想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 37295


41#
發表於 11-9-18 21:27 |只看該作者
Y食黑朱古力有效? 準備做人,要現在開始食黑古力+花膠嗎?
請指教, 謝!


大宅

積分: 2128


42#
發表於 11-9-18 22:08 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

維記




複式洋房

積分: 110


43#
發表於 11-9-18 22:19 |只看該作者
係呀...ec 話要訓多d, 唔可以運動, 同拎重野...祝大家都bingo!


大宅

積分: 4254


44#
發表於 11-9-18 22:58 |只看該作者

引用:我食呢隻90%+ +

原帖由 dedeedward 於 11-09-18 發表
我食呢隻90%
每日食幾多?





男爵府

積分: 6137


45#
發表於 11-9-18 23:14 |只看該作者
回覆 yuki1437_hk 的帖子

THX ,唔好意思維記好似都有2隻味揀?????


男爵府

積分: 6108


46#
發表於 11-9-18 23:16 |只看該作者
回覆 108801 的帖子

下...我連續2個都去左做運動...


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-9-19 10:04 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-19 10:37 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 23:16
回覆 108801 的帖子

下...我連續2個都去左做運動...

無問題的~
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4236362&extra=page%3D2


另外有bingo了的jm話黑朱古力有充血作用 (見下面條link), 不過著床唔知需唔需要多d充血,
之前一頁(同版)亦有jm提到黑朱古力有抗氧化效用, 咁呢點就對排靚卵起到作用及最大原素之一~

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3895232
引述內容:
"我又在排卵5日後,每日食1-2粒dark chocolate (over 80%),在supermakret買個啲,dark chocolate可以幫助子宫充血,有利肧胎着床.食到驗到bingo,就要停嘞."


男爵府

積分: 6108


48#
發表於 11-9-19 10:35 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

我食緊3角黑朱古力咋
唔知有無用
今日再去買d再濃d架先~

點評

Ivy114  3角黑朱古力都得?????
你買左邊隻?  發表於 11-9-19 23:32


大宅

積分: 3012


49#
發表於 11-9-24 17:27 |只看該作者

引用:Quote:Strawberry_2011+發表於+11-9-17+23:

原帖由 jackycherry 於 11-09-18 發表
我食左兩個月,一星期飲兩三次.份量係:四錢花旗蓼,一斤瘦肉,燉3,4個鐘就飲得.可以加少少鹽,不過我覺得唔加都 ...
請問黑糖薑茶喺邊到買到架?有咩作用呢?




大宅

積分: 2679


50#
發表於 11-9-24 21:15 |只看該作者
回覆 c9yo 的帖子

我睇過一篇文章類似係這個茶, 其實都係主治宮寒, 但都要清楚自己既體質先好飲 :

1,紅糖生薑湯
紅糖 250克,生薑末 150克,隔水蒸30分鐘,分7份,從月經乾淨後的第2天開始,每天早上空腹用開水沖服,連服7天。服藥期間禁止同房。

評解:中醫有個概念 - “宮寒”。直白地說就是“子宮寒冷”,會影響受孕和胎兒在子宮裡安居。但中醫所說的“子宮”不單指孕育寶寶的那個“房子” ,是包括子宮,卵巢,附件在內的多種器官和它們的功能。血是女性身體康泰的根本,有血才有女性一身的體健貌端。而血液運行最要緊的是按時,盈漲虧落有時,方能成孕坐胎。如果血氣遭遇寒邪,就會損傷子宮陽氣。血液凝滯,子宮虛寒,胎兒容易流產。宮寒的表現是月經推遲,月經量少而且顏色黑,有血塊,白帶量多,夜尿多。這些女性在準備懷孕前需要先改善子宮環境。


別墅

積分: 775


51#
發表於 11-9-24 21:39 |只看該作者

回覆:c9yo 的帖子

喺晋通超市一包包冲嘅!




大宅

積分: 3409


52#
發表於 11-9-24 22:21 |只看該作者

排卵後有咩可以幫助著床?

點解朱古力有幫助?




男爵府

積分: 6115


53#
發表於 11-9-25 01:05 |只看該作者

回覆:Hunbb 的帖子

請問花膠點整啊?




大宅

積分: 1977


54#
發表於 11-9-25 01:11 |只看該作者
回覆 jackycherry 的帖子

請問花旗參燉排骨要幾耐飲一次呀?


別墅

積分: 775


55#
發表於 11-9-26 22:37 |只看該作者
回覆 alice139 的帖子

我一個星期飲兩次


男爵府

積分: 6115


56#
發表於 11-9-27 17:08 |只看該作者

引用:請問花膠點整啊? +

原帖由 Ngshan 於 11-09-25 發表
請問花膠點整啊?
請問花膠湯點煲昅啊




大宅

積分: 1843


57#
發表於 11-9-28 05:49 |只看該作者

回覆:alice139 的帖子

我而今試近尼個湯,仲有幾日就開估,到時話你知得唔得




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo