想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


大宅

積分: 4108

畀面勳章


41#
發表於 11-8-22 16:31 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-22 16:26
好似有d機會wor,咩都唔好理,今晚你同你老公做左功課先啦:)
我睇開個私家醫生話,叫我唔好理幾時係排卵期 ...
我等bingo咋..我day14&day15紅d已經深粗左..
而家等派彩..


大宅

積分: 2295


42#
發表於 11-8-22 16:42 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

係lor,睇政府專科次次都要等成2個鐘但見醫生就得嗰2分鐘...
對於我地咁急想要bb嘅人真係冇乜用~




大宅

積分: 2295


43#
發表於 11-8-22 16:47 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

我7月31號day1,仲有8日派彩:)
衷心祝福你bingo
等你好消息:)




大宅

積分: 4108

畀面勳章


44#
發表於 11-8-23 09:19 |只看該作者

引用:我7月31號day1,仲有8日派彩:) 衷心祝福

原帖由 littlebaby1987 於 11-08-22 發表
我7月31號day1,仲有8日派彩:)
衷心祝福你bingo
等你好消息:)
Day 31..temp. 36.82
今朝用左棒棒check得1條線..






子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


45#
發表於 11-8-23 14:13 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-8-23 09:19
Day 31..temp. 36.82
今朝用左棒棒check得1條線..
都未夠1個月,人地話要m到既日子遲至check會準d?一日未黎m,一日都有機呀
我今日至Day2,都唔知幾時至可以開工睇開個醫生又放假,又要睇第二個拎排卵藥LU,勁麻煩!


大宅

積分: 1314


46#
發表於 11-8-23 14:24 |只看該作者
我之前都係冇排卵架,e生開左比我食都係冇排,後尾連續打左2支排卵針宜家有lu....努力左三晚,宜家等緊~

請問其實要幾耐先知有冇bingo既呢?謝謝~

點評

iris222  我就排卵後day 11 check到綠d有控, day 13 check clearblue 就2-3 weeks  發表於 11-8-23 15:44


大宅

積分: 4108

畀面勳章


47#
發表於 11-8-23 14:24 |只看該作者
ilovedogs322 發表於 11-8-23 14:13
都未夠1個月,人地話要m到既日子遲至check會準d?一日未黎m,一日都有機呀
我今日至Day2,都唔知 ...
CYCLE平均32..睇埋聽日就知..
你每個CYCLE去拎1次排卵藥架


大宅

積分: 4108

畀面勳章


48#
發表於 11-8-23 14:25 |只看該作者
babycheema 發表於 11-8-23 14:24
我之前都係冇排卵架,e生開左比我食都係冇排,後尾連續打左2支排卵針宜家有lu....努力左三晚,宜家等緊~

...
排卵後14日後去CHECK CHECK


水晶宮

積分: 64108


49#
發表於 11-8-23 14:42 |只看該作者
ilovedogs322 發表於 11-8-23 14:13
都未夠1個月,人地話要m到既日子遲至check會準d?一日未黎m,一日都有機呀
我今日至Day2,都唔知 ...

我之前睇果個醫生話食左排卵藥最好隔日do, 唔好set死話計好邊日排卵邊日先do, 咁樣會錯失好多機會架喎~~

我試左3個cycle就bingo左

點評

ilovedogs322  多謝你既分享,等我又試下先!  發表於 11-8-28 02:12


大宅

積分: 4108

畀面勳章


50#
發表於 11-8-23 14:47 |只看該作者
原來有多囊都唔係好難中咋喎..
聽咁多JM都話幾個CYCLE就中到..
我都要加油~~


大宅

積分: 2295


51#
發表於 11-8-24 10:30 |只看該作者

回覆:babycheema 的帖子

你食左幾多個cycle嘅排卵藥先去打排卵針呀?




大宅

積分: 2295


52#
發表於 11-8-24 10:36 |只看該作者

回覆:cherrieloy 的帖子

我個醫生都係咁講,佢話完m後2-3日就dodo一次
不過,咁樣真係幾辛苦吓~
次次do完後都要用枕頭墊高patpat同long高對腳~:;pppp::;pppp::;pppp:




大宅

積分: 1314


53#
發表於 11-8-24 10:57 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-8-24 10:30
你食左幾多個cycle嘅排卵藥先去打排卵針呀?

我呢個月mc第五日去睇e生,e生開左一個星期排卵藥比我食,之後返去check仍然冇排,所以先要連續兩日打排卵針,上星期五打第一支,第二日check已經有反應,星期六再打多支,e生叫我地當晚dodo,再用枕頭墊高2個鐘再平訓一個鐘,話bingo機會約5-6成喎~


大宅

積分: 2295


54#
發表於 11-8-24 15:18 |只看該作者

回覆:babycheema 的帖子

咁打一次排卵針要幾多錢呀?




大宅

積分: 1314


55#
發表於 11-8-24 15:24 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

$1000/2針+藥,唔知貴唔貴呀,不過打用紅d check真係有反應~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


56#
發表於 11-8-24 15:25 |只看該作者
babycheema 發表於 11-8-24 15:24
回覆 littlebaby1987 的帖子

$1000/2針+藥,唔知貴唔貴呀,不過打用紅d check真係有反應~
好似ok喎..因為我都未打過..可唔可以pm個醫生比我..
我剩係食緊排卵藥


大宅

積分: 4108

畀面勳章


57#
發表於 11-8-24 15:26 |只看該作者
我今日day 32..
上個cycle係32days..
到今日都仲未有起息..
check左棒棒都係得1條線..
但m又唔黎..
多囊都冇得講cycle係幾多..
因為成日都唔準


大宅

積分: 2295


58#
發表於 11-8-24 15:46 |只看該作者

回覆:babycheema 的帖子

好似吾係好貴...
我諗住再試多一個cycle排卵藥如果吾得就問下可吾可以打針~
希望可以生個龍B啦




大宅

積分: 1314


59#
發表於 11-8-24 15:48 |只看該作者
回覆 樂遙BB 的帖子

pm左比你了,你check下丫~


大宅

積分: 1314


60#
發表於 11-8-24 15:50 |只看該作者
回覆 littlebaby1987 的帖子

唔算好貴,不過就要連續兩日去打,你可以問下你睇開個e生~

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo