想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2295


41#
發表於 11-9-16 17:14 |只看該作者

引用:請想清楚,第日到你想要就難d呀....

原帖由 bankwest1 於 11-09-16 發表
請想清楚,第日到你想要就難d呀....
不想要的偏偏有,想要的日盼夜盼都冇!
一個小生命要出世真係唔容易!




大宅

積分: 1512


42#
發表於 11-9-16 17:38 |只看該作者
版主真的不要的話, 請先同BB講, 叫佢投胎黎我度, 我同老公會好錫佢.

唔該晒~!

點評

rosaki  好搞笑!!你真Cutie!!  發表於 11-9-16 19:00


大宅

積分: 2295


43#
發表於 11-9-16 18:16 |只看該作者

引用:版主真的不要的話,+請先同BB講,+叫佢投胎黎

原帖由 karenwongwong 於 11-09-16 發表
版主真的不要的話, 請先同BB講, 叫佢投胎黎我度, 我同老公會好錫佢.

唔該晒~! ...
講得好!




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-9-16 19:02 |只看該作者
karenwongwong 發表於 11-9-16 17:38
版主真的不要的話, 請先同BB講, 叫佢投胎黎我度, 我同老公會好錫佢.

唔該晒~! ...
應該叫佢下次小心D投胎,揀注好人家!!



珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


45#
發表於 11-9-17 21:32 |只看該作者

回覆:求救






大宅

積分: 1683

畀面勳章


46#
發表於 11-9-18 02:21 |只看該作者
littlebaby1987 發表於 11-9-16 16:51
1.如果你係講笑或者玩嘢......
想同你講生BB係一件極認真的事,唔可以攞黎搞笑或玩嘢!好多JM爲左要一個小 ...

講得好!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


47#
發表於 11-9-18 02:26 |只看該作者
karenwongwong 發表於 11-9-16 17:38
版主真的不要的話, 請先同BB講, 叫佢投胎黎我度, 我同老公會好錫佢.

唔該晒~! ...
karen 好野
讚成呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 4667


48#
發表於 11-9-18 02:38 |只看該作者
你無嘢呀!!! 我喊住想生呀!!!!而家你黎呢度問有冇得唔要...
唔該你唔好喺度刺激我地呢啲想做媽媽的人吧...Please


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


49#
發表於 11-9-18 11:39 |只看該作者
回覆 karenwongwong 的帖子

講得好呀!!!!呢隻好多mammy都會好期待佢可以黎架~~~~


洋房

積分: 80


50#
發表於 11-9-18 14:26 |只看該作者
殺人兇手,, fuxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxk


別墅

積分: 506


51#
發表於 11-9-19 15:52 |只看該作者
回覆 karenwongwong 的帖子

我都係咁話

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo