想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16036


41#
發表於 11-9-20 22:08 |只看該作者
littleT 發表於 11-9-20 22:05
我由鑽石山地鐵出搭19M到慈雲閣落, 過對面就係慈雲閣, 再過隔離就係慈雲山北巴士站, 後面條樓梯就係上慈雲 ...

唔知可唔可以post link.... 有梗清楚指示..... check this out.... http://www.hike.hk/load.jsp?route=temple&page=1
大家加油 :)


男爵府

積分: 5346


42#
發表於 11-9-21 09:06 |只看該作者
CLK66 發表於 11-9-20 18:17
三山國王廟有龍床咩?
沒有, 之前有個師傳叫我地去拜吓, 之後個個月就有喜.
所以今次都會照做一次.


男爵府

積分: 5346


43#
發表於 11-9-21 09:08 |只看該作者
littleT 發表於 11-9-20 22:08
唔知可唔可以post link.... 有梗清楚指示..... check this out.... http://www.hike.hk/load.jsp?rout ...

嘩.....好遠呀, 我都係去番三山國王廟去拜.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo