想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10259


41#
發表於 11-9-18 12:28 |只看該作者

引用:回覆+bear88+的帖子 我地一齊並肩再作戰!!

原帖由 Mochamiu 於 11-09-17 發表
回覆 bear88 的帖子

我地一齊並肩再作戰!!!!
我今個月temp. 不好!又心情不好!你都要好好抖下!重新出發!今次証明你係有機會的!the best is yet to come!




大宅

積分: 1266


42#
發表於 11-9-18 14:56 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

努力呀!我地好支持你既, 我亦今年內二次失望, 不過現在想通了, 不再轉牛角尖, 心情放鬆了, 希望再明天, 大家一起努力!

點評

Mochamiu  你講得好啱, 希望在明天!!!  發表於 11-9-19 00:12


男爵府

積分: 6569

育兒性格勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 11-9-18 15:11 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

Sorry to hear that, never give up, and we will support u!~ Take care!!



點評

Mochamiu  大家一齊努力!!!!  發表於 11-9-19 00:13


大宅

積分: 3833


44#
發表於 11-9-18 19:58 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

樓主要振作!迎接下一個機會!



點評

Mochamiu  多謝, 我一定會等架!!  發表於 11-9-19 00:15


禁止訪問

積分: 217


45#
發表於 11-9-18 20:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 985

畀面勳章


46#
發表於 11-9-18 21:45 |只看該作者
加油啊..唔好灰心!

點評

Mochamiu  多謝, 大家一齊努力!!  發表於 11-9-19 00:21


禁止訪問

積分: 217


47#
發表於 11-9-18 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15695


48#
發表於 11-9-19 00:20 |只看該作者
回覆 amy-apple 的帖子

每當自己一個人靜下來O既時候, 果種痛就會漸漸而來


禁止訪問

積分: 217


49#
發表於 11-9-19 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6081


50#
發表於 11-9-19 02:37 |只看該作者
我上個月都係咁,BB 4 周黃體不足就走了。之前仲同老公傾幾時生得,諗洗唔洗換樓,幾時話俾爸爸媽媽奶奶聽有左,同埋幻想佢會點開心法,知道BB走左當日真係好傷心, 但唔敢俾媽媽同奶奶知,又唔敢嚮老公面前表現出太唔開心,訓訓下喊都唔敢喊出聲。

但原來老公仲比我傷心,又擔心我身體同情緒會有影嚮。加上呢度D姊妹支持,同埋好多姊妹都有呢個經驗,係好普遍,同埋咁快就無其實唔係壞事,起碼成到孕,仲有好多機會陀到!

所以我好快振作返,抖一個月,等下個 cycle 再努力!如果有幸 bingo, 唔會過多幻想,處之泰然,保重身體然後等BB慢慢成長。你都要加油呀!!!


大宅

積分: 2742


51#
發表於 11-9-19 05:35 |只看該作者
樓主,要喊就即管喊出嚟,唔好屈住。就算一個人時又諗起係好正常,確實需要慢慢沖淡。我孖b走咗兩年多,我都仲keep住佢哋ultra sound 啲相。回想起當曰知道佢哋一齊無端端冇咗心跳後,仲要陀多兩個幾禮拜等佢哋排出,當生佢哋出嚟,嗰段曰子非常難過,仲要c6公司一早安排有緊要嘢做出差,唔响身邊,我成日都喊。不過休息過後返工有寄託,開始慢慢平伏。到準備好再try時,亦順其自然,半年後又有咗時,不斷叫Bs保佑住細佬或細妹(因嗰陣未知姓別),亦不時同肚入面嘅bb講有天上面嘅哥哥姐姐錫住要乖乖成長,我囡囡而家已經半歲大,我自己每年會响孖b出嚟嗰日食素紀念佢哋。

所以要加油,希望在明天!傷心過後就要積極面對,要正面啲,多做善事,多祝福別人,上天會知道的,會俾最好嘅俾我哋!祝早日再次bingo!


伯爵府

積分: 15695


52#
發表於 11-9-19 09:26 |只看該作者
回覆 amy-apple 的帖子

我一張相都無呀, 我1st 檢查已經係6w(20/9)
點知等唔到20/9, 佢已經走左喇


伯爵府

積分: 15695


53#
發表於 11-9-19 09:29 |只看該作者
回覆 RockMusicLover 的帖子

你點知你黃體唔夠呀?
我都驚我係咁呀, 你無量體溫架?
因為我見我自己夠14日高溫架喎


伯爵府

積分: 15695


54#
發表於 11-9-19 10:16 |只看該作者
回覆 RockMusicLover 的帖子

係呀, 今次出事, 我睇到老公原來好錫我架

我話哂比媽咪99知, 出左事后, 麻煩左佢地照顧我, 擔心我

今日, 我同自己講要重新振作, 等機會再來臨!!!!!!


禁止訪問

積分: 217


55#
發表於 11-9-19 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 11-9-19 10:31 |只看該作者
睇到你呢個post都有點難過, 因為我有睇你開心bingo的post, bingo又樂於同大家分享..........

不過希望你振作, 從失敗中學習, 今次唔得, 可能你身體未ready好, 咁就先努力養好自己身體, 唔好為左心急, 只要bingo左就過左骨心態, 俾d耐性, 慢慢調理好, 唔俾自己再有下次!!明嗎??

祝身體健康, 早日bingo, bb係某一個角落, 已經默默等著你架喇!不過佢等緊你ready之嘛!!!!!!!!!!


伯爵府

積分: 15695


57#
發表於 11-9-19 10:32 |只看該作者
回覆 cutiebee 的帖子

cutiebee, 多謝你呀

我同自己講左, 今日(19/9)要重新振作, 等新生命再次來臨!!!!


伯爵府

積分: 15695


58#
發表於 11-9-19 10:35 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

rosaki 再一次多謝你地呀, 原來我真係唔係最慘果個, 起碼我有咁多人錫

BB, 媽咪會黎接番你架, 你要等我呀!!!!!!!!


子爵府

積分: 13784


59#
發表於 11-9-19 10:52 |只看該作者
Good girl!!! Add oil!!!

幸好唔係宮外孕, 幸好不用刮宫, 幸好有c6.......

All the best!!!


伯爵府

積分: 15695


60#
發表於 11-9-19 12:22 |只看該作者
回覆 mapp2009 的帖子

多謝!
希望我可以再一次都"'幸好"BB會生存下去

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo