係loh!!! 婆婆一定愛錫自己個孫,仲會好緊張添,未上手就比d時間同空間。育嬰園能照顧到bb生理,仲可以好專業,但bb都好需要親密的愛,專注和人際關係的建立。要睇下大家睇重生理成長 or心理成長。
如果有工人又有老人家睇住,應該會好好。如果單單婆婆湊,又怕佢年紀大,太吃力!有人拍住湊,會好好架啦!
我地個個都係新手媽媽,其實經驗都係從零開始,婆婆都叫做湊大左我地,只係佢d知識太out…………………..
。大家都係到埋黎就食!
講真,我對自己湊bb都一樣,一d信心都無,都係完全生手。都係要時間同bb一起做白老鼠!