立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 9967
公爵府
積分: 29202
BOBO6 發表於 11-9-20 18:49 我唔會,用完都係白淨
BOBO6 發表於 11-9-20 18:52 你D尿尿本身好黃?
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表 我同老公DODO都好HAPPY,我又無同其他人住都可以放D,都唔中
積分: 668
原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表 我買左1盒紅D,比左錢先唔想生,己寄出仲係等緊收,收到都照用啦,咁用紅D可能好得意,老公都買套,話唔埋帶套都 ...
qqj 發表於 11-9-20 19:01 你哋話帶話帶左2個月啦,都係無帶
原帖由 bankwest1 於 11-09-20 發表 回覆 karenwongwong 的帖子 係啦,你真係明白我感受!!!!
原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表 我唔會,用完都係白淨
原帖由 siutreasure 於 11-09-20 發表 但我睇住冇過線架 因為我d vv 落樽少少就v落馬桶 所以個樽唔多架
原帖由 BOBO6 於 11-09-20 發表 我係睇住索晒成條,都唔黃,我發覺,深粗D尿尿係黃D,不過紅D都唔會黃,都係白
BOBO6 發表於 11-9-20 19:02 我係睇住索晒成條,都唔黃,我發覺,深粗D尿尿係黃D,不過紅D都唔會黃,都係白
qqj 發表於 11-9-20 19:04 3秒
BOBO6 發表於 11-9-20 19:09 我見好多JM POST出黎都唔黃,不過是旦啦,可能人人唔同呢,1.X一支就係咁上下
大宅
積分: 3747
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy