想生BB

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


41#
發表於 11-9-20 18:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


42#
發表於 11-9-20 18:51 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 18:49
我唔會,用完都係白淨
但我睇住冇過線架
因為我d vv 落樽少少就v落馬桶
所以個樽唔多架


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


43#
發表於 11-9-20 18:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


44#
發表於 11-9-20 18:58 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 18:52
你D尿尿本身好黃?
咁又話兩個鐘前唔準飲水
我係晨早探完熱就v
v完繼續訓唔飲水
到有第二v就驗紅d
唔黃先奇
會唔會係我插入去睇住佢上升左一半d拎出黎
所以太多v"索"左上去
所以黃呢

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 30303


45#
發表於 11-9-20 18:58 |只看該作者

引用:Quote:bankwest1+發表於+11-9-20+18:32+回

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
我同老公DODO都好HAPPY,我又無同其他人住都可以放D,都唔中
我朋友3個喇,佢話do時要全情投入、盡情享受,乜都唔好諗,最好大家同時間high, 咁就易bingo




禁止訪問

積分: 668


46#
發表於 11-9-20 19:01 |只看該作者

引用:但我d bingo左朋友話,如果女方無高潮唔興

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


47#
發表於 11-9-20 19:01 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-20+18:36+你由朝到

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
我買左1盒紅D,比左錢先唔想生,己寄出仲係等緊收,收到都照用啦,咁用紅D可能好得意,老公都買套,話唔埋帶套都 ...
你哋話帶話帶左2個月啦,都係無帶




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


48#
發表於 11-9-20 19:02 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 19:01
你哋話帶話帶左2個月啦,都係無帶
如果唔戴開再戴番
制唔制架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


49#
發表於 11-9-20 19:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


50#
發表於 11-9-20 19:04 |只看該作者

引用:回覆+karenwongwong+的帖子 係啦,你真係明

原帖由 bankwest1 於 11-09-20 發表
回覆 karenwongwong 的帖子

係啦,你真係明白我感受!!!!
如果你哋成日嘈交就真係要考慮清楚先生bbmouth:




珍珠宮

積分: 30303


51#
發表於 11-9-20 19:04 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-20+18:48+

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
我唔會,用完都係白淨
me2




珍珠宮

積分: 30303


52#
發表於 11-9-20 19:04 |只看該作者

引用:Quote:BOBO6+發表於+11-9-20+18:49+我唔會,

原帖由 siutreasure 於 11-09-20 發表
但我睇住冇過線架
因為我d vv 落樽少少就v落馬桶
所以個樽唔多架
3秒




珍珠宮

積分: 30303


53#
發表於 11-9-20 19:06 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-20+18:58+

原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表
我係睇住索晒成條,都唔黃,我發覺,深粗D尿尿係黃D,不過紅D都唔會黃,都係白
me2




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


54#
發表於 11-9-20 19:07 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 19:02
我係睇住索晒成條,都唔黃,我發覺,深粗D尿尿係黃D,不過紅D都唔會黃,都係白
因為我試過做實驗
深粗緊
驗之前飲水
即刻變淺到白架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


55#
發表於 11-9-20 19:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


56#
發表於 11-9-20 19:08 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-20 19:04
3秒
我都唔知點解會黃
你地知唔知邊度有好細個d膠杯仔買
我懶得洗v樽



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


57#
發表於 11-9-20 19:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


58#
發表於 11-9-20 19:11 |只看該作者
BOBO6 發表於 11-9-20 19:09
我見好多JM POST出黎都唔黃,不過是旦啦,可能人人唔同呢,1.X一支就係咁上下
可能我有問題
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


59#
發表於 11-9-20 19:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3747


60#
發表於 11-9-20 19:13 |只看該作者
回覆 BOBO6 的帖子

係邊度睇到???

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo