抗生素就真係唔知? 你睇醫生時有否同醫生講正準備懷孕, 佢就會開些溫和的藥俾你.


男爵府

積分: 5346


51#
發表於 11-8-27 18:28 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-8-27 08:46
d人話bingo同失敗的特徵差不多, 好難判斷....M前同bingo前一樣都會有胸痛

唉, 所以真係好難知道, 只能希望大家都順利過版啦.


珍珠宮

積分: 30303


52#
發表於 11-8-27 18:56 |只看該作者

引用:Quote:qwbear+發表於+11-8-27+08:21+昨晚睇

原帖由 喵喵^^ 於 11-08-27 發表
今日仲係流鼻水同喉嚨痛嚴重左忍唔住都係要睇醫生, 有消炎藥同抗生素, 怕唔怕架? ...
孕婦應該唔食得抗生素




大宅

積分: 2856


53#
發表於 11-8-27 20:09 |只看該作者

回覆:qwbear 的帖子

我無同醫生講準備懷孕呀。 咁即係唔好食丫?




男爵府

積分: 5346


54#
發表於 11-8-27 22:43 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-27 20:09
我無同醫生講準備懷孕呀。 咁即係唔好食丫?

點解唔同醫生講, 我每次睇醫生都一定會講, 就算唔講, 醫生都會問啦.


大宅

積分: 2856


55#
發表於 11-8-28 00:24 |只看該作者
qwbear 發表於 11-8-27 22:43
點解唔同醫生講, 我每次睇醫生都一定會講, 就算唔講, 醫生都會問啦.

因為我睇呢個係普通西醫, 唔係睇開既婦科醫生丫.....我下次會醒少少架啦!


珍珠宮

積分: 30303


56#
發表於 11-8-28 02:39 |只看該作者

引用:我無同醫生講準備懷孕呀。+咁即係唔好食丫

原帖由 喵喵^^ 於 11-08-27 發表
我無同醫生講準備懷孕呀。 咁即係唔好食丫?
打電話返去問啦




侯爵府

積分: 24474


57#
發表於 11-8-28 08:56 |只看該作者
我上個月就係排卵那星期病了, 食了幾日藥(不是抗生素), 但失敗了.....我都唔知係咪藥影響....但照常計, 身體差一差, 就算唔食藥都可能差d


珍珠宮

積分: 30303


58#
發表於 11-8-28 14:11 |只看該作者

引用:我上個月就係排卵那星期病了,+食了幾日藥(

原帖由 katrinamama 於 11-08-28 發表
我上個月就係排卵那星期病了, 食了幾日藥(不是抗生素), 但失敗了.....我都唔知係咪藥影響....但照常計, 身 ...
係呀,你諗下你唔健康,即胚胎都唔健康...




男爵府

積分: 5346


59#
發表於 11-8-29 10:03 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-8-28 00:24
因為我睇呢個係普通西醫, 唔係睇開既婦科醫生丫.....我下次會醒少少架啦! ...

都唔係, 我睇開既的普通科醫生, 每次都會問是否已懷孕, 以便開藥時提高警覺; 又或者醫生沒有問, 我都會照同醫生講聲先, 怕開了藥性強的藥就麻煩了.


男爵府

積分: 5346


60#
發表於 11-8-29 10:12 |只看該作者
這兩日有分泌, 不過唔多, 可惜身體唔好唔開得工住, 唔知會否錯過機會? 因為之前有人幫我計過,排卵期係29/8, 31/8, 2/9 & 3/9.

希望大家都好快順利過版啦.


首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo