自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


子爵府

積分: 10293


41#
發表於 11-8-19 23:41 |只看該作者

回覆:慈母多敗兒 之 港婦 + 港童

個港媽,離曬普




水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 11-8-19 23:58 |只看該作者
cloudwingwing 發表於 11-8-19 17:53
唔好話小童,連80後都覺得係地鐵食野冇問題。
話說有個朋友係 facebook 講自己係地鐵食野,然後俾阿嬸鬧佢 ...

所以好多人見到人地食野都唔會出聲 ,
d 人真係聲大夾惡


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 11-8-20 00:00 |只看該作者


男爵府

積分: 9003

環保接龍勳章


44#
發表於 11-8-20 00:02 |只看該作者


伯爵府

積分: 19902


45#
發表於 11-8-20 00:08 |只看該作者
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


男爵府

積分: 6855


46#
發表於 11-8-20 00:10 |只看該作者
Collintse 發表於 11-8-19 22:54
咁離譜 "食雞"
係, 佢仲坐係到, "MARK"大對腳, 中間放個膠袋. "損"完D骨就吐落個袋到.

點評

洛婷  嘩.....好核突呀 !!!  發表於 11-8-20 00:18


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 11-8-20 00:13 |只看該作者
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


公爵府

積分: 27124


48#
發表於 11-8-20 00:15 |只看該作者
期待2019


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


49#
發表於 11-8-20 00:16 |只看該作者
miffy 發表於 11-8-19 17:41
我覺得偷拍人擺上網好缺德

影人果個又唔知人地做咩要在地鐵食粥?? 會不會小朋友夜晚唔舒服, 朝早趕 ...
早10分鐘起身咪食到早餐囉, 你唔會係朝朝都係地鐵食麵包呱, 我覺得一個月有一兩次真係起身遲左咁食一兩之面包OK囉, 日日老逢咁食就真係好缺德囉, 試想像下地鐵兩排十二個位, 朝朝一人攞住個包來咬係咩場面?

點評

mimi88  完全同意  發表於 11-8-20 13:43


禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 11-8-20 00:18 |只看該作者

回覆:慈母多敗兒 之 港婦 + 港童

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34228

熱血金章


51#
發表於 11-8-20 00:19 |只看該作者
smf 發表於 11-8-19 22:14
我覺得始終對個小朋友影響較大, 如果d同學仔或家長見到呢個post, 呢位小朋友會怎樣? 莫非我地會話抵佢死? p ...

唉! 呢個教訓又真係大左D
但個家長公然攞碗粥出嚟食, 又真係誇左D, 如果佢食個包, 都話幫佢口.
批評人係唔啱, 但個個都唔敢講, D人就以為錯係理所當然. 攞左出嚟接濟褀, 等以後D人都有所警惕. 未必唔係好事.

掉轉頭講, 如果佢係國內既人, 評語會有變嗎?
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


大宅

積分: 2514


52#
發表於 11-8-20 00:21 |只看該作者

回覆:慈母多敗兒 之 港婦 + 港童

我見過有人係地鐵食杯麵




男爵府

積分: 5046

畀面勳章


53#
發表於 11-8-20 00:23 |只看該作者
今日下午2:pm左右,我係港鐵去屯門方向,有個17.18覯仔竟然羅住罐碑酒大搖大坦係車廂飲,樣好似飲好多.最後冇人話佢.


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


54#
發表於 11-8-20 00:27 |只看該作者
我覺得地鐵.. 輕鐵等應該多點宣傳.. 巡視. 若有違反規則就檢控佢地..
因為而家真係周時見到有人喺車廂內公然食嘢.
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


55#
發表於 11-8-20 00:29 |只看該作者
入去睇,初時都以為係啲咩大件事,但原來成段片都係喺度食嘢同個細路除鞋整鼻,雖然佢地係唔啱,但罪不至要咁比人影片放上網囉!

仲要影到佢地個樣咁清楚,唔講個大人吖,如果個細路啲友朋仔或者同學見倒,佢可能會比人笑足一個學期,對佢黎講好似太大懲罰了.拍片果個人可能會覺得好自豪,但佢唔諗吓咁樣對個細路之後有幾大影響,基本上我都唔覺得佢自己有幾好家教囉!


大宅

積分: 3143


56#
發表於 11-8-20 00:31 |只看該作者
我估生果報好快會將這條片做頭條啦!

點評

jolo  好似係前日定尋日頭條 O既片....... 前兩日已有媽咪POST 過啦...  發表於 11-8-20 09:50


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


57#
發表於 11-8-20 00:33 |只看該作者
行得正,企得正。怕咩比人拍片。

佢大庭廣衆咁係車廂內大模私樣咁食野,就預左比人知,比人見到,佢都咁無所謂咯,拍片者咪幫佢一把,比條片大家欣賞囉。


老實講,條例就係條例,咩原因底下食野都係唔啱。
罸你係道理,唔罸你係人情。



大肚婆趕生仔搭的士衝紅都一樣照抄啦。


大宅

積分: 3486


58#
發表於 11-8-20 00:36 |只看該作者
影人果個先最有問題, 以為自己做咗件好偉大嘅事, 完全無諗被影嘅可能會受好大嘅傷害.


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


59#
發表於 11-8-20 00:41 |只看該作者
出聲勸佢地唔好食,我諗佢會大聲過你鬧返你轉頭。

餓親佢個寶貝仔咁點?



大陸人周街大小二便,比人拍片影相就好地地。
拍港人車廂飲食又變左係缺德。

港童捱唔到餓,我地就要容忍佢係車廂進食,
國貨肚痛忍唔到周地賴,但又無人可以體諒下。




香港人,我真係越黎越愛你。。。。的雙重標準

點評

smf  啦。  發表於 11-8-21 21:56
ellielaw  agree....比個like你  發表於 11-8-20 15:19


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


60#
發表於 11-8-20 00:42 |只看該作者
違法當然要罰....但唔係我地自己做法官..私自行刑..

偷拍人然後放上網. 係咪合乎法紀呢?

今天別人被偷拍. 不知什麼時候會發生在自己身上啊....此風不可長...

點評

東南西北  仲要成7分鐘喎!  發表於 11-8-20 00:50
echoo  行得正企得正邊個得閒偷拍你呢?  發表於 11-8-20 00:48
9594  個鏡頭咁正面,咁清楚,咁穩定,我覺得唔係偷拍,係擺明拍 ^^  發表於 11-8-20 00:47
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo