立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表 我成日好懷疑紅d信唔信得過
原帖由 renric 於 11-09-01 發表 咁你照keep住check紅d, 而且照dodo啦~ 你有冇近day14開始2個鐘check一次呀?
原帖由 siutreasure 於 11-09-01 發表 本帖最後由 siutreasure 於 11-9-1 13:38 編輯
伯爵府
積分: 18000
littlezoo 發表於 11-9-1 12:58 我day 9開始check, 日日都係淺色水印 未見過深粗 今日day19,紅d竟然深過之前咁多日
原帖由 rosaki 於 11-09-01 發表 嘩, 同你一樣呀~ 我cycle 28-30日, 頗準!! 由day17-19深粗, day20淺控幾乎無咁滯, 就無check day21或打後
大宅
積分: 1509
renric 發表於 11-9-1 16:24 平時cycle幾多架?
qqj 發表於 11-9-1 17:15 有jm 講過唔係人人work
男爵府
積分: 9691
siutreasure 發表於 11-9-1 16:55 以前會想個b靚、咩野似我、咩野似c6 但經過冇左既經歷 係咩都唔需要
wingwong122 發表於 11-9-1 18:47 我係 35 到啦
公爵府
積分: 29202
原帖由 renric 於 11-09-01 發表 我都有諗要似我對眼, 似老公咁高呀, 等等等等.... 我諗住生完一個, 隔半年到又努力過啦, 唔想等太 ...
積分: 6375
siuangel1 發表於 11-9-2 00:11 單靠紅d真係唔掂
積分: 8819
原帖由 renric 於 11-09-02 發表 係呀, 要加埋溫度... 但係我太懶了, 成日都冇量到....
renric 發表於 11-9-1 23:56 如果cycle 35, 未咁快有排卵架, 起碼day 16-17先排啦~~
wingwong122 發表於 11-9-2 10:19 我今日應該 day 24 到啦.. hahhaha 天天唔係淺線 便是 水印呀
renric 發表於 11-9-2 13:52 今個月未見過深粗?? 有冇病過or食過中醫藥架?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy