想生BB

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 11-9-30 18:48 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-30 18:17
嘩!恭喜哂呀。
唔洗再check喇,快D去睇醫生啦。

有其他JM教day 30先去睇醫生, 太早醫生驗唔到


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 11-9-30 18:51 |只看該作者
cora4ever 發表於 11-9-30 18:42
恭喜呀!原來clearblue咁勁,之前好多jm話綠d要排卵後十幾日先驗到。如果唔放心就去診所驗啦



...

今日係排卵後12日, 我cycle 25 day only~


男爵府

積分: 8511


43#
發表於 11-9-30 23:12 |只看該作者
manionb 發表於 11-9-30 18:45
有時未必咁快check到, 如M未黎, 過幾日再check下

CLEAR BLUE好準架喎, 你應該BINGO啦. 小心身體呀.

點評

manionb  thanks ~~  發表於 11-10-1 00:12


大宅

積分: 2142


44#
發表於 11-9-30 23:43 |只看該作者
manionb 發表於 11-9-30 18:51
今日係排卵後12日, 我cycle 25 day only~

CYCLE 25日都中, 比到呢度CYCLE短嘅JM好多鼓勵~
有無心得分享呀? 比我哋偷下師


別墅

積分: 736

畀面勳章


45#
發表於 11-9-30 23:48 |只看該作者
唉....等待既心情真係好難過呀

我都係9月8日DAY 1架...但Cycle就38-50都試過...真係好難估

祝你地成功啦!!!


大宅

積分: 2142


46#
發表於 11-9-30 23:51 |只看該作者
zanis 發表於 11-9-30 23:48
唉....等待既心情真係好難過呀

我都係9月8日DAY 1架...但Cycle就38-50都試過...真係好難估:igiveu ...

CYCLE咁長,真係好難捱,你都加油呀!
有無睇中醫調理下?


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-10-1 00:09 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-9-30 23:43
CYCLE 25日都中, 比到呢度CYCLE短嘅JM好多鼓勵~
有無心得分享呀? 比我哋偷下師
...

聽你咁講係咪CYCLE短難中D

心得就無乜, 過程分享下, 我今次第一胎又高齡, 第三個cycle, 哈哈笑個晚dodo, 之後一日再dodo, 跟住等派彩


大宅

積分: 2142


48#
發表於 11-10-1 00:13 |只看該作者
manionb 發表於 11-10-1 00:09
聽你咁講係咪CYCLE短難中D

心得就無乜, 過程分享下, 我今次第一胎又高齡, 第三個cycle, 哈哈笑 ...

你又比多啲希望我哋等緊嘅JM啦.
CYCLE太短或太長真係難啲, 聽你咁講, 你應該無睇過醫生呢?
咁快就中, 真係好替你開心.
之後一日, 係隔咗一日, 定連續兩日呀?
想攪清楚, 嘻嘻~

PS: 好好休息, 祝你同健健康康!


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 11-10-1 00:42 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-1 00:13
你又比多啲希望我哋等緊嘅JM啦.
CYCLE太短或太長真係難啲, 聽你咁講, 你應該無睇過醫生呢?
咁快 ...
無睇過醫生呀, 諗住過多幾日先


哈哈笑及之後一日dodo, 即係連續兩日呀



係呢你cycle長唔長? 第幾個cycle呀


複式洋房

積分: 310


50#
發表於 11-10-1 07:18 |只看該作者

回覆:manionb 的帖子

咁你係咪bingo左呀,Day 1係幾號?我前幾個cycle都無咩谷胸,但今次就好明顯脹左好多,尋晚又肚疴喎,同埋呢幾日好易睡著。




侯爵府

積分: 24474


51#
發表於 11-10-1 10:10 |只看該作者
hpsweetbaby 發表於 11-9-30 07:13
我谷左幾日,感覺肥左D,有小小谷胸,但我就無計劃到既,因為剛剛仔仔才九個月大,唔知係咪中左。day1 7/9, ...

人地話生完一年內再有機會好大.


大宅

積分: 2142


52#
發表於 11-10-1 12:12 |只看該作者
manionb 發表於 11-10-1 00:42
無睇過醫生呀, 諗住過多幾日先

我第9個CYCLE啦。
CYCLE多數28/29,係上個月唔知係咪食咗中藥,變咗31。
希望好快同你一樣中獎啦。

點評

manionb  一定  發表於 11-10-1 12:25


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 11-10-1 12:29 |只看該作者
hpsweetbaby 發表於 11-10-1 07:18
咁你係咪bingo左呀,Day 1係幾號?我前幾個cycle都無咩谷胸,但今次就好明顯脹左好多,尋晚又肚疴喎,同埋 ...

8 SEPT day 1 早幾日都肚疴呀


別墅

積分: 822


54#
發表於 11-10-1 12:48 |只看該作者
點解會肚疴嫁? 你洗唔洗去睇吓中醫或者西醫呀?小心身子, 唔好輕視呀

點評

manionb  可能自己腸胃唔太好, 所以周不時會肚疴, 有D習慣左  發表於 11-10-1 17:05
強媽咪


別墅

積分: 736

畀面勳章


55#
發表於 11-10-1 12:58 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

係呀....真係預計唔到呀!!!

我無睇開中醫呀....睇中醫會有幫助??


大宅

積分: 2142


56#
發表於 11-10-1 13:03 |只看該作者
zanis 發表於 11-10-1 12:58
回覆 小幸兒 的帖子

係呀....真係預計唔到呀!!!

其實我都唔知有無幫助架。
但有個好朋友睇咗,真係成功有。
咁我一向手腳容易凍,又怕凍。
都想整暖個身體。


別墅

積分: 736

畀面勳章


57#
發表於 11-10-1 13:07 |只看該作者
係呀....你朋友睇邊間呀??


大宅

積分: 2142


58#
發表於 11-10-1 13:19 |只看該作者
zanis 發表於 11-10-1 13:07
係呀....你朋友睇邊間呀??

我唔敢介紹你住。
因為呢度無人提過,我都係試咗兩個月,第一個月經痛少咗,但第二個月痛咗十幾個鐘。
我都係適應中,等我解決咗我經痛嘅問題,或手腳明顯無咁易凍,我一定同呢度嘅JM分享。


大宅

積分: 2142


59#
發表於 11-10-1 13:20 |只看該作者
manionb 發表於 11-10-1 12:29
8 SEPT day 1 早幾日都肚疴呀

你依家有大有細,小心喎!
快啲去睇醫生呀。

點評

manionb  知道  發表於 11-10-1 17:08


別墅

積分: 736

畀面勳章


60#
發表於 11-10-2 02:51 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

好丫 希望你都快d bingo la:)我依幾日個肚都陰陰地痛丫 腰骨又痛
你會唔會甘架?




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo