想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3726

畀面勳章


41#
發表於 11-9-21 10:09 |只看該作者
回覆 lovebabyking 的帖子

無論為我自己,為BB都 好,我都要介左佢

點評

lovebabyking  YES...add oil...  發表於 11-9-21 12:51


大宅

積分: 3726

畀面勳章


42#
發表於 11-9-21 10:13 |只看該作者
回覆 sibylyau 的帖子

但含住在口腔,都可能令有糖份令牙齒變壞。
宜家開始唔係太熱,都可以接受飲熱嘢。

加油呀



侯爵府

積分: 21825


43#
發表於 11-9-21 10:23 |只看該作者
我都係等左一年...............摛日仲發現係中空寳,,好灰~

點評

lovebabyking  加油...一齊努力呀...  發表於 11-9-21 12:32
愛是恆久忍耐......


別墅

積分: 678


44#
發表於 11-9-21 10:47 |只看該作者

回覆:CHERRIE711 的帖子

我都係一樣,仲等緊運到,食咗中醫差不多四個月,上個禮拜dick起心肝去睇埋西醫,希望快啲搞掂啦!





別墅

積分: 678


45#
發表於 11-9-21 11:01 |只看該作者

引用:Quote:debbies+發表於+11-9-20+14:18+回覆+

原帖由 sibylyau 於 11-09-20 發表
可以既, 你最好介埋佢啦...都係介到bb出左世jar...hahahaha...

我嫂嫂佢個時就係介得好清...要介口既, 佢 ...
係啦係啦,我之前都冇戒口,自從睇咗中醫之後,全戒,係凍嘅都唔食唔飲,大熱天時真係好難頂,不過為咗達成目標,都要死忍!




大宅

積分: 1778


46#
發表於 11-9-21 11:03 |只看該作者
我都等左一年未有
今個月決定做iui啦

點評

magmagmag  等咗一年就做iui?? 我等咗接近三年, 小產咗一次, 而家心大心細!  發表於 11-9-21 21:48


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


47#
發表於 11-9-21 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49943

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


48#
發表於 11-9-21 12:35 |只看該作者
wing1214 發表於 11-9-21 11:01
係啦係啦,我之前都冇戒口,自從睇咗中醫之後,全戒,係凍嘅都唔食唔飲,大熱天時真係好難頂,不過為咗達成 ...
其實呢d可能係習慣黎ge cha...你慣左5飲開就5會飲ge lah...我都介凍飲/食好耐喇...連ice-cream都介埋...當我想飲/食凍野既時候...我會自不然"叮"一聲提自己...飲左對子宮5好...咁就唔會飲/食ge lah...


禁止訪問

積分: 668


49#
發表於 11-9-21 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2260


50#
發表於 11-9-21 12:38 |只看該作者

回覆:有無人等左一年都未有

我都try了7個cycle, 我都想做iui & iuf,但真係好貴,我想排政府,但c6怕醜,所以佢避而不談!



點評

lovebabyking  為左生b...我地要勇往直前...一齊加油...bb等緊我地...  發表於 11-9-21 12:52


別墅

積分: 678


51#
發表於 11-9-21 12:50 |只看該作者

引用:Quote:wing1214+發表於+11-9-21+11:01+係啦

原帖由 lovebabyking 於 11-09-21 發表
其實呢d可能係習慣黎ge cha...你慣左5飲開就5會飲ge lah...我都介凍飲/食好耐喇...連ice-cream都介埋...當 ...
就係囉,連我C6都監控住我,其實我想佢都可以戒凍飲,ec話男人都唔好飲凍飲。初初我C6同我一齊睇中醫唸住事半功倍,點知佢睇咗三次沒恆心就冇再睇,ec叫我煲多啲湯俾佢飲,提議我煲魚湯,同飲雞精(尤其响day 10開始),不過我C6好麻煩,唔食魚又唔鍾意飲雞精,所以ec叫我煲烏雞湯,淨係加龍眼肉、杞子同羌,就係咁簡單。龍眼肉同杞子嘅比例係一比三,在JM們有興趣可以試試,都幾好飲㗎!




珍珠宮

積分: 49943

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


52#
發表於 11-9-21 12:51 |只看該作者
CHERRIE711 發表於 11-9-21 09:31
回覆 lovebabyking 的帖子

做人工痛唔痛架, 唉,,,,(又怕痛, 又要一大筆錢) 真係無咩錢既人做唔到人工啦 ...

都係打針...抽蛋...but我覺得ok ...抽蛋我有dd痛...不過為左生b...我唔驚...痛極我估5及生仔痛...


珍珠宮

積分: 49943

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


53#
發表於 11-9-21 12:56 |只看該作者
wing1214 發表於 11-9-21 12:50
就係囉,連我C6都監控住我,其實我想佢都可以戒凍飲,ec話男人都唔好飲凍飲。初初我C6同我一齊睇中醫唸住事 ...

咁你要"tum"下佢lor..."為左將來有BB...大家都要付出架麻...得我一個努力又點會成事lei"...男人係咁架喇...我成日叫我老公早d訓...佢係都夜一夜都唔訓...我唯有成日苦口婆心ge cha...


別墅

積分: 678


54#
發表於 11-9-21 13:23 |只看該作者

引用:Quote:wing1214+發表於+11-9-21+12:50+就係

原帖由 lovebabyking 於 11-09-21 發表
咁你要"tum"下佢lor..."為左將來有BB...大家都要付出架麻...得我一個努力又點會成事lei"...男人係咁架喇.. ...





洋房

積分: 81


55#
發表於 11-9-21 16:08 |只看該作者
回覆 lovebabyking 的帖子

你有無生過bb架, 你都好忍得下wor, 咁同做柏氐係咪差唔多


珍珠宮

積分: 49943

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


56#
發表於 11-9-21 18:12 |只看該作者

引用:回覆+lovebabyking+的帖子 你有無生過bb架

原帖由 CHERRIE711 於 11-09-21 發表
回覆 lovebabyking 的帖子

你有無生過bb架, 你都好忍得下wor, 咁同做柏氐係咪差唔多 ...
我都想生過呀.....可惜仲未到我呢...不過我會努力既...
唉...當你想達成目標...果d痛真係5算得係咩...我會叫自己頂硬上lor...5係可以點...




珍珠宮

積分: 49943

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


57#
發表於 11-9-21 18:16 |只看該作者

引用:回覆+lovebabyking+的帖子 你有無生過bb架

原帖由 CHERRIE711 於 11-09-21 發表
回覆 lovebabyking 的帖子

你有無生過bb架, 你都好忍得下wor, 咁同做柏氐係咪差唔多 ...
講真做柏氏我又5覺得係咩wor...




大宅

積分: 4672


58#
發表於 11-9-21 18:22 |只看該作者
平時焞多d花膠湯飲啦...加d淮山...2公婆都要飲....一個week最少飲一次....

同如果有朋友生左, 有雞酒食, 都食下啦...好補身架...hohohohoho


別墅

積分: 678


59#
發表於 11-9-21 18:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CHERRIE711+於+11-09-21+發表

原帖由 lovebabyking 於 11-09-21 發表
講真做柏氏我又5覺得係咩wor...
係呀係呀,都冇乜特別,又唔痛!




大宅

積分: 2479


60#
發表於 11-9-21 18:46 |只看該作者
我咪又係try左成年幾都未中, 起初以會好快有, 點知.... e+唔諗咁多囉等下個月見DR.

~ JM們加油 ~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo