想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5940


41#
發表於 11-9-19 14:59 |只看該作者
本帖最後由 cc_ivy 於 11-9-19 15:00 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 14:53
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,其實我無乜野

我好性急又怕等, 對我黎講都幾辛苦~~
留係屋企又悶,帶個仔出街又辛苦~~

而家有你陪下我都唔錯,加上又唔可以同身邊既人講住


男爵府

積分: 6108


42#
發表於 11-9-19 15:19 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你係全職媽媽嗎?

我仲番緊工呀
其實我好想如果有左,就辭職,係屋企安胎..
同埋生左,可以全職湊bb
但比到bb ge生活就可能會無咁好..始終都少左舊錢



男爵府

積分: 5940


43#
發表於 11-9-19 15:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 15:19
回覆 cc_ivy 的帖子

你係全職媽媽嗎?
但可以睇住自己既bb成長有錢都買唔返佢地真係日日都變樣, 好可愛


男爵府

積分: 6108


44#
發表於 11-9-19 15:46 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我心係好想的!!!!
但...真係好矛盾....


男爵府

積分: 5940


45#
發表於 11-9-19 15:50 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 15:46
回覆 cc_ivy 的帖子

我心係好想的!!!!
聽你咁講,隨時都可以唔做
咪返住工先,生完先辭職~

我想問, 你會用邊個牌子既驗孕棒????


男爵府

積分: 6108


46#
發表於 11-9-19 15:53 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

尋晚我都有問老公
佢都係話"好呀,辭職lor"
佢講得得好輕鬆...

最大問題係 $$$

我係cb 果隻呀!!!


男爵府

積分: 5940


47#
發表於 11-9-19 16:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 15:53
回覆 cc_ivy 的帖子

尋晚我都有問老公
你老公都好支持你,值得加許.!!!!!
係咪用cb平個隻?????


男爵府

積分: 6108


48#
發表於 11-9-19 16:13 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

佢會支持我ge,佢話少有少駛,多有多駛 (咪話佢講得好似好輕鬆咁 >.<)
我當然係想有埋我份糧,咁bb 第時生活都可以好d,買比佢ge野都多d啦!!!

不過暫時我會諗! 係bb出世前,我努力d儲錢,到時先決定做唔做全職媽媽 哈哈

係呀,最平果隻,唔係digital


男爵府

積分: 5940


49#
發表於 11-9-19 16:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 16:13
回覆 cc_ivy 的帖子

佢會支持我ge,佢話少有少駛,多有多駛 (咪話佢講得好似好輕鬆咁 >. ...
我個時都係生之前努力搵錢,之後先做全職媽媽
琴日去格價邊隻驗孕棒平,原來隻隻都好貴

我印象中以前都係用cb 平個隻


男爵府

積分: 6108


50#
發表於 11-9-19 16:40 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

咁你宜家有無做part time 果d 幫補下?

cb 唔係最平果隻
仲有隻平d架
不過感覺cb好似隱陣d
好似都要3-4十蚊架~


男爵府

積分: 5940


51#
發表於 11-9-19 16:42 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 16:40
回覆 cc_ivy 的帖子

咁你宜家有無做part time 果d 幫補下?
無呀, 真係全職湊仔,本來諗住佢下年入兩歲班可以做下part time,而家要等派彩先知~~
我琴日睇果隻好似是$39.9 特價,應該係你講個隻,你係咪有存貨???


男爵府

積分: 6108


52#
發表於 11-9-19 16:52 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,如果大住肚湊b 會唔會好辛苦
bb宜家14個月大,係咪已經識行識講野la?

係呀,我仲有一支存貨
諗住下星期用


男爵府

積分: 5940


53#
發表於 11-9-19 16:54 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 16:52
回覆 cc_ivy 的帖子

哈哈,如果大住肚湊b 會唔會好辛苦
我都担心緊有細b時點湊大b,雖然佢識行識走,但我同佢出街時一定要摕住,到時可能要改抱住識講少少野同埋bb話,而家成日扮講電話+bb話,都幾攪笑

如果29/9都無m到, 我應該30/9 或 1/10驗


男爵府

積分: 6108


54#
發表於 11-9-19 17:06 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

你係咪同99一齊住ga?
到時搵個人幫下你會好d la!!!!

我打算買d紅d綠d
聽d jm話可以check左紅d再check綠d
有反應先好用棒棒去check,咁唔駛side左支棒棒
因為d紅d 只係值1蚊條


男爵府

積分: 5940


55#
發表於 11-9-19 17:09 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 17:06
回覆 cc_ivy 的帖子

你係咪同99一齊住ga?
唔係架,我地一家三口住,有左先再諗,只係担心帶阿仔返playgroup,不過我諗都可以解決到,船到橋頭自然直。我未用過紅d綠d 呢d野,所以我都係等下星期無m先check,我平時都好準,遲左都係中架啦


男爵府

積分: 5346


56#
發表於 11-9-19 17:18 |只看該作者
我今日係第41日, 係16-17/9 來過少少經, 仲要係粉紅色及啡色, 量少到好似最尾個日咁.自己用綠d驗過得一條線. 昨日睇過醫生, 佢話有機會係, 不過都要多等幾日再驗. 個肚有時谷谷地, 又唔痛.

我仲可以點做?


珍珠宮

積分: 30303


57#
發表於 11-9-19 17:19 |只看該作者

回覆:只是day 16...我已經好累,個肚好唔舒服,又好想嘔咁

hi, 我9月3 day 1, 今日day 17, 希望大家今個cycle齊齊bingo




男爵府

積分: 5346


58#
發表於 11-9-19 17:20 |只看該作者
有沒有人試過用綠d驗唔到, 醫生有其它方法而驗到有bb呢?


男爵府

積分: 6108


59#
發表於 11-9-19 17:21 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

哦~
但如果有左,你就唔可以咁操勞,要多d休息~

我一時時架咋
但一定係例早lor


男爵府

積分: 6108


60#
發表於 11-9-19 17:22 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

嘩,恭喜你呀
應該中左啦!
你等左2-3日,再用棒棒驗下,應該中架喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo