想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2188


41#
發表於 11-10-6 08:33 |只看該作者
今朝bbt跌到低過coverline,得36.52度, 應該今次都係得個吉!




子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


42#
發表於 11-10-6 08:53 |只看該作者
回覆 mrs.ratts 的帖子

一日M小姐未黎, 都仲有機.
我913 day 1
Monkey媽媽


大宅

積分: 3575


43#
發表於 11-10-6 12:28 |只看該作者
mrs.ratts 發表於 11-10-5 18:56
我通常朝早醒時check, when I wake up, C6 pass me the thermometer, I try not to move at all. Every mor ...

我通常1點訓覺, 6:45-7:00am呢段時間check ka, 多數係36.8c
尋日放假我一訓訓到10:30先醒, check係37, 我估係愈遲愈高溫

我唔係日日check ka, 通常係幾日check一次, 睇下會唔會跌, 如果跌就肯完來m, 好準


大宅

積分: 2188


44#
發表於 11-10-6 22:45 |只看該作者
yes, 我啱啱m到左lu!! 勁準呀!!



大宅

積分: 3358


45#
發表於 11-10-6 22:49 |只看該作者

引用:今朝bbt跌到低過coverline,得36.52度,+應該

原帖由 mrs.ratts 於 11-10-06 發表
今朝bbt跌到低過coverline,得36.52度, 應該今次都係得個吉!
我都係9月12 day 1, 今早體溫跌咗0.5,去到36.30,




大宅

積分: 3575


46#
發表於 11-10-7 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.ratts+於+11-10-06+發表

原帖由 kawaiibebe 於 11-10-06 發表
我都係9月12 day 1, 今早體溫跌咗0.5,去到36.30,
我冇check體溫,我係日日都check紅d但都白雪雪




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-10-10 11:48 |只看該作者
mrs.ratts 發表於 11-10-6 22:45
yes, 我啱啱m到左lu!! 勁準呀!!
你25,26排, 咁快來m既??
唔係話排卵後唔夠14日來m係唔正常的嗎??如果26排, 咁應該今日先到喎, 唔係咩??


伯爵府

積分: 15236


48#
發表於 11-10-10 12:08 |只看該作者

回覆:唉!今日912又Day1la!!

有希望的,怒力呀




大宅

積分: 2188


49#
發表於 11-10-10 13:31 |只看該作者
我m cycle 得26日, check 返原來係9月24號低溫,25號開始高溫到10月06號, 高溫共11日, 不過我朋友bbt chart 高溫期從來長5過9日都有左仲生埋tim, so I think 我都ok 掛?


大宅

積分: 3575


50#
發表於 11-10-10 15:59 |只看該作者
我今日無check 體溫呀, 紅d有淺線, 我估應該仲有2日夠14日高溫, 希望唔好跌溫啦

點評

mrs.ratts  hope good news from u soon!!  發表於 11-10-11 09:47

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo