想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7674


41#
發表於 11-10-6 22:36 |只看該作者

引用:回覆+rcbaby+的帖子 謝謝!呢個MOMENT,+我

原帖由 patpatbb 於 11-10-06 發表
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝!呢個MOMENT, 我應該介口介什麼?
生冷寒涼
煎炸熱氣
鮮奶 木瓜 香蕉苦瓜芥蘭西瓜意米蘭涼茶




男爵府

積分: 6718


42#
發表於 11-10-7 17:42 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀!原來鮮奶都唔得?

今COFFOE AND MILK TEA, OK MA?

另外, 我想問下做IUI先前果幾天仲要不要照檢查呀?



男爵府

積分: 7674


43#
發表於 11-10-9 15:51 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-7 17:42
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀!原來鮮奶都唔得?

no, no coffe or tea
咖啡因會令子宮收縮同影響你訓覺

iui 之前一般都唔會再做檢查, 你打左破EGG針未 ?


大宅

積分: 1758


44#
發表於 11-10-9 16:26 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我覺得他比較cool, 不會主動跟我們溝通, 自己又不知道應問什麼, so每次都見他時都是靜到蚊飛過都聽到, 你可以準備好多d問題, 希望妳一次bingo!


男爵府

積分: 8779


45#
發表於 11-10-9 17:02 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

最終,你有咗ivf未呀???? 係唔係搵dr lo.????


男爵府

積分: 6718


46#
發表於 11-10-9 17:30 |只看該作者
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀, 我等緊m到, 應仲有一星期見紅就開始拉! 我仲打破EGG針、正常如無問題是否打七天七枝破EGG針就得架拉! then回診所做手術做iui、訓半粒鐘、then至快等一個月才檢查到是否bingo、就是這樣的過程嗎?? thx thx!


男爵府

積分: 6718


47#
發表於 11-10-9 17:35 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

系呀, 初頭見到佢都好cool同埋佢唔系好眼contact。後來慢慢傾落左、佢就有笑容同有些幽默感、上次同佢傾左個半鐘、今才有番d信心。um......希望我同c6都夾到佢拉! 我來緊下個星期左右應見紅就見佢、我都希望大家一起bingo拉!以你地經驗所知、多數(touch wood)要做幾多次iui成功率大d, 而小妹今年31age拉! 同經濟方面都要有預算!thx....

其實心裡面很擔心、但系我要同自己講加油、鳴......


男爵府

積分: 7674


48#
發表於 11-10-9 18:16 |只看該作者

引用:回覆+rcbaby+的帖子 謝謝呀,+我等緊m到,+

原帖由 patpatbb 於 11-10-09 發表
回覆 rcbaby 的帖子

謝謝呀, 我等緊m到, 應仲有一星期見紅就開始拉! 我仲打破EGG針、正常如無問題是否打七 ...
Oh I thought u started
Well, it depends he give u pills or needle but it's only 5 days medicine and then 破卵針is around 36 hours b4 iui day




大宅

積分: 1758


49#
發表於 11-10-9 18:31 |只看該作者
回覆 denise333 的帖子

我原本想12月揾Dr Lo 做 ivf, 但剛剛昨天約到2月見仁安董e生, 所以宜家心大心小, 因為我工作和屋企也在沙田, 仁安方便好多, 但年尾時間好, 希望這兩個月自然Bingo便好了


大宅

積分: 1758


50#
發表於 11-10-9 18:40 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我想你們跟他都會合得來我又不知道iui成功率會否一次比一次高, 但聽說如果3次iui失敗, 便可試下ivf, 以我的情形 (c6 丁丁形態得3) 都是ivf較適合!


男爵府

積分: 8779


51#
發表於 11-10-9 20:51 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

你自己考慮囉,如果講方便緊係仁安啦,因為兩三日就要返去睇一次(兩個星期度),但你自己考慮返個醫生同價錢.
我喺dr lo度睇都OK,因為每次都唔係點洗等,係間中一次半次囉.
我自己都喺元朗返工的,而睇DO LO就要去中環,我出去時都係夾中午食飯時間出去,來回車程都要兩個鐘.睇去好快,十分鐘左右都睇完


男爵府

積分: 8779


52#
發表於 11-10-9 20:52 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

希望你呢兩個月可以自然中啦....haha..祝一切順利&心想事成


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


53#
發表於 11-10-9 21:07 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

其實你好偉大同忍得, 你真是個好太太呢, 加油

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo