想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


41#
發表於 11-9-19 22:17 |只看該作者

回覆:littleT 的帖子

Oh....我已經焗左兩次




男爵府

積分: 8407


42#
發表於 11-9-20 14:04 |只看該作者
我好鍾意做運動,一星期都會做2-3次
呢個生活習慣keep咗幾年,
本身m好準時28-30,從未試過經痛,
8月15日last m後開始試計排卵造人,
排卵後照做運動,因為無諗過自己咁好彩一次就成功卦
但做運動期間發覺自己好唔夠氣,感受到心跳好快,個肚有少少抽住的感覺
以前從變試過會咁,我一向都好夠氣的
開始諗下會唔會係有機會,但都唔理照做運動,
因為睇過d書,同都有人話等bingo可以keep住做平時做開的運動
m遲咗來時驗係-ve,
但最後遲咗成個星期就來了m

我都識人係等bingo期間繼續做運動都可以bingo的,
但都試咗幾個月先得,
但我下次就唔會係排卵後繼續做運動,
因為我有少少後悔




男爵府

積分: 6108


43#
發表於 11-9-20 14:07 |只看該作者
回覆 天悅 的帖子

噢...我估我都係失敗多
今日day 17...好似都無乜反應
只係少少作嘔作悶,無腰痛胸痛
可能真係做左運動鄧走左.....


男爵府

積分: 8407


44#
發表於 11-9-20 14:24 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

所以我覺得做運動無話一定得or唔得
因為總有成功or失敗既例子
最重要都係量力而為


男爵府

積分: 6108


45#
發表於 11-9-20 14:44 |只看該作者
回覆 天悅 的帖子

唔緊要呀
好多野整定
我相信我bb好快會出現,只要有恆心!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo