想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2632


41#
發表於 11-9-19 13:08 |只看該作者
我都想知地址,PM埋我,THANKS!


別墅

積分: 647


42#
發表於 11-9-21 11:03 |只看該作者

引用:我頭先剛驗完。醫生叫我今日day+12照,佢照

原帖由 becomingkitty 於 11-09-17 發表
我頭先剛驗完。醫生叫我今日day 12照,佢照到卵子有1.54mm, 佢話好靚,會呢兩日排。上星期睇佢,本來叫我da ...
可以pm醫生資料我嗎?thanks




男爵府

積分: 5346


43#
發表於 11-9-21 11:05 |只看該作者
其實係點驗o架? 貴唔貴? 可否pm地址俾我?


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-9-21 13:53 |只看該作者
pm me thanks


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo