想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30303


41#
發表於 11-9-1 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+renric+於+11-09-01+發表由da

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
我成日好懷疑紅d信唔信得過
有jm 講過唔係人人work




珍珠宮

積分: 30303


42#
發表於 11-9-1 17:18 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-1+13:09+準呀

原帖由 renric 於 11-09-01 發表
咁你照keep住check紅d, 而且照dodo啦~
你有冇近day14開始2個鐘check一次呀?
2個鐘check一次你哋可能太緊張,攪到生理都亂晒




珍珠宮

積分: 30303


43#
發表於 11-9-1 17:20 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+siutreasure+於+11-9-1+1

原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表
本帖最後由 siutreasure 於 11-9-1 13:38 編輯
你說得對(國語)




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-9-1 17:25 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-1 12:58
我day 9開始check, 日日都係淺色水印
未見過深粗
今日day19,紅d竟然深過之前咁多日

嘩, 同你一樣呀~
我cycle 28-30日, 頗準!!
由day17-19深粗, day20淺控幾乎無咁滯, 就無check day21或打後
咁係咪今個cycle會長d呀?? m會遲來呀??定就算cycle 30, 都一樣係會遲排??
我第一次check紅d, 一check就day19/20先排,
唔check好地地個個月好準!!cycle28-30日



珍珠宮

積分: 30303


45#
發表於 11-9-1 17:30 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-1+12:58+我da

原帖由 rosaki 於 11-09-01 發表
嘩, 同你一樣呀~
我cycle 28-30日, 頗準!!
由day17-19深粗, day20淺控幾乎無咁滯, 就無check day21或打後
我見過有jm話cycle28日,一直以為自己day14排,用紅d發覺day20, 之後7/8日左右就m, 即遲排,唔多正常,個個叫佢睇醫生




大宅

積分: 1509


46#
發表於 11-9-1 18:47 |只看該作者
renric 發表於 11-9-1 16:24
平時cycle幾多架?
我係 35 到啦


大宅

積分: 1509


47#
發表於 11-9-1 18:48 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-1 17:15
有jm 講過唔係人人work
我連續2個月都 wok... 今個月..day 23 都未見到深粗


男爵府

積分: 9691


48#
發表於 11-9-1 23:54 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-1 16:55
以前會想個b靚、咩野似我、咩野似c6
但經過冇左既經歷
係咩都唔需要

我都有諗要似我對眼, 似老公咁高呀, 等等等等....
我諗住生完一個, 隔半年到又努力過啦, 唔想等太耐~
一次過湊2個, 辛苦都係辛苦一陣, 同埋兩個小朋友年紀差唔多可以一齊玩~
(哈哈哈, 我好似諗得太多, 連一個都未生, 仲諗到兩個tim~~ )


男爵府

積分: 9691


49#
發表於 11-9-1 23:56 |只看該作者
wingwong122 發表於 11-9-1 18:47
我係 35 到啦

如果cycle 35, 未咁快有排卵架, 起碼day 16-17先排啦~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


50#
發表於 11-9-2 00:03 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-1+16:55+以

原帖由 renric 於 11-09-01 發表
我都有諗要似我對眼, 似老公咁高呀, 等等等等....
我諗住生完一個, 隔半年到又努力過啦, 唔想等太 ...
早d計劃好架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


51#
發表於 11-9-2 00:11 |只看該作者

回覆:keep住咁多日有線,即係點??

單靠紅d真係唔掂




男爵府

積分: 9691


52#
發表於 11-9-2 00:35 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-2 00:11
單靠紅d真係唔掂
係呀, 要加埋溫度... 但係我太懶了, 成日都冇量到....


男爵府

積分: 8819


53#
發表於 11-9-2 00:48 |只看該作者
回覆 renric 的帖子

您好呀,您今個月有無拿到仔茶呀?我就仲未可以住!
希望您成功啦!!


男爵府

積分: 9691


54#
發表於 11-9-2 08:33 |只看該作者

回覆:MW148 的帖子

你好呀~~ 我8月中已經拎左仔茶啦,不過因為未m到一直都拖住未飲得呀,我今日day 35啦,希望d m快d到啦~~
你要加油呀!希望你都快d bingo啦!




男爵府

積分: 9691


55#
發表於 11-9-2 08:34 |只看該作者

回覆:MW148 的帖子

你好呀~~ 我8月中已經拎左仔茶啦,不過因為未m到一直都拖住未飲得呀,我今日day 35啦,希望d m快d到啦~~
你要加油呀!希望你都快d bingo啦!




男爵府

積分: 6375


56#
發表於 11-9-2 09:03 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-2+00:11+單靠

原帖由 renric 於 11-09-02 發表
係呀, 要加埋溫度... 但係我太懶了, 成日都冇量到....
你盡量去量啦,好好多架



點評

renric  我下一個cycle會架啦~~  發表於 11-9-2 13:50


大宅

積分: 1509


57#
發表於 11-9-2 10:19 |只看該作者
renric 發表於 11-9-1 23:56
如果cycle 35, 未咁快有排卵架, 起碼day 16-17先排啦~~

我今日應該 day 24 到啦.. hahhaha
天天唔係淺線 便是 水印呀


男爵府

積分: 9691


58#
發表於 11-9-2 13:52 |只看該作者
wingwong122 發表於 11-9-2 10:19
我今日應該 day 24 到啦.. hahhaha
天天唔係淺線 便是 水印呀
今個月未見過深粗??
有冇病過or食過中醫藥架?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


59#
發表於 11-9-2 13:53 |只看該作者
wingwong122 發表於 11-9-2 10:19
我今日應該 day 24 到啦.. hahhaha
天天唔係淺線 便是 水印呀
我今日day 19都係呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1509


60#
發表於 11-9-2 16:11 |只看該作者
renric 發表於 11-9-2 13:52
今個月未見過深粗??
有冇病過or食過中醫藥架?

食跟中藥呀..有影響家.. E... 唔係呀

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo