在職全職

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 5264


41#
發表於 11-9-20 22:03 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 14:27
你女女咁大個啦,上到小學就甩身,好羨慕,我宜家先係惡夢既開始,岩岩學識轉身
...
都甩唔到架...睇佢d功課都睇死人


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


42#
發表於 11-9-21 14:01 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 14:35
最初我都有唔開心,成日俾人望,之後我以前一個老師同我講既野正正就係你宜家呢番話,其實你又講得岩,早捱完早 ...
毅進兼讀,10月又開學喇,到時又忙到嘔血


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


43#
發表於 11-9-21 14:06 |只看該作者
superbanana888 發表於 11-9-20 22:03
都甩唔到架...睇佢d功課都睇死人
agree~其實小朋友番小學先開始黎料,
督促住佢地d功課,溫習,比未番小學之前更辛苦,
番小學佢地係大個左,自理能力好左,
但學校野一年比一年深,都要花好多時間心機去引導佢學習,
特別係我個仔無耐性,成日唔專心,唔受得壓力,易喊,真係少dEQ都搞唔掂


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 11-9-22 02:20 |只看該作者
keitawwrr 發表於 11-9-20 18:26
按錯制......
我讀到YEAR2就有左, 不過我冇停學....大住肚甘返學....而加讀緊Year3
不過我係把D課A ...
我都係YEAR 2開學就有左,但我冇讀啦,我無住HALL,日日山長水遠返學好辛苦,
你大住肚返學,學校俾咩? 你讀咩系架? 辛唔辛苦?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 11-9-22 02:21 |只看該作者
小露比* 發表於 11-9-20 19:35
你仔仔幾大呀 !?唔辛苦ar 係忙dd~~
我個仔6個月大,我已經覺得辛苦,因為佢宜家識轉身反嚟反去,要成日睇牛仔咁


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 11-9-22 02:23 |只看該作者
Ednice 發表於 11-9-20 22:03
我呢d out 人仲用緊cheap cheap電話,梗係無啦
咁又唔好咁講,我都係岩岩出IPHONE無耐,為左同老公返工都可以傾多D計,又可冢即刻SEND相俾佢睇下BB做過D咩曳野,不過月費又真係好貴


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 11-9-22 02:26 |只看該作者
superbanana888 發表於 11-9-20 22:03
都甩唔到架...睇佢d功課都睇死人
功課你自己跟呀? 老公有冇幫手1?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 11-9-22 02:26 |只看該作者
本帖最後由 tempooo 於 11-9-22 02:27 編輯
susi1024169 發表於 11-9-21 14:01
毅進兼讀,10月又開學喇,到時又忙到嘔血

毅進好易讀,我之前都係毅進上大學,不過意外有左BB唯有放棄,加油呀你


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 11-9-22 02:32 |只看該作者
susi1024169 發表於 11-9-21 14:06
agree~其實小朋友番小學先開始黎料,
督促住佢地d功課,溫習,比未番小學之前更辛苦,
番小學佢地係大個左,自理 ...
無耐性,成日唔專心真係好難搞,我以前都係咁哈哈,
你地真係好耐性教仔,我自問仲未夠EQ,個仔喊耐少少都想打死佢


男爵府

積分: 5264


50#
發表於 11-9-22 09:17 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 02:26
功課你自己跟呀? 老公有冇幫手1?
雖然佢現在先 k2 ,但係每日都有2份功課,得我一個人去睇佢同教佢,老公返工返成12個鐘....放工返黎都唔會教佢喇


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


51#
發表於 11-9-22 12:08 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 02:21
我個仔6個月大,我已經覺得辛苦,因為佢宜家識轉身反嚟反去,要成日睇牛仔咁
...
都唔算辛苦 識爬識行就真係睇牛仔
我有兩隻大小魔怪""


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


52#
發表於 11-9-22 12:50 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 02:26
毅進好易讀,我之前都係毅進上大學,不過意外有左BB唯有放棄,加油呀你
...
單身果時就易,而家又要做家務,又要煮飯湊仔,呢排啊仔上小2,先發覺功課默書比上年多好多,晚晚做到6點,溫埋書7點幾先完成,我仲報左10月讀5科...即係一星期番5晚,晚晚我最遲6點要走,我死梗喇~~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


53#
發表於 11-9-22 12:54 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 02:32
無耐性,成日唔專心真係好難搞,我以前都係咁哈哈,
你地真係好耐性教仔,我自問仲未夠EQ,個仔喊耐少少都想打死 ...
我個仔揀直係極品,佢係好情緒化+多愁善感型,細個果陣無事都可以喊一餐,晚晚好似夢遊咁札醒喊,你點搞佢都係喊...快則半小時喊到攰訓番,慢則試過喊足3小時...真係人都癲~好在4歲後咁既情況漸漸減少喇...
對住佢,真係eq少d都唔掂


大宅

積分: 1182


54#
發表於 11-9-22 13:02 |只看該作者
點解會咁架~?我同你地相反喎..

我未有bb之前係有好多朋友.不過好多都係酒肉朋友.唔係知心的.
但有左bb之後..朋友反而多左.仲要係真心朋友
佢地成日約我同bb出去食下tea同埋會專登黎我屋企玩一個下午黎玩bb
又成日買野送俾我bb~搞到我勁唔好意思
我既話題變晒做bb話題&家庭6299話題.佢地都會用心聽.
佢地都話我係佢身邊第1個有bb既朋友.所以好開心好期待
想了解一下bb既成長.=0=

有時我都會怕佢地悶.成日聽我講bb經&6299 d野.
但係佢地話好中意聽..

btw.我89年架.女女15個月大..
可以交個朋友^^

點評

angelkinki  甘你就好好彩la!  發表於 11-9-26 14:50


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 11-9-22 18:17 |只看該作者
superbanana888 發表於 11-9-22 09:17
雖然佢現在先 k2 ,但係每日都有2份功課,得我一個人去睇佢同教佢,老公返工返成12個鐘....放工返黎都唔會教佢 ...
嘩! 你老公工時咁長既?
第時D功課我打算俾DADDY跟算喇...


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 11-9-22 18:17 |只看該作者
小露比* 發表於 11-9-22 12:08
都唔算辛苦 識爬識行就真係睇牛仔
我朋友話識行先最慘,出街最麻煩!!


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 11-9-22 18:19 |只看該作者
susi1024169 發表於 11-9-22 12:50
單身果時就易,而家又要做家務,又要煮飯湊仔,呢排啊仔上小2,先發覺功課默書比上年多好多,晚晚做到6點,溫埋書 ...
你老公唔幫手架? 家務一向都係老公做,除左拖地掃地洗奶樽,我又唔使煮飯,淨係湊仔都玩電腦,相比起你地,又真係HEA好多


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 11-9-22 18:21 |只看該作者
siuping1929 發表於 11-9-22 13:02
點解會咁架~?我同你地相反喎..

我未有bb之前係有好多朋友.不過好多都係酒肉朋友.唔係知心的.
點解你D朋友咁好架? 我以前係多朋友,但宜家真係無哂朋友,生活下子改變哂,真係好唔慣,阿B宜家6個月我都仲未慣無朋友係身邊


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


59#
發表於 11-9-22 19:52 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-22 18:17
我朋友話識行先最慘,出街最麻煩!!
係呀 識行就成日要行 行耐左就唔願行要你抱
我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 419


60#
發表於 11-9-22 21:32 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 00:39
有時對住BB會諗,點解會生佢唔讀書?放學時間又唔敢出街,唔想見到D學生哥,我個樣細,睇落同佢地差唔多年紀,成 ...

E..我BB同你BB差唔多大喎.. 佢過幾日就半歲喇..
我87年.. 大女差唔多2歲, 細仔就快半歲..

唔駛理人地點睇你啦.. D人係咁架! 個陣我陀住個女..
D人由頭望到我去腳趾尾.. 再由腳趾望返上頭...
到呀女出左世.. 街個D人都唔信我係佢媽咪...
不過而家呀女大左.. 而家無左呢D目光喇!


首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo