想生BB

跳至

首頁
12345...15

尾頁
   3


男爵府

積分: 7119


41#
發表於 11-9-13 13:00 |只看該作者

回覆:九月份剛開始做ivf.. 有經驗的jm一切分享下......

想請問吓整個ivf嘅過程係點樣?係咪逐次計錢,唔成功要再畀?最後,成功率有幾高?謝謝!




大宅

積分: 3070


42#
發表於 11-9-13 14:44 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

今日打第6針醫生已將針藥份量由225減至150, 好似做iui既份量咁, 我有d擔心d蛋唔識大話時話你地打緊針藥期間有冇情緒低落成日都想發脾氣而且係自己忍都忍唔住定還是我太過累了


大宅

積分: 1837


43#
發表於 11-9-13 15:04 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

妳既情況反影妳的身體機能不錯,唔會話唔識大既!妳咪成日諗咁多負面野,對想生BB冇咩好處!
有D JM擔心唔夠旦抽咪仲煩,妳有咁多EGG不需要咁愁!多D旦仲可以有機會留番D雪胎呀!
打緊針藥期間 ﹣ 對我的情緒冇咩大影響,我想係妳諗太多野影響自己心情。反而我係每日打針個陣個人都會緊張D,同打針那段時間有D肚脹,但也OK不算是太大問題。


大宅

積分: 1074


44#
發表於 11-9-13 15:08 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

我睇了皮膚科醫生。話我生風懶,食藥不會影響生Bb. 因我已同佢講左打緊排卵針。但不知是排卵針定皮膚藥影響,我個頭呢2日超多頭油,噚晚冼完頭髮,今曰已超lup... 各位jm有冇呢個情況?噚曰返工同事已問為何個頭咁lup.. 搞到so embarassed.. 聽曰抽血再見周醫生,希望蛋蛋數目及size 理想啦!





大宅

積分: 3070


45#
發表於 11-9-13 15:09 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

有你同我傾下真係好, 我係開針呢6日間已經喊左幾次, 一來c6唔支持我ivf好似孤君作戰咁二來醫生話唔係多蛋就係好因貴精不貴多, 可能我d蛋既質素因太多而下降, 而且醫生昨天幫我再照時見我另一邊輸卵管都腫左, 話懷孕率好低, 我而家打算如果情況真係咁差就抽左蛋先唔放胎住, 而家只係見步行步睇天意啦, 我會睇開d, 多謝你


大宅

積分: 3461


46#
發表於 11-9-13 15:10 |只看該作者

引用:回覆+eggshell+的帖子 今日打第6針醫生已

原帖由 siu_lo 於 11-09-13 發表
回覆 eggshell 的帖子

今日打第6針醫生已將針藥份量由225減至150, 好似做iui既份量咁, 我有d擔心d蛋唔識大 ...
我反而係頭5日打150,第6日覆診,醫生叫加藥,打225,第7日開始加多支抑制針...連打三日,第十日再去覆診,姑娘幫我打多日225同抑制針,到第11日,上午去俾姑娘打多支抑制針,夜晚就去醫院打排卵針,跟住隔日就抽蛋蛋




大宅

積分: 1074


47#
發表於 11-9-13 15:12 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

Siu Lo.. 有冇話你知有幾多個卵泡呀?size 如何?




大宅

積分: 3070


48#
發表於 11-9-13 15:19 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

醫生話我每邊都有over10粒夾埋有30粒唔出奇, 只係話粒粒一樣咁細冇講size, 下次我問下醫生先。我問醫生我係咪多囊佢又話我m咁準時唔會係


大宅

積分: 3070


49#
發表於 11-9-13 15:47 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

咁總共抽左幾多粒?




大宅

積分: 2447


50#
發表於 11-9-13 17:11 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

E...我都係哦! Day3照果陣已經有成17粒卵泡啦,醫生都話打埋針可能有成30幾粒都唔奇, 不過我都有D擔心架,所以醫生頭兩日開112.5比我咋, 之後兩日打150...16/9再返去醫生度照,唔知佢地到時點呢???


大宅

積分: 1074


51#
發表於 11-9-13 19:09 |只看該作者

回覆:大同寶寶 的帖子

聽曰覆診,有些緊張,希望千萬不要有水波吸哂d藥,粒粒卵泡都識大




大宅

積分: 1837


52#
發表於 11-9-13 22:09 |只看該作者
siu_lo 發表於 11-9-13 15:09
回覆 eggshell 的帖子

有你同我傾下真係好, 我係開針呢6日間已經喊左幾次, 一來c6唔支持我ivf好似孤君作戰 ...
嘩,siu_lo, lolonorma, ice_kiola 妳地對藥的反應幾好咁喎! 打咁少份量便夠

siu_lo - 的確係貴精不貴多,但我d旦少,生長也不一, 胚胎的grade又麻麻地. 等下一cycle放胎也冇壞,因不用打針會自然d,冇咁大壓力! 加油!呢度大把jm 互相支持. 唔好喊咁多對身體唔好呀!
咁妳c6 想不想要小孩? or, 只是覺得ivf刻意?

點評

siu_lo  你蛋小可能質量仲好呢, 有jm得一粒受精都掂左  發表於 11-9-14 00:20


大宅

積分: 3461


53#
發表於 11-9-13 22:25 |只看該作者

引用:聽曰覆診,有些緊張,希望千萬不要有水波吸

原帖由 august2000 於 11-09-13 發表
聽曰覆診,有些緊張,希望千萬不要有水波吸哂d藥,粒粒卵泡都識大
水泡?點解你有水泡醫生都照俾你開針既??

我之前個cycle都照到有水泡,醫生唔俾我開針,因為d針藥會刺激到水泡...
所以我等多一個cycle, 水泡消失先開始...




大宅

積分: 3461


54#
發表於 11-9-13 22:33 |只看該作者

引用:Quote:siu_lo+發表於+11-9-13+15:09+回覆+e

原帖由 eggshell 於 11-09-13 發表
嘩,siu_lo, lolonorma, ice_kiola 妳地對藥的反應幾好咁喎! 打咁少份量便夠

siu_lo - 的確係貴精不貴多,但 ...
其實我都唔知個劑量算唔算多,不過每次見醫生佢都話反應唔錯,所以,我信醫生會幫我作最適合既決定



點評

eggshell  of course, 醫生會作出合適的判斷  發表於 11-9-13 22:35


大宅

積分: 1074


55#
發表於 11-9-13 22:38 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

Lolo.. 我唔知那2個是否水波/泡,醫生都冇同我講。但因day 3已有2個卵泡size 7-8mm 大,聽jm 講可能係水波。我當時都有問周醫生驚唔驚呢2個太大,佢又話都可以一試。完全冇同我講如果係水波/泡會有機會吸收哂d 藥!
Lolo.. 咁你那時的水波有幾大呢?同正常的卵泡點分辨?




大宅

積分: 3070


56#
發表於 11-9-13 22:42 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

我係day3開始打第一針之前醫生已經同我講每邊over 10粒蛋, 我想蛋多但我只怕佢地太多每一粒都唔識大, 希望聽日番去見到佢地生生性性粒粒都曉大啦


大宅

積分: 3070


57#
發表於 11-9-13 22:44 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

祝你明天有好消息係蛋唔係水泡, 記得上黎update


大宅

積分: 3461


58#
發表於 11-9-14 00:14 |只看該作者

引用:Lolo..+我唔知那2個是否水波/泡,醫生都冇

原帖由 august2000 於 11-09-13 發表
Lolo.. 我唔知那2個是否水波/泡,醫生都冇同我講。但因day 3已有2個卵泡size 7-8mm 大,聽jm 講可能係水波 ...
咁醫生又冇講個水泡有幾大喎...但之後嗰個cycle day2照就冇咗個水泡......跟住醫生就幫我兩邊卵巢數咗十三個卵泡,又係冇講size,到開針後第一次覆診先講size




大宅

積分: 1074


59#
發表於 11-9-14 10:15 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

今曰day8, 剛去驗血,今次只驗LH咋喎,所以只需$300, 上次要成$1050 (驗e2, fsh, lh).. 可以慳返些。下午睇完醫生再同大家報告!




子爵府

積分: 10045

畀面勳章 環保接龍勳章


60#
發表於 11-9-14 10:51 |只看該作者
點解d8要驗LH, 你放雪胎呀?

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo