婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


41#
發表於 11-8-28 17:44 |只看該作者
而家呢個年代...好多都係男仔自己比...結婚都係後生自己攪掂...



[url=http://lilypie.com][img]


複式洋房

積分: 322


42#
發表於 11-8-30 01:19 |只看該作者
其實都無咩話傳唔傳統既,邊個有錢咪邊個俾o羅,如果6299有幾個仔,個個娶老婆都要佢地俾禮金既咪要俾好多??我地呢d 後生既都鍾意自己搞掂!佢地無主動話幫忙既咪算數o羅,我地結婚果陣都係收過6299一對龍鳳鈪就咩都無啦,其他野都係全部自己搞掂,不過都算做好好啦,都叫做有對鈪!!


子爵府

積分: 11206


43#
發表於 11-8-30 23:38 |只看該作者
faye525 發表於 11-8-27 23:29
回覆 豆丁 的帖子

講左, 但係有面色睇....
咪理佢地la~你地用自己$,想點安排咪點安排lor~


公爵府

積分: 28591


44#
發表於 11-8-31 00:50 |只看該作者
第時亞仔結婚, 我希望我有能力比!!!個仔結婚, 做父母可以幫一把就幫...唔係話要人地賣女過黎, 而係一種接納新抱為屋企人及尊重對方父母既表示...希望到時有錢啦!!!!當然亞仔本身, 我唔駛咁頭痛!!


翡翠宮

積分: 75375


45#
發表於 11-8-31 00:51 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

我成二十年前,自己儲比亞媽,然後當男家比,我媽收咗又靜靜雞比番我,話當係我私己錢,唔好比男家知!呵呵,好笑,自己D錢兜個圈去番自己度,變成私己錢!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


珍珠宮

積分: 43732


46#
發表於 11-8-31 01:57 |只看該作者
老公比呀


男爵府

積分: 5008


47#
發表於 11-8-31 03:16 |只看該作者

引用:如果真係計傳統,係男家俾。但而家嫁女唔同

原帖由 mother904 於 11-08-27 發表
如果真係計傳統,係男家俾。

但而家嫁女唔同以前,古代真係賣女,返外家都係一年一、兩次,新抱嫁入去又唔 ...
原來傳統係男家俾架!因為我結婚嗰時62堅持男家俾禮金。PS:我老公嗰面係好傳統既潮州家庭~~




大宅

積分: 3467


48#
發表於 11-8-31 03:26 |只看該作者
我想我都算好彩遇到個大方又得體的99,話說二十幾年前剛同C6結婚時也是我兩大學畢業之時,老公和我都冇錢,但當時老公又唔想和我分開,所以決定留下來同我在美國結婚,由於我所有家姐結婚時都比兩萬元美金父母作禮金,所以我也要照做,好記得當日老公問99囉禮金時,99對老公說:應該的,人地攻書教學個女到畢業就嫁比你,是應該比的.於是99就寄佐兩萬美元過來給我父母作禮金,而我呀媽比佐5仟美元我當作買金器,並幫我們找酒即數呢!跟著呀媽還借錢給我們買笫一間屋的首期.
所以結婚至現在老公每個月都有自動轉脹給99作家用,而我就過時過節都有比利是和手式等禮物給99.因為佢對我好時我也要對佢好啊!

點評

KT0603  大家有來有往又幾好喎! (金錢和交往)  發表於 11-8-31 11:27


公爵府

積分: 25507


49#
發表於 11-8-31 07:59 |只看該作者
古時啲人結婚係父母之命,由父母搵媒人去物色對象,搵到合適的女仔,男家係要俾禮金表示誠意(你可以話係訂金),女家父母就唔可以再收其他人的聘禮,女家就會用呢啲錢來預備嫁妝,所以當時係男家父母俾禮金。

時至今日,大部分香港人都係自由戀愛,有得選擇對象,有得揀嫁唔嫁娶唔娶,唔係好似以前咁由父母安排,所以我認為呢個時代係應該新人自己俾禮金。正如其他人講,如果要父母俾錢,新人可能要睇父母頭做人。
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


男爵府

積分: 7712

好媽媽勳章 畀面勳章


50#
發表於 11-8-31 08:12 |只看該作者

回覆 回覆:mimi26的帖子

有咩分別?男家咪即係老公,老公咪即係男家



點評

faye525  唔同!!男家係指老公既父母拎禮金出黎, 而家好多都係男仔自己拎架啦~  發表於 11-9-4 18:37


禁止訪問

積分: 102652


51#
發表於 11-8-31 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28591


52#
發表於 11-8-31 11:50 |只看該作者
我家62, 嫁女就識得收人禮金, 個仔娶新抱就唔關自己事, 唔好話禮金酒席啦, 連斟茶果封利是都係$20, 兄弟姊妹利是都要我地封好比佢派..其實都係得果六個人, $20封都係$120, 都要計...講真好心淡羅...

雖然做仔女有本事唔駛靠父母, 我地結婚係我地既事. 但佢真係你既仔黎架, 佢都比左咁多年家用, 交左咁多年租, 水電煤費, 全屋家俬電器丫, 到佢結婚, 做老豆 點可以少少表示都無架? $40娶新抱, 但佢當年攞人地男家禮金好似要左成三萬...仲要係淨袋, 都無做嫁妝比個女!! (SORRY, 激動左少少)


珍珠宮

積分: 39762

開心吸收勳章 醒目開學勳章


53#
發表於 11-8-31 14:19 |只看該作者
係老公比嘅 ~
"女" 人做牛做 "馬" => 媽


大宅

積分: 1361


54#
發表於 11-9-1 16:05 |只看該作者
講真...我自己覺得禮金好似賣女咁,有D女家真係睇得好重.


大宅

積分: 1095


55#
發表於 11-9-1 16:20 |只看該作者
禮金老公比...男家會送金器比你,都冇理由仲比埋禮金既..

點評

faye525  有D男家既金器,都係老公俾錢佢父母買俾個老婆架!!!  發表於 11-9-4 18:38


男爵府

積分: 6832


56#
發表於 11-9-3 23:37 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

禮金老公俾,連6299俾我啲金器都係老公俾錢買嘅!
因老公屋企四兄弟,而佢係搵最多嗰個,佢想6299留返啲錢細佬第時結婚用!
而我就一蚊都無出過,因為一直無返工!




大宅

積分: 4795

好媽媽勳章


57#
發表於 11-9-4 08:16 |只看該作者

回覆 回覆:mimi26的帖子

梗係老公比啦!無野呀?!自己咁大個仔結婚仲好意思叫自己父母幫手比禮金?父母養大自己已勞心勞力,無錢我唔會選擇結婚,就算父母肯幫都唔會要啦!佢地勞碌左大半世,佢地有錢剩都留返比佢地自己去旅行啦!父母唔肯幫手出錢,唔代表係唔爲個仔囉!




大宅

積分: 1876


58#
發表於 11-9-4 09:25 |只看該作者

回覆:請問禮金係老公比,定係男家比?

其實而家乜野年代點解仲要比禮金,又唔係賣女,再且要男仔比,辛苦嘅咪又係對新人,我結婚時沒有比禮金呀媽,呀媽亦沒有要求!




珍珠宮

積分: 38391


59#
發表於 11-9-4 22:12 |只看該作者
禮金係我地自己出返~~

講起禮金我就嬲,係人生一大傷口。

我屋企嫌禮金少,覺得自己嫁左個女好蝕,但又唔諗返轉頭我由工作day1開始到e+做c9,個個月比家用從冇間斷!

我62一早刪大閘同我老公講d好hurt既說話,講到你要結婚自己攪掂,屋企一個仙都唔會幫。其實我都從冇諗過要人幫亦冇開過聲要求過咩,態度洗唔洗咁絕?!

就係咁,兩個家庭對我地結婚就不聞不問。夠鐘就黎飲,食完就走。到兩家既細佬妹結婚,我地就做足禮,但我地結婚,斗零都冇收過,少少心意都冇表示。

大家唔好以為我計較錢,我唔係,我只係心淡我地結婚時冇人理,好似不受歡迎人物咁!不過,由於亦冇人理,我冇欠人人情,今日大條道理唔洗時時見6299,唔洗entertain佢地。
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 38391


60#
發表於 11-9-4 22:24 |只看該作者
marco007 發表於 11-8-31 03:26
我想我都算好彩遇到個大方又得體的99,話說二十幾年前剛同C6結婚時也是我兩大學畢業之時,老公和我都冇錢,但 ...

哇!你99真係好人,我覺得兩萬美元好多架啦,你父母供書教學個女到畢業就嫁人,佢個仔何嘗唔係?!自己都未收個仔家用就要嘔兩萬美元出來,你99真係好大量!當然你父母都好唔話得,幫你首期,你地做後生既就最執福!

我就慘好多,雙方父母唔理唔幫,問都冇問半句,個感覺好差,好單薄淒涼咁!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo