想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


別墅

積分: 922


41#
發表於 11-9-15 19:10 |只看該作者
我都係ar~
自從開始左b計劃之後就成日都覺得自己已經有左,成日都覺得下腹有r拉扯針拮的感覺,我覺得係心理作用居多,成日想快d可以check但又未check得,真係度日如年lor~我又係always咁remind自己唔好行咁快,唔食ice cream唔飲凍野唔食魚生,連飲hot milk tea都覺得好似罪過咁(d人話熱奶茶濕熱ma)
and then日日上bk,我本來已經夠神經質ga啦,而家簡直係精神崩潰ar~


複式洋房

積分: 214


42#
發表於 11-9-15 19:26 |只看該作者
Haha 我雖然係第一個cycle, day 1 係19/8, 仲有幾日。但我諗我都有呢個症後群,以前每日一coffee,又愛食生蠔、蟹,又會飲下酒relax下,食飯時高興d! 依家就樣樣都介晒,仲一肚餓就食野,驚餓親BB! Bingo 左都抵d 吖!依家又唔知有無Bingo 到!唯有忍耐d等下啦!

Btw, 大家一齊努力呀^^

點評

ella0628  我day 1 是817,不過尋晚剛剛黎左m喇... 睇黎我今個cycle又要繼續病發-_-"  發表於 11-9-17 03:23


複式洋房

積分: 214


43#
發表於 11-9-15 19:37 |只看該作者
仲有,8月尾做facial時無為意,做左個精華導入,要自己攞住枝棒果d(因為要有正負極),個facial姐姐又帮我電d暗倉,個晚突然諗起唔做得呢d, 即刻超驚!唯有安慰自己無事既,要記住以後唔好啦!


別墅

積分: 922


44#
發表於 11-9-15 19:38 |只看該作者
我都係第一個cycle ar,最驚係察覺自己第一個cycle已經顛成咁,touch wood失敗左,我又會不停檢討,and then下一個cycle又更加緊張,剛剛同老公shared my feeling, 佢下令我唔准諗唔准上bk喇~


複式洋房

積分: 214


45#
發表於 11-9-15 21:17 |只看該作者
又好難完全唔諗同完全唔上BK, 唯有叫自己 take it easy啦,好似我頭先提及果個facial甘,唔做都做左囉,唯有同自己講無事law! 至於上BK,試下定下上網時間的上限,以免自己太專注喺呢條事上面。


侯爵府

積分: 20786


46#
發表於 11-9-15 22:39 |只看該作者

引用:我八月尾終於BINGO左, 但之前都有晒大家講

原帖由 Diorsnow 於 11-09-15 發表
我八月尾終於BINGO左, 但之前都有晒大家講的「症候群」, 成日疑神疑鬼, 除了介口, 連浸浴都唔敢, 做LASER脫 ...
恭喜曬你呀~其實我八月都bingo左,但宮外孕冇左所以我好清楚果d癥狀:乳頭痛,頭痛,晨早想嘔,—天光就餓醒左,累,上斜路更覺累,身體發熱但冇發燒,脈博跳得好大力。我覺得自己仲準過驗孕棒




大宅

積分: 2961

開心吸收勳章


47#
發表於 11-9-15 23:47 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我join facial plan全部都係做機,點算?
真係有影響??
上次會唔會係咁所以唔成功~~




別墅

積分: 506


48#
發表於 11-9-16 00:02 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

唉!成日都有呢個症狀.....




大宅

積分: 1139


49#
發表於 11-9-16 10:38 |只看該作者
我上個cycle 都有lee d 症狀, 不過今個cycle 我會叫自己relax d, 因為我相信係有既就唔會咁易走, 唔係你既, 再小心都無用, 咁神經質咁大壓力反而令cycle 唔準仲衰(我上個cycle 就係咁delay 左mc)


大宅

積分: 2277


50#
發表於 11-9-16 10:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Diorsnow+於+11-09-15+發表我

原帖由 fionstone 於 11-09-15 發表
恭喜曬你呀~其實我八月都bingo左,但宮外孕冇左所以我好清楚果d癥狀:乳頭痛,頭痛,晨早想嘔,—天光就 ...
啲徵狀我全部中哂呀!



點評

ella0628  咁你要check下喎..可能係bingo左 (祝成功祝成功!!)  發表於 11-9-17 03:24


大宅

積分: 1683

畀面勳章


51#
發表於 11-9-16 10:50 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

咁你check左未呀???

我都有部份徵狀, 不過就無嘔, 我都仲等緊呀.............


大宅

積分: 2277


52#
發表於 11-9-16 11:01 |只看該作者

引用:回覆+桃桃+的帖子 咁你check左未呀???+我

原帖由 mama_2001 於 11-09-16 發表
回覆 桃桃 的帖子

咁你check左未呀???
尋日放工check過,白雪雪,安慰緊自己係因為太早未check到!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


53#
發表於 11-9-16 11:05 |只看該作者
回覆 桃桃 的帖子

可能未check倒啫, 一日m未黎都仲有機會

點評

ella0628  同意!!!可能遲d 桃桃先check到!唉.我今個cycle又唔駛check喇T_T  發表於 11-9-17 03:25


大宅

積分: 2277


54#
發表於 11-9-16 11:06 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我個胸真係前所未有咁咁痛呀!
今日連邊乳頭都痛埋




大宅

積分: 2277


55#
發表於 11-9-16 11:06 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

打漏咗係"左邊"!




大宅

積分: 1683

畀面勳章


56#
發表於 11-9-16 11:10 |只看該作者
我每次m前都會胸痛, 所以都唔知係bingo定係m come


大宅

積分: 2277


57#
發表於 11-9-16 11:13 |只看該作者

引用:我每次m前都會胸痛,+所以都唔知係bingo定係

原帖由 mama_2001 於 11-09-16 發表
我每次m前都會胸痛, 所以都唔知係bingo定係m come
我都會痛,但唔會好痛!




別墅

積分: 922


58#
發表於 11-9-16 11:18 |只看該作者
BubebubeNick 發表於 11-9-15 21:17
又好難完全唔諗同完全唔上BK, 唯有叫自己 take it easy啦,好似我頭先提及果個facial甘,唔做都做左囉,唯 ...

係ar~我點可能唔上bk吖~正如我結婚之前都日日蒲esd,又係中晒毒咁ga~


別墅

積分: 922


59#
發表於 11-9-16 11:20 |只看該作者
本帖最後由 kimberleylam 於 11-9-16 11:33 編輯
桃桃 發表於 11-9-16 11:13
我都會痛,但唔會好痛!

me too~我而個胸都痛,但我唔敢猜測痛法的分別,費事希望愈大失望愈大,不過如果m come就唔會咁早痛lor~


禁止訪問

積分: 5376


60#
發表於 11-9-16 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo