想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


大宅

積分: 4108

畀面勳章


41#
發表於 11-9-17 09:56 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-17 09:15
尋晚無dodo到。岩岩check紅d仲有80%粗。比起尋晚淺了。體溫升左0.08。等緊c6起身就dodo



...
當你見到紅d變淺線+體溫突然跌好多果日就係你既排卵日喇..


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


42#
發表於 11-9-17 11:48 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-17+09:15+尋晚無d

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
當你見到紅d變淺線+體溫突然跌好多果日就係你既排卵日喇..
我甚少有排卵跌溫多數微升微跌後就進入高溫期。希望明天開始高溫




大宅

積分: 3276

畀面勳章


43#
發表於 11-9-17 13:35 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-17 09:15
尋晚無dodo到。岩岩check紅d仲有80%粗。比起尋晚淺了。體溫升左0.08。等緊c6起身就dodo



  ...
當你見到紅d變淺線+體溫突然跌好多果日就係你既排卵日喇..



係咩?咁我咪唔係10\9排?我那天很深色啊!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


44#
發表於 11-9-17 15:21 |只看該作者

sandy997 發表於 11-9-16 23:24
咁你不如睇中e,起碼古定d,多數都係果幾日排先啦


我之前有睇中醫,佢話我身體冇乜問題,唔使特別調理,所以我冇再睇喇!呢個cycle我就d12,d16,d19,d21,d23都有dodo,冇理會佢有線定冇線,今日d25了,等多一個星期到第二個cycle,好快可以揭盅了!


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


45#
發表於 11-9-17 15:38 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-17+09:15+尋晚無d

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
當你見到紅d變淺線+體溫突然跌好多果日就係你既排卵日喇..
紅d開始淺喇。我今朝十點dodo。甘幾時再do好。今晚定明天?俾d意見thanks
myphoto.jpg




大宅

積分: 1585


46#
發表於 11-9-17 16:34 |只看該作者

引用:sandy997+發表於+11-9-16+23:24+咁你不如睇

原帖由 currymama 於 11-09-17 發表
sandy997 發表於 11-9-16 23:24
咁你不如睇中e,起碼古定d,多數都係果幾日排先啦
咁個中e都好老實喎,咁你諗住幾時開始check 紅d呀?你應該早過我check




大宅

積分: 1585


47#
發表於 11-9-17 16:37 |只看該作者

引用:Quote:sandy997+發表於+11-9-17+00:26+係喎

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
我都係諗住排卵後7-8日開始CHECK紅D..
咁你邊日開始check呀?聽你咁講,我都心cc想check




大宅

積分: 1585


48#
發表於 11-9-17 16:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-17+發表當你

原帖由 qqlun 於 11-09-17 發表
紅d開始淺喇。我今朝十點dodo。甘幾時再do好。今晚定明天?俾d意見thanks




...
今日由深轉淺do左,我覺得聽日再do




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


49#
發表於 11-9-17 16:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-17+發表紅d開

原帖由 sandy997 於 11-09-17 發表
今日由深轉淺do左,我覺得聽日再do
謝謝你意見。宜家煲緊花膠湯今晚補下先




大宅

積分: 1585


50#
發表於 11-9-17 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sandy997+於+11-09-17+發表今

原帖由 qqlun 於 11-09-17 發表
謝謝你意見。宜家煲緊花膠湯今晚補下先
我又要飲




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


51#
發表於 11-9-17 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-09-17+發表s

原帖由 sandy997 於 11-09-17 發表
咁個中e都好老實喎,咁你諗住幾時開始check 紅d呀?你應該早過我check



...
哈哈~ 我唔敢比自己太大希望,加上排卵比預期遲,所以打算d40先驗,你呢?




大宅

積分: 1585


52#
發表於 11-9-17 17:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sandy997+於+11-09-17+發表咁

原帖由 currymama 於 11-09-17 發表
哈哈~ 我唔敢比自己太大希望,加上排卵比預期遲,所以打算d40先驗,你呢?



...
我唔知呀,失敗得太多,唔敢check




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


53#
發表於 11-9-17 18:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-09-17+發表

原帖由 sandy997 於 11-09-17 發表
我唔知呀,失敗得太多,唔敢check
我唔比自己太多幻想架!真係唔見m小姐先check,心理上冇咁失望嘛!保持積極開心既心情都容易中d呀!起碼dodo時唔會比壓力自己同c6!




男爵府

積分: 8442


54#
發表於 11-9-17 19:49 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

但係個心都成日諗住"究竟有定冇呢?" 你地會唔會咁架?




大宅

積分: 1585


55#
發表於 11-9-17 20:18 |只看該作者

引用:但係個心都成日諗住"究竟有定冇呢?"+你地會

原帖由 焦糖 於 11-09-17 發表
但係個心都成日諗住"究竟有定冇呢?" 你地會唔會咁架?
會架,仲要覺得有多架,小小痛又會諗可能中




大宅

積分: 1585


56#
發表於 11-9-17 20:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sandy997+於+11-09-17+發表我

原帖由 currymama 於 11-09-17 發表
我唔比自己太多幻想架!真係唔見m小姐先check,心理上冇咁失望嘛!保持積極開心既心情都容易中d呀!起碼dod ...
你有你道理,但一見到m姐就又失望呢




大宅

積分: 1965


57#
發表於 11-9-17 20:56 |只看該作者

回覆 回覆:sandy997的帖子

係呀,成日都都會諗起!




大宅

積分: 3276

畀面勳章


58#
發表於 11-9-17 23:19 |只看該作者
其實真係好難唔唸!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


59#
發表於 11-9-17 23:21 |只看該作者
atny 發表於 11-9-17 13:35
qqlun 發表於 11-9-17 09:15
尋晚無dodo到。岩岩check紅d仲有80%粗。比起尋晚淺了。體溫升左0.08。等緊c6 ...
紅D CHECK到深粗=黎緊24-48小時內先排卵..


大宅

積分: 4108

畀面勳章


60#
發表於 11-9-17 23:23 |只看該作者
sandy997 發表於 11-9-17 16:37
咁你邊日開始check呀?聽你咁講,我都心cc想check
哈哈..CHECK下紅D者..
排卵7日後先開始CHECK


首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo