想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 657


41#
發表於 11-9-29 08:55 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

各位JM請問宮外孕係唔係陰超照唔到?一定要抽血先驗到呀?




別墅

積分: 914


42#
發表於 11-9-29 12:19 |只看該作者
回覆 Kittymimi223 的帖子

宮外孕係照唔到,譬如塞咗喺輸卵管就照唔到。如果要知到個胎嘅位置就要用腹腔鏡。依家咩情況?


別墅

積分: 914


43#
發表於 11-9-29 12:26 |只看該作者
man_soo 發表於 11-9-29 00:14
v110617~~
我今年9月初發現宮外孕,cut左右邊輸卵管.....身體都開始慢慢恢復,但真係好驚會再宮外孕,個次 ...
要cut 一邊 ?身體恢復後搵個中醫補一補呀,有D中藥成份可以令輸卵管暢順,我上次宮外孕後都補咗4個月,啱啱雖然小產但起碼唔係宮外孕。

你都調理吓,快D康服。


別墅

積分: 657


44#
發表於 11-9-29 12:53 |只看該作者

回覆:面臨第二次小產

我都驚緊呀

係QE抽左血啦(星期一抽在一次,昨天已抽左一次)但係護士話抽血報告有事會立即打電話俾我....好彩而家都冇打黎

4/10號返去再照同睇報告..希望冇事啦

因為我自己都約左私家8/10再睇,只有等





大宅

積分: 3288


45#
發表於 11-9-29 14:50 |只看該作者
回覆 Blueso 的帖子

你好呀!我而家都面臨要打針既惡運了!請問打針後係咪有唔舒服,還可以返工嗎?
因我都唔知道點同公司講又唔知要請幾多日假!唉........


複式洋房

積分: 450


46#
發表於 11-9-29 15:14 |只看該作者
v110617~~

你個中醫師有冇講調理後宮外孕機會大唔大?呢樣野真係令我好down,冇諗過自己會咁,同埋手術後幾耐可以看中醫?


複式洋房

積分: 450


47#
發表於 11-9-29 15:26 |只看該作者
本帖最後由 man_soo 於 11-9-29 15:45 編輯

v110617~~

宮外孕陰超照唔到嗎?但我記個醫生幫我照陰超即刻照,但個時輸卵管己經爆左....


別墅

積分: 914


48#
發表於 11-9-29 22:15 |只看該作者

回覆:man_soo 的帖子

講真,呢D嘢冇絕對。果陣我中藥同針灸雙管齊下令補足四五個月,中醫成日同我講,只要卵胞補得靚自然拕得好,就係咁我正常懷孕,但不幸空心。真係唔知問題喺邊。




別墅

積分: 914


49#
發表於 11-9-29 22:31 |只看該作者

回覆:man_soo 的帖子

咁可能因為爆咗所以照到,我上次2個醫生就照極都照唔到。建議你流完晒血先去睇中醫。




複式洋房

積分: 450


50#
發表於 11-9-29 22:48 |只看該作者
v110617~~


你可否pm中醫師資料比我,我煩緊睇邊個中醫好,謝謝你...


大宅

積分: 2918


51#
發表於 11-9-30 12:46 |只看該作者
回覆 dollar88 的帖子

oh..i m sorry to hear that.... 打完針個排, 係個人虛D...之後就流了大約 1星期血,,,,,医生講得負作用我都無出現, 但唔知點解D手腳係咁甩皮, maybe 抵抗力差左.....
你係咪一直照不到? 但 HCG keep 上升?
希望你早日康復! 加油
The best is yet to come..i believe..


大宅

積分: 2918


52#
發表於 11-9-30 12:48 |只看該作者
本帖最後由 Blueso 於 11-9-30 12:54 編輯

v110617~~
可否也pm中醫師資料比我? i also wanna my 輸卵管有無塞......
thanks so much...just one more ref. for me
The best is yet to come..i believe..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo