想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 741


41#
發表於 11-9-21 00:07 |只看該作者

回覆:dedeedward 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 741


42#
發表於 11-9-21 00:13 |只看該作者

回覆:joe2828 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1585


43#
發表於 11-9-21 00:23 |只看該作者

引用:我正常cycle30,但day31驗唔到,到dsy49先驗

原帖由 winniepigpig 於 11-09-21 發表
我正常cycle30,但day31驗唔到,到dsy49先驗到,胸&腰勁痛無胃口
你隔左咁耐先驗到呀?咁你邊幾日dodo呀?幾時排卵呀?之前有冇驗紅d呀?著床要好耐?




禁止訪問

積分: 741


44#
發表於 11-9-21 00:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+winniepigpig+於+11-09-21+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1585


45#
發表於 11-9-21 01:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sandy997+於+11-09-21+發表你

原帖由 winniepigpig 於 11-09-21 發表
我今個月以放鬆壯態所以無驗紅d!我記得day14,17,23,27,30都有do do,day30,day40用大衛驗孕棒都驗唔到,直至 ...
即係你last dodo 係day30, 但你day49先驗到,嘩,成19日後?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo